Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2012-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Remont parteru, klatki schodowej i korytarzy w segmencie D budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Remont parteru, klatki schodowej i korytarzy w segmencie D budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, przy ul. Jackowskiego 18. 2. Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże: a) budowlaną, b) elektryczną, c) sanitarną. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty został w dokumentacji projektowej, która dostępna jest na stronie internetowej: www.bip.powiat.poznan.pl, w ogłoszeniu o przetargu na Remont parteru, klatki schodowej i korytarzy w segmencie D budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, przy ul. Jackowskiego 18, nr: postępowania: ZP.272.2.41.2012. 4. Wartość prac budowlanych szacowana jest na kwotę 179.756,39 zł brutto. Faktyczna wartość prac budowlanych będzie zgodna z ceną najkorzystniejszej oferty wybranej w ww. postępowaniu. 5. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: a) zagwarantował, iż zespół inspektorów będzie dyspozycyjny przez cały okres trwania realizacji inwestycji, w tym będzie brał udział w cotygodniowych naradach budowy, dodatkowych wizytach na budowie na telefoniczne wezwanie Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego (czas reakcji 1 doba od momentu wezwania; b) zapoznał się z dokumentacją dotyczącą realizacji robót budowlanych nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski; c) zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową ulicy Spokojnej we Wrześni - etap 2 oraz budową odcinka bieżni rekreacyjnej - ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż zbiornika wodnego Września od wiaduktu kolejowego po stronie Psar Polskich do drogi gminnej w m. Psary Polskie
Dodano: 2016-07-27 - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową świetlicy wiejskiej w Baranowie
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach, budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni (II postępowanie)
Dodano: 2016-07-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach oraz budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni
Dodano: 2016-07-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbudową budynku Zespołu Szkół w Otocznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-05-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową dźwigu osobowego dla budynku Ratusza we Wrześni
Dodano: 2016-05-23 - nadzór inwestorski nad rozbudową szkoły Podstawowej w Lusowie
Dodano: 2016-05-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: - przebudową pieszo-jezdni przy ul. Kaliskiej we Wrześni, - budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Gnieźnieńska a terenem Parku im. Józefa Piłsudskiego we Wrześni, - przebudową nawierzchni drogi Gutowo Wielkie - Sędziwojewo - Węgierki, - przebudową nawierzchni drogi nr 411566s w Obłaczkowie
Dodano: 2016-05-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Wrzesińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej: obręb Chocicza Mała - Grzymysławice
Dodano: 2016-05-06 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową oficyny przy Pałacu w Jankowicach
Dodano: 2016-04-11