Przetargi.pl
pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji oraz w okresie rękojmi i gwarancji inwestycji pn. Zaprojektowanie i wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji, Filtra Epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej wraz z dostawą cyfrowego zestawu RTG

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji oraz w okresie rękojmi i gwarancji inwestycji pn. Zaprojektowanie i wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji, Filtra Epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej wraz z dostawą cyfrowego zestawu RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji oraz w okresie rękojmi i gwarancji inwestycji pn. Zaprojektowanie i wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji, Filtra Epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej wraz z dostawą cyfrowego zestawu RTG na terenie należącego do Urzędu do Spraw Cudzoziemców ośrodka pobytowego dla cudzoziemców, usytuowanego na działkach geodezyjnych nr 2005/43, 2005/44, 2005/45, 2005/47, przy ul. Dokudowskiej 19 w Białej Podlaskiej. Przedsięwzięcie budowlane pn. Zaprojektowanie i wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji, Filtra Epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej wraz z dostawą cyfrowego zestawu RTG polega na wzniesieniu budynku wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: komunikacji na działce, parkingów dla samochodów osobowych, podjazdu dla karetek pogotowia, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, ogrodzenia terenu, niezbędnej infrastruktury instalacyjnej na terenie Ośrodka Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej. Budynek przeznaczony będzie na tzw. filtr epidemiologiczny, gdzie odbywać się będzie wstępna weryfikacja zdrowotna w zakresie klinicznym i epidemiologiczno-sanitarnym osób przekraczających wschodnią granicę Rzeczypospolitej Polskiej, celem ubiegania się o nadanie statusu uchodźcy na terenie Unii Europejskiej. Przedmiot Zamówienia obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, bhp, przeciwpożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę i innymi decyzjami administracyjnymi związanymi z realizacją zadania, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót i przekazywania remontowanych pomieszczeń do użytkowania, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 5) zgłoszenie w imieniu Zamawiającego rozpoczęcia robót budowlanych do odpowiednich organów oraz zgłoszenie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 6) dokonywanie przez koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego w imieniu Zamawiającego odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 7) zatwierdzanie przez koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego oraz właściwego, dla danej specjalności robót inspektora branżowego, protokołów częściowych odbioru robót, będących podstawą do wystawiania przez wykonawcę robót budowlanych częściowych faktur VAT za roboty w nich wyszczególnione, 8) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 9) potwierdzanie częściowych faktur VAT wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych poprzez dokonanie na fakturze zapisu opatrzonego podpisem koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego, że należność jest naliczona zgodnie z harmonogramem realizacji umowy i płatności, 10) sprawdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i sztuką budowlaną, 11) wizytowanie budowy przez koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, 12) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów nadzoru, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb i na każde wezwanie Zamawiającego, 13) zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich problemów dotyczących dokumentacji projektowej, na podstawie której jest realizowana inwestycja oraz rekomendacja działań zapobiegawczych, 14) prowadzenie, organizowanych przez wykonawcę robót budowalnych, narad koordynacyjnych, które będą się odbywały nie rzadziej niż 1 raz na 2 tygodnie; w naradach uczestniczyć będą: koordynator zespołu nadzoru inwestorskiego, inspektorzy nadzoru inwestorskiego zgodnie ze specjalizacją w odniesieniu do robót, które są wykonywane, a także przedstawiciele Zamawiającego, 15) sporządzanie protokołów z narad koordynacyjnych i przekazywanie ich oryginałów, podpisanych przez wszystkich uczestników Zamawiającemu nie później niż do końca 5 dnia roboczego po naradzie, 16) informowanie Zamawiającego o postępach robót oraz wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na nieterminowe wykonanie inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych, 17) przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowej inwestycji, 18) wzywanie do uzupełniania, wyjaśniania dokumentacji projektowej oraz w razie potrzeby do wprowadzenia zmian w tej dokumentacji, a także rzetelna i systematyczna współpraca z nadzorem autorskim, 19) wzywanie wykonawcy robót budowlanych do wprowadzenia odpowiednich zmian w organizacji pracy w przypadku stwierdzonych opóźnień lub zagrożeń niewywiązania się z umowy, 20) konsultowanie i uzgadnianie z projektantem, w porozumieniu z Zamawiającym, propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej oraz sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty zamienne wskazane przez projektanta, 21) potwierdzenie gotowości odbioru końcowego zgłoszonego przez wykonawcę robót budowlanych, 22) zatwierdzenie inwentaryzacji wykonanych prac, sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych, w razie odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z wykonawcą robót budowlanych, 23) weryfikacja i odbiór od wykonawcy robót budowlanych całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń właściwych dla eksploatacji obiektów, kompletowanie ich i przedkładanie na żądanie Zamawiającego, a po zakończeniu zadania protokolarne przekazanie użytkownikowi, 24) przygotowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych - 1 raz na 12 miesięcy przez okres trwania gwarancji i rękojmi lub na wezwanie Zamawiającego (w przypadku awarii w obiekcie lub nieprawidłowości w jego eksploatacji w okresie pomiędzy przeglądami gwarancyjnymi), 25) sporządzanie i przedstawienie Zamawiającemu wniosków o naliczenie kar umownych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych, 26) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach ustalonych przez Zamawiającego w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji robót budowanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach