Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Remont ulicy Jana Pawła II w Starachowicach wraz z budową drogi łączącej ul. Jana Pawła II z ul. Prądzyńskiego"

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. +48412738275
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. +48412738275
    REGON: 291009892
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Remont ulicy Jana Pawła II w Starachowicach wraz z budową drogi łączącej ul. Jana Pawła II z ul. Prądzyńskiego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Remont ulicy Jana Pawła II w Starachowicach wraz z budową drogi łączącej ul. Jana Pawła II z ul. Prądzyńskiego”. 1. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji oraz w okresie rękojmi za wady i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych. 2. Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych. 3. Główny zakres zamówienia obejmuje nadzór nad remontem i budową ulicy we wskazanych odcinkach, wraz z przebudową kolidującego uzbrojenia technicznego - wykonywane będą: do wykonania remont ul. Jana Pawła II pomiędzy ulicami: Miodowa i St. Moniuszki (wymiana i wzmocnienie podbudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej - kategoria obciążenia dla ruchu KR-3 - wymiana nawierzchni chodników i ścieżki rowerowej w granicach istniejącego pasa drogowego): najważniejsze elementy drogowe na odcinku pomiędzy ul. Żytnią i Miodową: - chodnik z kostki brukowej betonowej 8 cm, - zjazdy z kostki brukowej betonowej 8 cm, - ścieżka rowerowa z betonu asfaltowego, - nowa nawierzchnia bitumiczna jezdni, - zatoki przystankowe - 4 szt najważniejsze elementy drogowe na odcinku pomiędzy ul. Moniuszki i Żytnią (zadanie 2): - chodnik z kostki brukowej betonowej 8 cm, - zjazdy z kostki brukowej betonowej 8 cm, - ścieżka rowerowa z betonu asfaltowego, - nowa nawierzchnia bitumiczna jezdni, - zatoki przystankowe - 2 szt, (co łącznie stanowi ok. jezdnia - dł. 1,359 km, chodnik - dł. 2,628 km, ścieżka rowerowa - dł. 2,189 km), - ponadto przedmiotem wykonania jest likwidacja kolizji wodociągowych, przebudowa kolizji telekomunikacyjnych, zabezpieczenie sieci gazowej i elektroenergetycznej, korekta odwodnienia (kanalizacja burzowa oraz przykanaliki i wpusty), odwodnienie liniowe, drenaż, lokalna przebudowa oświetlenia, oznakowanie poziome i pionowe, zieleń drogowa; do wykonania połączenie drogowe pomiędzy ul. Jana Pawła II i ul. Prądzyńskiego - nowy odcinek uliczny klasy L i nośności KR-3 z obustronnym chodnikiem, najważniejsze elementy drogowe: - chodnik z kostki brukowej betonowej 8 cm, - zjazdy z kostki brukowej betonowej 8 cm, - nowa nawierzchnia bitumiczna jezdni, (co stanowi ok. jezdnia dł. 0,057 km, chodnik dł. 0,114 km), - ponadto przedmiotem wykonania jest odwodnienie (kanalizacja burzowa oraz przykanaliki i wpusty), przebudowa kolizji telekomunikacyjnych, zabezpieczenie sieci gazowej, elektroenergetycznej, oświetlenie uliczne, oznakowanie poziome i pionowe, zieleń drogowa. UWAGA! Zadanie jest planowane do dofinansowania z RZĄDOWEGO PROGRAMU na rzecz ROZWOJU oraz KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW poprzez WSPARCIE LOKALNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ (program rządowy RP). W przypadku braku dofinansowania – postępowanie zostanie unieważnione. Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na niżej wymienione konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w wysokości: 2.000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 59 1020 2629 0000 9102 0362 0150 PKO BP S.A. tytułem: WADIUM na przetarg Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Remont ulicy Jana Pawła II w Starachowicach wraz z budową drogi łączącej ul. Jana Pawła II z ul. Prądzyńskiego” - z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Remont ulicy Jana Pawła II w Starachowicach wraz z budową drogi łączącej ul. Jana Pawła II z ul. Prądzyńskiego”, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA, wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach