Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z modernizacją amfiteatru w Parku Miejskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Amfiteatru Miejskiego w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej” w Ostrowie Wielkopolskim.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z modernizacją amfiteatru w Parku Miejskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Amfiteatru Miejskiego w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej” w Ostrowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z modernizacją amfiteatru w Parku Miejskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Amfiteatru Miejskiego w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej” w Ostrowie Wielkopolskim. I. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do SIWZ. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich, działka nr 2 obręb 0080. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 8) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, 12) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń i przewodów kominowych, 13) obecność na budowie: a) min. jedna wizyta na tydzień inspektora w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, b) min. jedna wizyta na dwa tygodnie inspektorów w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodnych, kanalizacyjnych, z zastrzeżeniem ppkt 11, 12 i 14, 14) obecność na budowie inspektorów w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie ze złożoną ofertą, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodnych, kanalizacyjnych, która zostanie potwierdzona wpisem na liście obecności będącej w posiadaniu i w siedzibie zamawiającego w pokoju 303 budynku Urzędu Miejskiego w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, badaniach i kontrolach oraz na każde wezwanie zamawiającego; inspektorzy wszystkich branż są zobowiązani do wpisania się do przedmiotowej listy obecności po każdorazowej kontroli budowy. UWAGA: zaoferowanie dodatkowej wizyty w tygodniu na budowie inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 15) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 16) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 17) pomoc w wypracowaniu rozwiązań zamiennych i rozwiązywaniu problemów na etapie realizacji, 18) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. IV. Inne wymagania i uwagi. 3.4.1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 3.4.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej lub przez kierownika budowy, lub przez inspektora nadzoru, lub zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę. 3.4.3. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ przewiduje się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem: 1) robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe i ziemne, b) roboty konstrukcyjne, c) budynek zaplecza, d) chodniki, mała architektura i zieleń, 2) robót sanitarnych (instalacje sanitarne): a) wewnętrzna instalacja wodociągowa, b) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, c) odwodnienie liniowe, d) wewnętrzna instalacja c.o., e) wentylacja, 3) robót elektrycznych: a) roboty kablowe i przygotowawcze, b) rozdzielnice (złącze kablowe ZK, rozdzielnice S1÷S6, rozdzielnica TE), c) instalacje wewnętrzne i piorunochronne. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2) Projekt budowlany – załącznik nr 10, 3) Inwentaryzacja – załącznik nr 11, 4) Opinia geotechniczna – załącznik nr 12, 5) Projekt wykonawczy – Projekt detali architektonicznych i kolorystyka – załącznik nr 13, 6) Projekt wykonawczy – Projekt konstrukcji – załącznik nr 14, 7) Projekt wykonawczy – Projekt przyłączy instalacji wodociągu i kanalizacji – załącznik nr 15, 8) Projekt wykonawczy – Projekt instalacji wod.-kan. i c.o. – załącznik nr 16, 9) Projekt wykonawczy – Projekt instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych – załącznik nr 17, 10) Projekt wykonawczy – Projekt nawierzchni i małej architektury – załącznik nr 18, 11) Projekt wykonawczy – Projekt zieleni i szaty roślinnej – załącznik nr 19, 12) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (wszystkie branże) – załącznik nr 20, 13) Dokumenty prawne – załącznik nr 21, 14) Przedmiar robót – branża budowlana – załącznik nr 22, 15) Przedmiar robót – branża sanitarna – załącznik nr 23, 16) Przedmiar robót – branża elektryczna – załącznik nr 24.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 3 SIWZ. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: 1) zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, 2) wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, 3) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, 4) wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia, 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach