Gmina Paczków ogłasza przetarg
- Adres: 48370 Paczków, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 316 791 , fax. 775 449 004
- Data zamieszczenia: 2018-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Paczków
Rynek 1
48370 Paczków, woj. opolskie
tel. 774 316 791, fax. 775 449 004
REGON: 52937353321 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net,pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „ Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Paczków” (umowa o dofinansowanie nr POIS. 02.03.00-00-0213/16 -00 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót zawiera m.in. Zadanie Nr 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Paczków, w rejonie ul. Konopnickiej, Wyspiańskiego, Prusa, Kochanowskiego, Reymonta, Norwida„ zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 397/15 z 23.06.2015r. obejmowała będzie: budowę sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur PVC, śr. 160 mm i 200 mm o łącznej długości 1097,45 m, w tym: PVC śr. 200 mm- 1059,14 m, PVC śr. 160 mm- 38,31 m; budowę rurociągu tłocznego z rur PEHD śr. 90 mm, o dł. 418,30 m, w tym: podziemnej przepompowni ścieków sanitarnych P-1 wraz z zagospodarowaniem terenu- 1 szt., budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur 160 mm o łącznej dł. 1004,29 m. Koszt kwalifikowany w ramach projektu stanowi budowa 528,00 m przyłączy (budowa 476,29 m - koszt niekwalifikowany, finansowane przez właścicieli posesji); filtry podwłazowe 15 szt.; budowę przyłącza kablowego do zasilania proj. przepompowni YDY 4 x 10 mm2 – 33m, wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej. Zadanie Nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ” Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozielno” zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 395/15 z dn. 23.06.2015r. obejmowała będzie: budowę sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur PVC o śr. 160/200 mm o łącznej długości 2039,11 m, budowę rurociągu tłocznego z rur PEHD DN 63÷110 mm o łącznej długości 3264,73 m, budowę podziemnych przepompowni ścieków sanitarnych P-1, P-2, P-3 wraz z zagospodarowaniem terenu- 3 szt., budowę przepompowni przydomowych – 9 szt., budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej w rur PVC DN 160/200 mm o łącznej długości 1658,84. przyłącza kanalizacji ciśnieniowej z rur PEHD DN 40 mm o łącznej długości – 217,83 m; budowę przyłącza kablowego do zasilania projektowanych przepompowni: dla P1 w Kozielnie: YDY 4 x 10 mm2- 28 m, wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej; dla P2 w Kozielnie: YDY 4 x 10 mm2- 27 m, wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej; dla P3 w Kozielnie: YDY 4 x 10 mm2- 42 m, wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej Zadanie Nr 3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Paczków, ul. Robotnicza” zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 822/15 z dnia 23.11.2015r., obejmowała będzie: budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC DN 160 mm i 200 mm o łącznej dł. 824,72 mb, w tym: PVC DN 200 mm- 812,20 m, PVC DN 160 mm- 12,52 m; budowę przyłączy grawitacyjnych kanalizacji sanitarnej z rur PVC DN 160 mm i 200 mm o łącznej długości 807,22 m. Koszt kwalifikowany w ramach projektu stanowi budowa 357,41 m przyłączy (budowa 449,81 m – koszt niekwalifikowany, finansowane przez właścicieli posesji); budowę rurociągu tłocznego z rur PEHD DN 40, 90 mm o łącznej długości 565,13 m, w tym: PEHD DN 40 mm- 61,86 m, PEHD DN 90 mm- 503,27 m; budowę podziemnych przepompowni ścieków sanitarnych P1, P2 wraz z zagospodarowaniem terenu- 2 szt; budowę przydomowych przepompowni ścieków Pp1, Pp2- 2 szt; budowę linii kablowych n/n do zasilania proj. przepompowni: P-1: 25 mb, P-2: 18 mb, Pd-1: 37 mb, Pd-2: 30 mb; wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej. Zadanie Nr 4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : „Budowa zbiornika retencyjnego ścieków dopływających dla Oczyszczalni Ścieków w Paczkowie” zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 393/15 z dn. 22.06.2015r., obejmowała będzie: rozbiórkę części mechanicznej starej, nieczynnej oczyszczalni (budynek oraz część mechaniczna oczyszczalni), budowę pompowni głównej o średnicy 2500 mm, budowę zbiornika retencyjnego o pojemności całkowitej V=706 m3 (pojemność czynna 618 m3, budowę drogi wewnętrznej wokół zbiornika i oświetlenia). Strony ustalają , że do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami ) a w szczególności: 1. Zaznajomienie się z dokumentacją projektową i warunkami pozwolenia na budowę. 2. Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy. 3. Kontrola realizacji zadania (robót) w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego i przyszłych użytkowników, w tym m. in.: a) kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, oraz kontrola realizacji robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w poszczególnych branżach, b) kontrola nad prawidłowością przebiegu robót oraz terminem ich wykonania, c) kontrola pod względem finansowym realizowanego zadania, d) dokonywanie wpisów do dziennika budowy potwierdzających pobyty na budowie i dokonane w ich czasie czynności. 4. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót i służenie doradztwem. 5. Przekazywanie Zamawiającemu informacji o stwierdzonych niezgodnościach podczas wykonywania robót budowlanych, użyciu niewłaściwych materiałów, wadach w wykonywaniu robót i o innych ważnych spostrzeżeniach. 6. Przedkładanie Zamawiającemu opinii dotyczących ewentualnej konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych oraz sprawdzanie kosztorysów dotyczących tych robót. 7. Sprawdzanie kompletności dokumentów i zaświadczeń przedstawionych przez wykonawcę, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robot. 8. Potwierdzenie zapisu kierownika budowy o gotowości wykonanych robót do odbioru. Uczestnictwo w czynnościach odbioru zadania i przekazania go do użytku, w tym skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz reprezentowanie Inwestora wobec organów administracji specjalnej uczestniczących w odbiorze inwestycji zgodnie z art. 56 ustawy Prawo Budowlane. 9. Pełnienie innych obowiązków i czynności wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane. 10. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych i ważnych okoliczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do bezzwłocznego stawienia się na budowie, a Wykonawca zobowiązuje się zastosować do powyższego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) 2.a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2.b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.:„Budowa hali sportowej w CKZiU w Strzelcach Op. oraz „Remont kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy CKZiU w Strzelcach Op."
Dodano: 2024-03-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na realizacją zad. pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej 1807 O Strzelce Opolskie – Krasiejów na odcinku Rozmierka–Grodzisko - Kadłub – Etap 2 i Etap 3”
Dodano: 2024-02-29 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Modernizacja kompleksu sportowego Centrum Rekreacji Wodnej i Sportu w Strzelcach Op.”
Dodano: 2024-02-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwest. nad realizacją zadania pn.: „„Budowa hali sportowej w CKZ i U w Strzelcach Op.”oraz„Remont kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy CKZiU w Strzelcach Op.””
Dodano: 2023-09-28 - Poprawa warunków życia dzieci w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Brzeskiego – budowa nowych i modernizacja istniejących placówek
Dodano: 2023-08-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Renowacja zabytkowego obwarowania miasta Byczyna odcinek B z basztą Piaskową i wieżą bramną wschodnią”
Dodano: 2023-04-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Stworzenie bezpiecznej przestrzeni korzystania z kultury poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu”
Dodano: 2022-12-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Stworzenie bezpiecznej przestrzeni korzystania z kultury poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu”
Dodano: 2022-10-14 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa drogi krajowej nr 45 na odcinku Rogów Opolski – węzeł Opole Południe”
Dodano: 2021-04-20 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego p.n.: „Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków dla Gminy Niemodlin w miejscowości Gościejowice Małe”
Dodano: 2021-03-26