Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. „Zwiększenie dostępności e-usług dla miasta Starachowice”

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. +48412738275
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. +48412738275
    REGON: 291009892
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. „Zwiększenie dostępności e-usług dla miasta Starachowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. „Zwiększenie dostępności e-usług dla miasta Starachowice” (zwanego Projektem). Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie przygotowania i realizacji Projektu oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu Projektu (w tym robót budowlanych) wraz z opracowaniem Programu funkcjonalno-użytkowego (zwanego PFU). Główny zakres rzeczowy Projektu objęty nadzorem: zaprojektowanie i budowa serwerowni (adaptacja pomieszczeń Gimnazjum nr 3 pod serwerownię główną, dostosowanie istniejącej serwerowni w Urzędzie Miejskim do roli serwerowni zapasowej), wyposażenie serwerowni w systemy technologiczne, wdrożenie systemu e-usług w Urzędzie Miejskim i jednostkach podległych Gminie Starachowice, rozbudowa istniejących systemów dziedzinowych i integracja z istniejącymi systemami, dostawa urządzeń sieciowych, sprzętu serwerowego, terminali, dostawa sprzętu i systemu VOIP, rozbudowa sieci szerokopasmowej (przyłączenie budynku Krytej Pływalni przy ul. Szkolnej 14 i Galerii Handlowej "Skałka" przy ul. Armii Krajowej 28 oraz połączenie budynku Gimnazjum nr 3 przy ulicy Leśnej 2 z szafą pasywną PDN07 przy ogrodzeniu szkoły). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Planowany termin zakończenia realizacji Projektu: do dnia 30.12.2021 r., w tym: opracowanie PFU – zgodnie z ofertą Wykonawcy tj. do 30 lub 45 lub 60 dni od daty podpisania umowy opracowanie dokumentacji projektowej w formule zaprojektuj-wybuduj - do końca II kwartału 2019 r. roboty budowlane (w tym budowa serwerowni) - do końca IV kwartału 2020 r. wyposażenie serwerowni w systemy technologiczne - do końca II kwartału 2021 r. dostawa urządzeń sieciowych, terminali, sprzętu i systemu VOIP - do końca II kwartału 2021 r. wdrożenie systemu e -usług, rozbudowa istniejących systemów dziedzinowych, integracja z istniejącymi systemami - do końca III kwartału 2021 r. Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania dokumentacji (w tym PFU) do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamówienie dotyczy projektu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, VII Oś Priorytetowa Sprawne usługi publiczne, Działanie 7.1 Rozwój e-społeczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na niżej wymienione konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w wysokości: 5.000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu – przelewem na konto nr 59 1020 2629 0000 9102 0362 0150 PKO BP S.A. tytułem: WADIUM na przetarg Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. „Zwiększenie dostępności e-usług dla miasta Starachowice” - z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. „Zwiększenie dostępności e-usług dla miasta Starachowice”, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA, wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach