Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: Budowa wież dostrzegalni p.poż. w Leśnictwach Kłapówka i Krzywa

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, Fabryczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 85 17 428 , fax. 17 85 17 694
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów
    Fabryczna 57
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 85 17 428, fax. 17 85 17 694
    REGON: 69002867900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glogow.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: Budowa wież dostrzegalni p.poż. w Leśnictwach Kłapówka i Krzywa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n. „Budowa wież dostrzegalni p.poż. w Leśnictwach Kłapówka i Krzywa”. 2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi: Część I – Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa wieży dostrzegalni p.poż. w Leśnictwie Kłapówka, Część II - Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa wieży dostrzegalni p.poż. w Leśnictwie Krzywa Grunty pod planowaną budowę wież (dostrzegalni p.poż.) w całości mieszczą się na działkach należących do Skarbu Państwa zarządzanej przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów. Część I – „Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa wieży dostrzegalni p.poż. w Leśnictwie Kłapówka” Przedmiotem I części zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n. „Budowa wieży dostrzegalni p.poż. w Leśnictwie Kłapówka”. Lokalizacja: działki nr 2813, 2815, obręb 14 Werynia, Gmina Kolbuszowa W miejscu planowanej inwestycji znajduje się istniejąca wieża, która będzie podlegać rozbiórce w ramach tego samego zadania inwestycyjnego, na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej (Projekt rozbiórki). Wraz z rozbiórką wieży likwidacji podlega również ogrodzenie wieży i napowietrzne przyłącze do budynku leśnictwa. W ramach projektowanej inwestycji planowana jest: -Budowa wieży antenowej o wysokości 48,0m n.p.t. na fundamencie płytowym -Budowa wewnętrznej linie zasilającej od budynku leśnictwa do projektowanej wieży -Budowa ogrodzenia wieży z furtką o szer. 1,20m. -Umocnienie terenu pod wieżą kruszywem łamanym na geowłókninie separacyjnej. Część II – „Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa wieży dostrzegalni p.poż. w Leśnictwie Krzywa” Przedmiotem II części zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n. „Budowa wieży dostrzegalni p.poż. w Leśnictwie Krzywa”. Lokalizacja: działka nr 6782, obręb 24 Bratkowice, Gmina Świlcza Przedmiotem inwestycji jest budowa kratowej wieży monitoringu p.poż. w Leśnictwie Krzywa. Wieżę wraz z wewnętrzną linią zasilającą zlokalizowano w miejscowości Bratkowice, w obszarze działki o nr ewidencyjnym 6782 na terenie Leśnictwa Krzywa, Gmina Świlcza, powiat rzeszowski. Na obszarze działki nr 6782 znajdują się obiekty związane z realizacją działań gospodarczych prowadzonych przez zarządcę terenu – Nadleśnictwo Głogów. Teren uzbrojony jest w media: linie elektryczne, teletechniczne, wodociąg, kanalizację sanitarną. W ramach projektowanej inwestycji planowana jest: -Budowa wieży antenowej o wysokości 48,0m n.p.t. na fundamencie płytowym -Budowa wewnętrznej linie zasilającej od budynku leśnictwa do projektowanej wieży -Budowa ogrodzenia wieży z furtką o szer. 1,20m. -Umocnienie terenu pod wieżą kruszywem łamanym na geowłókninie separacyjnej. Charakterystyka inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego zawarta jest w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (odrębnych dla każdej z części zamówienia), które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (w rozumieniu, iż dla każdej z części zamówienia odrębnie) do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) sprawdzenie dokumentacji projektowej, w tym w szczególności zakresu rzeczowego określonego w pozycjach przedmiaru robót, 2) udział w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, 3) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ww. ustawy. W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) prowadzenia nadzoru uwzględniającego czas pracy Wykonawcy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru, b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzania jakości i ilości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robot wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane, d) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania, e) sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, f) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, g) sporządzania ocen zgłoszonych Zamawiającemu roszczeń Wykonawcy lub Podwykonawców robót objętych usługą nadzoru, h) inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron. 4) udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych, 5) uzgadnianie z autorem projektu zakresu ewentualnych zmian do projektu, 6) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy ewentualnych wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót oraz w razie potrzeby zasięganie opinii projektanta, 7) sprawdzenie zakresu rzeczowego wykonanych robót przez udział w obmiarach na gruncie oraz potwierdzenie wykonania tej czynności w książce obmiarów, 8) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu prac budowlanych, która zostanie przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej podczas odbioru końcowego wykonanych robót, 9) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem ewentualnych wad ujawnionych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, 10) uczestnictwo w obowiązkowych przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1. część 1 zamówienia w wysokości 150,00 zł 2. część 2 zamówienia w wysokości 150,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BOŚ Rzeszów nr rachunku: 44 1540 1131 2001 6200 1368 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: Budowa wież dostrzegalni p.poż. w Leśnictwach Kłapówka i Krzywa część _____ ”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. 4 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP, 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 5 Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w innym terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. 6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być załączone w oryginale do oferty w taki sposób, by możliwy był jego zwrot (np. w oddzielnej kopercie). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach