Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z budową zbiornika retencyjnego wody opadowej na terenie Przedszkola nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim - II powtórka

GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
    al. Powstańców Wielkopolskich 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    REGON: 250855512
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z budową zbiornika retencyjnego wody opadowej na terenie Przedszkola nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim - II powtórka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z budową zbiornika retencyjnego wody opadowej wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi na terenie Przedszkola nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zbiornika retencyjnego wody opadowej na terenie Przedszkola nr 1 przy ul. Prof. Kaliny 2 w Ostrowie Wielkopolskim”.2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 8 do SWZ.3. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: ul. Prof. Kaliny 2,w Ostrowie Wielkopolskim, dz. Nr 156, 157, 140, obręb 0032.4. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:1) Projekt architektoniczno-budowlany br. sanitarna – załącznik nr 9,2) Projekt zagospodarowania terenu br. sanitarna - załącznik nr 10,3) Projekt techniczny br. sanitarna – załącznik nr 11,4) Projekt wykonawczy br. sanitarna – załącznik nr 12,5) Projekt techniczny br. elektryczna – załącznik nr 13,6) Projekt wykonawczy br. elektryczna – załącznik nr 14,7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót br. sanitarna – załącznik nr 15,8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót br. elektryczna – załącznik nr 16,9) Przedmiar robót br. sanitarna – załącznik 17,10) Przedmiar robót br. elektryczna – załącznik 18.5. INNE WYMAGANIA I UWAGI.5.1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.5.2. Zamawiający wymaga co najmniej dwóch wizyt w tygodniu na budowie inspektorów nadzoru wszystkich 3 specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w branży elektrycznej, instalacyjnej w branży sanitarnej.5.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej, lub przez kierownika budowy, lub zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę5.4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zadania wchodzi pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres nadzoru, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje nadzór wielobranżowy, który wzajemnie się uzupełnia. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji. Przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)4) zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, które zgodnie z przepisami pozwolą na zrealizowanie przedmiotowego zadania w specjalności:­- konstrukcyjno-budowlanej,­- instalacyjnej w branży elektrycznej,­- instalacyjnej w branży sanitarnej.Zamawiający uznaje za właściwe uprawnienia, które są wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach