Uniwersytet Kazimierza Wielkiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-064 Bydgoszcz, Chodkiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 419 100 , fax. 523 608 206
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 419 100, fax. 523 608 206
REGON: 34005769500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku biblioteki przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy na budynek o funkcjach badawczych, dydaktycznych i administracyjno-gospodarczych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiegoW ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: A) na etapie przygotowywania Dokumentacji Postępowania oraz wyboru oferty Wykonawcy Inwestycji: a. analiza Dokumentacji Postępowania, wprowadzanie stosownych uwag, zastrzeżeń oraz zmian. B) na etapie realizacji Inwestycji: a. uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanej Inwestycji w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, b. opiniowanie zgody lub sprzeciwu albo zgłaszanie zastrzeżeń do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą, zgodnie z art. 6471 § 2 Kodeksu cywilnego, c. W razie potrzeby/w uzasadnionych przypadkach konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, d. przygotowanie sprawozdania z postępu robót na budowie, nie rzadziej niż raz na kwartał w ciągu 3 dni roboczych po zakończeniu każdego kwartału. Sprawozdanie musi zawierać w szczególności: - opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, - nakłady finansowe poniesione na roboty i postęp robót w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, - opisy powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postępy robót, - wykaz zmian w dokumentacji projektowej, - kopię zgromadzonych w danym kwartale dokumentów wraz z kopią dziennika budowy. e. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca przedłoży Zamawiającemu komplet sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, poprzedzonej sprawdzeniem kompletności i jakości dokumentów odbiorowych, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego w ilości 5 szt. oraz w wersji elektronicznej. Sprawozdanie końcowe powinno w szczególności zawierać: - końcowe rozliczenie ilości robót i powykonawczą Tabelę Elementów Rozliczeniowych - protokół odbioru końcowego - całą dokumentację kontraktową do odbioru końcowego zawierającą minimum takie dokumenty, jak: - prawomocne pozwolenie na użytkowanie, - sprawozdanie końcowe techniczne, - protokoły z rad budowy, - mapę powykonawczą, - wystąpienia, - polecenia zmian, - wnioski, - obmiary, -aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, dokumentację powykonawczą techniczną. f. udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, dodatkowych i zaniechanych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zaproponowanych przez komisję, g. uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych cen jednostkowych zastosowania zamiennych, dodatkowych i zaniechanych rozwiązań, materiałów i urządzeń, h. potwierdzanie w Dzienniku Budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych, i. sporządzanie protokołów konieczności – jeżeli wystąpi taka potrzeba, j. zawiadamianie organu nadzoru budowlanego oraz projektanta o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót, k. zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę, l. zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa, m. ścisła współpraca z Zamawiającym, zgodnie z jego wymaganiami, przedmiotem zamówienia i obowiązującymi przepisami, n. oraz działania zgodne z obowiązkami inspektora nadzoru inwestorskiego zgodne z Artykułem 25 „Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz.U.2018.0.1202 t.j. - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.)”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 2 zad.
Dodano: 2024-02-26 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Przebudowa, nadbudowa oraz modernizacja Oddziału Rehabilitacyjnego wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2023-02-08 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-02-03 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-01-13 - RIR.271.57.2022.CC „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na przebudowie dróg gminnych w miejscowościach: Kitnowo, Wiktorowo, Okonin i Gruta”.
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.50.2022.CC Inspektor Nadzoru - Budowa Przedszkola Samorządowego w Grucie – etap II
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.40.2022.CC /nadzór inwestorski/ Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
Dodano: 2022-12-04 - Zastępstwo inwestycyjne przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa i dostosowanie budynku WBP – Książnicy Kopernikańskiej do nowych funkcji użytkowych”
Dodano: 2022-11-04