Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420G Godętowo-Nawcz-Tłuczewo na odcinku Nawcz-Osiek”

Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84200 Wejherowo, ul. Pucka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 743 280 , fax. 587 743 293
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie
    ul. Pucka 11
    84200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 587 743 280, fax. 587 743 293
    REGON: 19168668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzaddrogowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420G Godętowo-Nawcz-Tłuczewo na odcinku Nawcz-Osiek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), a ponadto: 1) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin; 2) Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; Każdorazowa obecność inspektora nadzoru na budowie winna być odnotowana w dzienniku budowy. Inspektor branży budowlanej będzie zobowiązany przyjąć funkcje koordynatora nad całością realizacji w/w przedmiotu zamówienia. 3) Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy; 4) Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót; 5) Sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6) Prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót tj. zgłoszenie do PINB w Wejherowie „Zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia” budowy oraz zgłoszenie „Zawiadomienia o zakończeniu budowy; 7) Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających – przy udziale Inwestora, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; 8) Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 9) Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacja projektową; 10) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 11) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; 12) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP; 13) Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy; 14) Sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł; b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta; c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości; 15) Poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 16) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej Dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; 17) Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót. Przedmiot i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego: • jezdnie, • skrzyżowania, • chodniki, • zjazdy, • opaski, • pobocza, • oświetlenie drogowe, • przebudowa kanalizacji deszczowej, • przebudowa istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z przebudowaną drogą • inwentaryzacja zieleni obejmująca plan wycinki drzew oraz nasadzenia kompensujące, • urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. W ramach opracowania zapanowano rozbudowę drogi powiatowej 1420 Godętowo-Nawcz-Tłuczewo na odcinki Nawcz -Osiek. Projekt obejmuje wykonanie poszerzenia jezdni do szerokości 6 m, a na łukach w zależności od promienia do 7,0m. Zaprojektowano wzmocnienie istniejącej nawierzchni w formie nakładki, natomiast na poszerzeniach należy wykonać nową konstrukcje o nawierzchni asfaltowej. W miejscowości Nawcz jezdnię o szerokości 6 m, która ma przekrój uliczny. Od początku opracowania do skrzyżowania z DP 1454G po lewej stronie drogi zaprojektowano chodni o szerokości 2,0m, natomiast po stronie prawej opaskę o szerokości 0,5m. Za skrzyżowaniem z DP 1454G, do końca miejscowości, na wysokości działki nr 255/1 chodnik o szerokości 2,0m przechodzi na prawą stronę projektowanej drogi. Od km 9+780 do 9+875 zaprojektowano wyspę rozdzielającą pasy ruchu o wymiarach 2,0x19,4m wraz z odsunięciem pasa ruchu w celu spowolnienia ruchu pojazdów wjeżdżających do miejscowości Nawcz. Dla pozostałego odcinka DP 1420G zaprojektowano przekrój drogowy. Zaprojektowano przebudowę skrzyżowań : • z DP 1330G w km 9+286, strona prawa-skrzyżowanie trójwlotowe • z DP 1454G w km 9+548, strona lewa-skrzyżowanie trójwlotowe • z DP 1417G oraz DP 15006G w km 12+546,-skrzyżowanie czterowlotowe. W miejscowości Nawcz przy skrzyżowaniu z DP 1454G zaprojektowano fragment jezdni o szerokości 5,0m i długości 33 m, pełniący funkcję zatoki autobusowej. Wody opadowe na całej długości projektowanej drogi kierowane będą poprzez wpusty deszczowe do projektowanego wylotu do rowu na terenie działki nr 209/2. Dla zabezpieczenia odbiorników przed zawiesiną mineralną zaprojektowano osadniki gdzie w procesie oddzielenia zawiesiny z wód opadowych wykorzystane jest zjawisko grawitacyjnego rozdziału substancji mineralnych podczas przepływu ścieków przez studnie rewizyjne i studzienki wpustowe. Piasek oddzielany jest kolejno w studzienkach wpustowych DN500 z osadnikami głębokości 1,0m oraz w studniach rewizyjnych DN1200-DN1500 z osadnikami 0,5m. W celu dodatkowej ochrony wód naturalnych odbiorników, przez związkami ropopochodnymi zaprojektowano przed wylotem do zbiorników osadnik O1 oraz separator lamelowy SEP1. W związku z modernizacją układu drogowego na odcinku Nawcz-Osiek projektuje się usunięcie kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi. Wszystkie urządzenia teletechniczne, które znajdują się w obszarze projektowanych ciągów jezdnych oraz skarp drogowych należy przebudować poprzez przełożenie poza pas jezdni lub zagłębienie poniżej 0,7 m od projektowanych rzędnych terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. W terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert oświadczenia o przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej.5. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach