Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: Budowa oczyszczalni ścieków i odcinka kanalizacji sanitarnej od Podlesic do oczyszczalni ścieków w Kostkowicach (etap I)

Gmina Kroczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 42425 Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3152150 do 5 , fax. 034 3152150 do 5
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kroczyce
    ul. Batalionów Chłopskich 29
    42425 Kroczyce, woj. śląskie
    tel. 034 3152150 do 5, fax. 034 3152150 do 5
    REGON: 00053186100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: Budowa oczyszczalni ścieków i odcinka kanalizacji sanitarnej od Podlesic do oczyszczalni ścieków w Kostkowicach (etap I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie dwóch odrębnych umów na roboty budowlane, z których jedna dotyczy budowy oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą w Kostkowicach, druga zaś budowy odcinka kanalizacji sanitarnej od Podlesic do oczyszczalni ścieków w Kostkowicach (etap I). W ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia: a)w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (branża budowlana), b)w specjalności inżynieryjnej drogowej (branża drogowa). c)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna), d)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna). W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca, zwany Inspektorem Nadzoru, będzie zobowiązany do wykonywania m.in.: takich czynności jak: 1)koordynowanie realizacji umów na roboty budowlane zawartych celem realizacji następujących zadań: - Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą w Kostkowicach, - Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej od Podlesic do oczyszczalni ścieków w Kostkowicach (etap I), 2)kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umów na roboty budowlane, 3)kontrolowanie zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną oraz harmonogramem realizacji robót, 4)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych, 6)kontrola terminowości robót, 7)zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, oświadczeń, pozwoleń, zgłoszeń itp. 8)sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, 9)prowadzenie narad koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót budowlanych, 10)nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji robót, 11)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych, 12)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu, 13)stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej, 14)egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców robót budowlanych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów, 15)bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy, 16)uczestniczenie w kontrolach prowadzanych przez uprawnione organy oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, 17)weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji, 18)udział w odbiorach końcowych, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia, objętego poszczególnymi umowami, 19)kontrola rozliczeń finansowych, w tym: a)kontrola prawidłowości wystawiania faktur pod względem zrealizowanego zakresu prac, wysokości kwot do zapłaty, zgodności z zawartymi umowami na roboty budowlane i harmonogramami rzeczowo – finansowymi, b)przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez Wykonawców zobowiązań umownych, 20)niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji robót budowlanych, 21)wykonywanie innych obowiązków związanych z procesem budowlanym, 22)realizacja zamówienie przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż. 23)udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi. Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia objęty jest nadzór nad realizacją dwóch odrębnych umów na roboty budowlane, zawartych w związku z realizacją projektu, objętego wnioskiem o dofinansowanie, będącym przedmiotem aplikacji w ramach RPO WSL 2014 – 2020, Zamawiający wymaga ustanowienia w ramach realizacji niniejszego zamówienia Koordynatora/Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru. Dopuszczalne jest wyznaczenie Kierownika Zespołu spośród inspektorów nadzoru skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Do obowiązków Koordynatora/Kierownika Zespołu będzie należało w szczególności koordynowanie realizacji obu umów na roboty budowlane, których rezultaty są ściśle powiązane ze sobą i wzajemnie uzależnione. Od Kierownika Zespołu wymagana będzie dostępność (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta elektroniczna) przez cały czas trwania robót w godzinach prowadzenia tych robót. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator/Kierownik Zespołu zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie na piśmie. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru z danej branży wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności skierowanych do realizacji zamówienia inspektorów nadzoru, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. Kierownik zespołu i wszyscy inspektorzy nadzoru muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy skierowani do realizacji zamówienia inspektorzy nadzoru nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, są zobowiązani zapewnić na koszt własny tłumacza na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Zakresem nadzoru, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia objęta jest budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kostkowicach, o przepustowości 300 m3/d, RLM 2463 z możliwością rozbudowy do 400 m3/d, RLM 3263. Część obiektów tj. dla mechanicznego oczyszczania i przeróbki osadów oraz orurowanie międzyobiektowe zaprojektowane jest na wydajność docelową oczyszczalni. W ramach zamówienia na roboty budowlane wykonane zostaną następujące obiekty: 1.Pompownia ścieków I-go stopnia - obiekt 1, zbiornik na ścieki, obiekt do zabudowy podziemnej betonowy prefabrykowany w kształcie okręgu o średnicy wew. 2m i zewn. 2,36m, kryty płytą żelbetową z otworami technologicznymi. Połączenia elementów na uszczelki elastomerowe. Pompownia wyposażona w urządzenia: sito pionowe i pompy, orurowanie. 2.Zbiornik retencyjny - obiekt 2, zbiornik na ścieki, obiekt do zabudowy podziemnej, wykonany w technologii żelbetowej, wykonywanej na mokro. Wymiary w rzucie 3,90x8,40m, wysokość czynna zbiornika 3,0m. Zbiornik kryty płytą żelbetową z otworami technologicznymi. 3.Budynek techniczno-socjalny - obiekt 3 - o wymiarach w rzucie 24,54mx8,16m, łączący funkcję techniczną (sterownia, podręczne laboratorium, warsztat, agregatornia z rozdzielnią, stacja mechanicznego oczyszczania, magazyn wapna) i socjalną (szatnia przepustowa, węzeł z natryskiem, wc i umywalką, jadalnia). 4.Budynek technologiczny, stacji dmuchaw i przeróbki osadu, obiekt 4 - o wymiarach w rzucie 20,51m x 6,88m o funkcji technicznej: stacja odwadniania osadu, stacja dmuchaw i wiata. Budynek w konstrukcji murowej posadowiony na płycie i ścianach żelbetowych, dach drewniany kryty blachodachówką. Od strony zachodniej na ścianie budynku oparta skarpa zbiorników. 5.Reaktor biologiczny obiekt nr 5 - 2 jednostki - obiekty prefabrykowane, wykonane z elementów betonowych sprężanych, posadowionych na fundamentach żelbetowych wylewanych na mokro. Zbiorniki o kształcie wielokąta wpisanego w okrąg o średnicy 8,27m. Wysokość czynna 5m. 6.Komora stabilizacji osadu obiekt nr 6 - zbiornik prefabrykowany, wykonany z elementów betonowych sprężanych, posadowionych na fundamencie żelbetowym wylewanym na mokro. Zbiornik w kształcie wielokąta wpisanego w okrąg o średnicy 4,98m. Wysokość czynna 5m. 7.Zbiornik ścieków oczyszczonych obiekt nr 7 - zbiornik prefabrykowany, wykonany z elementów betonowych sprężanych, posadowionych na fundamencie żelbetowym wylewanym na mokro. Zbiornik o kształcie wielokąta wpisanego w okrąg o średnicy 4,98m. Wysokość czynna 2,8m. 8.Stacja PIX - obiekt nr 8 - zbiornik dwupłaszczyznowy o pojemności czynnej 4 m3 posadowiony na fundamencie żelbetowym o wymiarach w rzucie 2x2,5m. Przy zbiorniku instalacja PIX z pompkami, armaturą i orurowaniem. 9.Schody technologiczne - obiekt nr 9 - żelbetowe, wylewane na mokro łączące poziom terenu z poziomem przy zbiornikach technologicznych. 10.Osadnik z separatorem obiekt nr 10 - dla wód opadowych i roztopowych zbieranych z nawierzchni dróg i dachów, studnie betonowe, prefabrykowane o kształcie kołowym i średnicach zewnętrznych: osadnik 1,8m, separator 1,5m. 11.Komora pomiarowa - obiekt nr 11 - betonowa, prefabrykowana o kształcie kołowym i średnicy wewnętrznej 2,0m i zewnętrznej 2,36m, do zabudowy pod ziemią. 12.Wylot ścieków oczyszczonych - obiekt nr 12 - żelbetowym wylewany na mokro, zabezpieczony od strony wlotu klapą przeciwcofkową, średnica rury odpływowej DN 400mm. 13.Stacja kontenerowa słupowa - obiekt nr 13 - stacja transformatorowa 15/04kVa. Ponadto wykonany zostanie na terenie oczyszczalni układ sieci międzyobiektowych - uzbrojenia terenu - kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej ścieków surowych - z rur PVC o średnicach od 160 do 315 mm, kanalizacji grawitacyjnej wód opadowych i roztopowych w tym terenu projektowanej drogi dojazdowej - z rur PVC o średnicach od 160 do 315 mm, kanalizacji grawitacyjnej ścieków oczyszczonych - z rur PVC o średnicach od 200 do 400 mm i PE o średnicach od 160 do 200mm, rurociągów tłocznych ścieków surowych - z rur PE o średnicach od 90 do 160 mm, rurociągów tłocznych osadów - z rur PE o średnicy 90mm, rurociągów wody pitnej w tym przyłącza wody z rur PE o średnicy od 40 do 90mm, rurociągów powietrza z rur stalowych o średnicy od 65 do 90mm, rurociągów PIX - z rur PP o średnicy 20mm, kabli elektrycznych: oświetlenia, sterowania i zasilania, w tym przyłącza ś/n. W ramach realizacji umów na roboty budowlane zrealizowany zostanie układ drogowy: droga dojazdowa, drogi wewnętrzne i chodniki w nawiązaniu do potrzeb technologicznych oczyszczalni, w tym: - droga dojazdowa o szerokości 3,5m i długości 274mb o nawierzchni asfaltobetonowej na podbudowie tłuczniowej; droga ta będzie się łączyć istniejącą drogę gminną z drogą wewnętrzną oczyszczalni; - droga wewnętrzna oczyszczalni poza ogrodzeniem o szerokości 3,5m, łącząca drogę dojazdową z drogą wewnątrz ogrodzenia oczyszczalni, nawierzchnia drogi asfaltobetonowa na podbudowie tłuczniowej, dł. 49,3mb; - droga wewnętrzna oczyszczalni w granicach ogrodzenia o szerokości 3,5m, nawierzchnia z kostki brukowej na podbudowie tłuczniowej, układ komunikacyjny wynikający z potrzeb zakładu; - chodniki - kostka brukowa na podbudowie tłuczniowej, układ komunikacyjny wynikający z potrzeb zakładu. Nowa droga zastąpi istniejące dwie drogi ziemne na działce oczyszczalni. Zaprojektowane jest jej wykonanie w liniach rozgraniczających 7KDD mpzp. Wszystkie projektowane drogi powinny zostać okrawężnikowane oraz posiadać odwodnienie w postaci kanalizacji opadowej. Przewidywane jest również nasadzenie na terenie działki oczyszczalni zieleni izolacyjnej oraz ogrodzenie części działki. Przed rozpoczęciem robót konieczne jest wykonanie nasypu o średniej wysokości ~2,0 m na którym zostaną posadowione obiekty oczyszczalni. Z uwagi na występujące warunki geologiczne obiekty oczyszczalni zostaną posadowione na żelbetowych palach CFA o średnicy 400 mm, średniej głębokości 8 – 10 m i łącznej długości 1160mb. Kosztorysowa wartość robót budowlanych związanych z realizacją z budową oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kostkowicach wynosi 4 925 706,91 zł netto. Ponadto nadzorem, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia objęte są także roboty budowlane związane z budową kanalizacji sanitarnej na odcinku od Podlesic do oczyszczalni ścieków w Kostkowicach (etap I), w ramach których przewidziany jest do wykonania kolektor główny odprowadzający ścieki z Podlesic do zaprojektowanej odrębnym opracowaniem oczyszczalni ścieków w miejscowości Kostkowice oraz odcinki sieci kanalizacyjnej, bezpośrednio przylegające do kanału głównego. Łączna długość projektowanej kanalizacji sanitarnej przewidzianej do wykonania wynosi 8 652,1 m, w tym: - kanalizacja grawitacyjna - 7627,4 m, - kanalizacja tłoczna - 27,3 m, - kanalizacja ciśnieniowa - 80,3 m, - przyłącza - 917,1 m. Ilość zaprojektowanych przyłączy wynosi 154 sztuki. Kosztorysowa wartość robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej na odcinku od Podlesic do oczyszczalni ścieków w Kostkowicach (etap I) wynosi 4 480 813,01 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach