Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim”

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim”. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do SIWZ. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, ul. Szkolna 26, działka nr: 40/9 obręb 0095. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, 12. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń i przewodów kominowych; 13. obecność na budowie min. jedna wizyta na tydzień inspektora w specjalności konstrukcyjno – budowlanej z zastrzeżeniem pkt 11, 12, 14, 14. obecność na budowie inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie ze złożoną ofertą potwierdzona wpisem na liście obecności będącej w posiadaniu i w siedzibie zamawiającego w pokoju 303 budynku Urzędu Miejskiego w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót oraz na każde wezwanie zamawiającego; wykonawca jest zobowiązany do wpisania się do przedmiotowej listy obecności po każdorazowej kontroli budowy. Inspektorzy pozostałych branż są zobowiązani do obecności w czasie odbiorów robót zanikających, prób, badań i kontroli oraz na każde wezwanie zamawiającego. UWAGA: zaoferowanie dodatkowej wizyty w tygodniu na budowie inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu 15. bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 16. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 17. pomoc w wypracowaniu rozwiązań zamiennych i rozwiązywaniu problemów na etapie realizacji, 18. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. IV. Inne wymagania i uwagi: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej lub przez kierownika budowy, lub przez inspektora nadzoru, lub zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę. 3. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót: 1) rozbiórkowych, 2) związanych z wykonaniem ocieplenia ścian fundamentowych i cokołu wraz z izolacją przeciwwilgociową, 3) związanych z częściową wymianą drzwi i okien, 4) związanych z uzupełnieniem ubytków w ścianach zewnętrznych, 5) związanych z termomodernizacją dachu wraz z ułożeniem papy nawierzchniowej termozgrzewalnej, wymianą obróbek blacharskich oraz wykonaniem nowego odwodnienia dachu, 6) związanych z ociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą parapetów zewnętrznych, 7) związanych z odnowieniem kominów i wyłazu dachowego, 8) związanych z remontem zadaszeń nad wejściami, 9) związanych z remontem wokół budynku murków wraz z wymianą żelbetowych czapek z betonu monolitycznego, 10) związanych z montażem nowych obudów grzejników, 11) związanych z odtworzeniem tynków wewnętrznych, malowaniem farbami emulsyjnymi, okładziną ścienne z płytek ceramicznych, 12) związanych z remontem naświetli piwnicznych, wymianą nakryw - rusztów oraz udrożnieniem odwodnienia, 13) związanych z remontem schodów oraz spoczników, 14) związanych z remontem tarasów, 15) związanych z odnowieniem balustrad schodowych poprzez oczyszczenie, zabezpieczeniem antykorozyjne i pomalowaniem z dostosowaniem do warunków technicznych, 16) związanych z odtworzeniem wokół budynku opaski i chodników z kostki brukowej, 17) związanych z demontażem instalacji CO, CWU, 18) związanych z wykonaniem instalacji CO, 19) związanych z wykonaniem instalacji CWU, 20) związanych z częściową wymianą armatury sanitarnej, 21) związanych z dodatkowymi pracami instalacyjnymi, 22) związanych z wykonaniem instalacji zasilania i okablowania urządzeń, 23) związanych z wykonaniem instalacji odgromowej, 24) związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, 25) innych robót uwzględnionych w dokumentacji załączonej do postępowania. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano – wykonawczy b. architektura – załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano – wykonawczy b. sanitarna – załącznik nr 11, 4. Projekt budowlano – wykonawczy b. instalacja fotowoltaiczna – załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. budowlana – załącznik nr 13, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. sanitarna – załącznik nr 14, 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. elektryczna – załącznik nr 15, 8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. elektryczna – instalacja fotowoltaiczna – załącznik nr 16, 9. Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna – załącznik nr 17, 10. Audyt energetyczny budynku – załącznik nr 18, 11. Audyt instalacji fotowoltaicznej – załącznik nr 19, 12. Przedmiar robót br. budowlana – załącznik nr 20, 13. Przedmiar robót br. sanitarna – załącznik nr 21, 14. Przedmiar robót br. elektryczna – instalacja fotowoltaiczna – załącznik nr 22.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. SIWZ. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4 do SIWZ). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, - wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, - wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach