Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Rozbiórka i budowa mostu przez rzekę Słoja w m. Nowinka w km rob. 1+374,30 w ciągu drogi powiatowej nr 1290B od drogi 674 – Słójka – Nowinka – droga Nr 1289B wraz z dojazdami”.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909, fax. 857112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Rozbiórka i budowa mostu przez rzekę Słoja w m. Nowinka w km rob. 1+374,30 w ciągu drogi powiatowej nr 1290B od drogi 674 – Słójka – Nowinka – droga Nr 1289B wraz z dojazdami”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Rozbiórka i budowa mostu przez rzekę Słoja w m. Nowinka w km rob. 1+374,30 w ciągu drogi powiatowej nr 1290B od drogi 674 – Słójka – Nowinka – droga Nr 1289B wraz z dojazdami”. 1. Zamówienie obejmuje Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Rozbiórka i budowa mostu przez rzekę Słoja w m. Nowinka w km rob. 1+374,30 w ciągu drogi powiatowej nr 1290B od drogi 674 – Słójka – Nowinka – droga Nr 1289B wraz z dojazdami”. 1.1. Zakres robót budowlanych dla zadania obejmuje budowę obiektu inżynierskiego – mostu zgodnie z zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej (ZRID), Projektem Budowlanym, Projektem Wykonawczym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót 1.2. Obowiązki Inspektora Nadzoru: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem; 2) sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych; 3) organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę; 4) zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP; 5) sprawdzenie i zaopiniowanie harmonogramu robót, zaopiniowanie programu zapewnienia jakości (PZJ). 6) prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robot i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę; 7) akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST; 8) akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia; 9) kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz; 10) egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy; 11) kontrolowanie wytworni materiałów, prefabrykatów, wytworni betonu i mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania; 12) sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczenie do użytku; 13) sprawdzanie zakresu rzeczowego robot przez udział w obmiarach na gruncie; 14) przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robot i po ich sprawdzeniu oraz skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie PZD o gotowości robot do odbioru ostatecznego; 15) sprawdzenie ostatecznego rozliczenia robót (w tym ustalenie ewentualnych potrąceń za wady trwałe w uzgodnieniu z PZD) i potwierdzenie go do wypłaty; 16) udział w pracach komisji odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym PZD; 17) dokumentacja fotograficzna z przebudowy mostu przekazywana na bieżąco w wersji elektronicznej (e-mail, płyta CD) z postępu i kontroli robót na obiekcie; 18) ilość pobytów na budowie oraz ilość pobytów w siedzibie PZD według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania; 19) strony ustalają, że Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub PZD; 20) wszelkie odstępstwa od dokumentacji na realizację robót wymagają akceptacji PZD; 21) godziny pracy Inspektora Nadzoru winny być dostosowane do godzin pracy Wykonawcy robót; 22) rozliczenia Umowy w przypadku jej wypowiedzenia; 23) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do wystąpienia o dopuszczenie do użytkowania oraz do odbioru ostatecznego wraz ze sprawdzeniem ich kompletności (opinia na piśmie) i przedłożenia PZD w terminie do 3 dni od otrzymania od Wykonawcy robót; 24) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenie ich wykonania; 25) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do czynnego udziału w odbiorach po okresie rękojmi/gwarancji. 1.3. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową, oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji placu budowy w terenie 1.4. Szacunkowa wartość robót budowlanych dla zadania: ,, Rozbiórka i budowa mostu przez rzekę Słoja w m. Nowinka w km rob. 1+374,30 w ciągu drogi powiatowej nr 1290B od drogi 674 – Słójka – Nowinka – droga Nr 1289B wraz z dojazdami wynosi 2 530 917,14zł netto. Przebieg postępowania na roboty budowlane zamieszczony jest na stronie internetowej zamawiającego www.pzd .sokolka.com. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi Inspektorów Nadzoru, osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 5. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – IV. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne DZ.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach