Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa Lokalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Mieście Szczuczyn.

Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 19-230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
    Plac 1000-lecia 23
    19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
    REGON: 45066976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.szczuczyn.pl/, www.bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa Lokalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Mieście Szczuczyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadania w zakresie sporządzenia prawidłowych projektów, uzyskania niezbędnych pozwoleń oraz wykonania zaplanowanych robót budowlanych, które obejmują w szczególności: 1) Zadanie Z.1. Budowa budynku biurowo-administracyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj: a) budowa budynku dwukondygnacyjnego niskiego przystosowanego dla niepełnosprawnych b) wykonanie przyłącza wodociągowego c) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej d) wykonanie kanalizacji deszczowej e) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej f) wykonanie przyłącza elektrycznego g) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych 2) Zadanie Z.2 Budowa budynku hali produkcyjnej w systemie zaprojektuj i wybuduj: a) budowa budynku jednokondygnacyjnego niskiego b) budowa dwóch doków rozładunkowych c) wykonanie przyłącza wodociągowego d) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej e) wykonanie kanalizacji deszczowej f) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej g) wykonanie przyłącza elektrycznego h) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych 3) Zadanie Z.3. Wykonanie zagospodarowania terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj: a) wykonanie utwardzonego placu manewrowego oraz ciągów pieszo-jezdnych,  wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową  wykonanie oświetlenia typu LED ciągów pieszo- jezdnych wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta,  wyposażenie ciągów pieszo- jezdnych w małą architekturę (kosze na śmieci, ławki) b) wykonanie miejsc postojowych:  wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową,  wytyczenie 18 miejsc parkingowych,  wykonanie oświetlenia typu LED parkingu wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta,  wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,  wyposażenie parkingu w elementy małej architektury (stojaki rowerowe, kosze na śmieci). 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli – inspektorów nadzoru zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę; 2) prowadzenie wszelkich uzgodnień na etapie wykonywania dokumentacji projektowej przez Wykonawcę zadania inwestycyjnego oraz kontrola zgodności i jakości prac planowanych do wykonania z Normami i wiedzą techniczną ; 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową; 4) Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego – nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, pod warunkiem prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę; 5) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz innymi wymogami stawianymi w trakcie realizacji inwestycji; 6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 7) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 8) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych odbioru końcowego i odbioru ostatecznego) wykonanych robót budowlanych; 9) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; 10) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: • usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, • wykonania prób lub badań, • wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, • przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, • dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 11) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych; 12) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie wykonywania projektów budowlanych, czy też realizacji robót, wnioskowanie do Zamawiającego (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskana zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 13) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań; 14) organizowanie oraz przewodniczenie cyklicznym Radom Budowy dotyczącym postępu robót lub rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca robót, Inspektorzy, Zamawiający), sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; 15) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska; 16) kontrolowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, jeśli będzie wymagany; 17) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych; 18) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i obowiązującymi przepisami; 19) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 20) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 21) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 22) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisanie z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i nadzoru autorskiego protokołu konieczności podając przybliżony koszt tych robót i wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jeśli są takowe wymagane; 23) składanie Zamawiającemu sprawozdań z postępu prac, na jego wezwanie, obejmujące prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową, przy czym „Sprawozdanie” winno być złożone w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego i powinno zawierać: – opis postępu robót, – nakłady finansowe poniesione na roboty, w postaci kosztorysu częściowego lub zestawienia robót, – plan robót i finansowania na kolejne miesiące, – opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, – fotografie dokumentujące postęp robót, – wykaz zmian w dokumentacji projektowej (jeśli dotyczy), – wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. 24) po zakończeniu etapu inwestycyjnego sprawdzenie jakości i kompletności przygotowanych przez Wykonawcę robót ogólnobudowlanych, dokumentów odbiorowych niezbędnych do przeprowadzenia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania, w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego, w tym również przygotowanie niezbędnych protokołów odbiorowych częściowych jak i końcowych; 25) pełnienie nadzoru każdorazowo na żądanie Zamawiającego, przy czym czas pracy osób świadczących usługę winien wyglądać następująco: – Inspektor Nadzoru - w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego – nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, pod warunkiem prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę, przy czym konieczność pracy w dni wolne od pracy i/lub w godzinach innych nadliczbowych nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 26) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w niniejszej umowie (okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego robót); 27) dokonanie ostatecznego odbioru gwarancyjnego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania zawierają załączniki numer 8 do SIWZ tj. Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.um.szczuczyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach