Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kroczyce – etap III i IV

Gmina Kroczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 42425 Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3152150 do 5 , fax. 034 3152150 do 5
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kroczyce
    ul. Batalionów Chłopskich 29
    42425 Kroczyce, woj. śląskie
    tel. 034 3152150 do 5, fax. 034 3152150 do 5
    REGON: 00053186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kroczyce – etap III i IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kroczyce – etap III i IV. Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie umowy na roboty budowlane, związane z realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kroczyce – etap III i IV. W ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia: a) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna), b) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (branża budowlana), c) w specjalności inżynieryjnej drogowej (branża drogowa). d) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna). W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca, zwany Inspektorem Nadzoru, będzie zobowiązany do wykonywania m.in.: takich czynności jak: 1) kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umowy na roboty budowlane, 2) kontrolowanie zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną oraz harmonogramem realizacji robót, 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych, 5) kontrola terminowości robót, 6) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, oświadczeń, pozwoleń, zgłoszeń itp. 7) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, 8) prowadzenie narad koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót budowlanych, 9) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji robót, 10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych, 11) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 12) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej, 13) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców robót budowlanych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów, 14) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy, 15) uczestniczenie w kontrolach prowadzanych przez uprawnione organy oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, 16) weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji powykonawczej, 17) udział w odbiorach końcowych, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia, 18) kontrola rozliczeń finansowych, w tym: a) kontrola prawidłowości wystawiania faktur pod względem zrealizowanego zakresu prac, wysokości kwot do zapłaty, zgodności z zawartą umową na roboty budowlane i harmonogramem rzeczowo – finansowym, b) przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez Wykonawców zobowiązań umownych, 19) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji robót budowlanych, 20) wykonywanie innych obowiązków związanych z procesem budowlanym, 21) realizacja zamówienia przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż. 22) udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga ustanowienia w ramach realizacji niniejszego zamówienia Koordynatora/Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru. Dopuszczalne jest wyznaczenie Kierownika Zespołu spośród inspektorów nadzoru skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Od Koordynatora/Kierownika Zespołu wymagana będzie dostępność (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta elektroniczna) przez cały czas trwania robót w godzinach prowadzenia tych robót. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator/Kierownik Zespołu zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie na piśmie. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru z danej branży wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator/Kierownik Zespołu zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności skierowanych do realizacji zamówienia inspektorów nadzoru, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. Koordynator/Kierownik zespołu i wszyscy inspektorzy nadzoru muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy skierowani do realizacji zamówienia inspektorzy nadzoru nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, są zobowiązani zapewnić na koszt własny tłumacza na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Zakresem nadzoru, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia objęta jest budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kroczyce – etap III i IV. Zamówienie obejmuje kontynuację działań z zakresu regulacji gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Kroczyce, w tym: -budowę odcinka kanalizacji sanitarnej etap III (Lgotka, podział wg dokumentacji projektowej) o długości około 1,7 km, - budowę odcinka kanalizacji sanitarnej etap IV (Kroczyce) o długości około 9,7 km, - budowę odcinka kanalizacji deszczowej o długości 329,8 w Kroczycach, - przebudowę odcinka wodociągu w Lgotce o długości 284 m. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru nad wykonaniem III i IV etapu budowy kanalizacji sanitarnej obejmującego Kroczyce Stare oraz Lgotkę, które zostaną podłączone do aktualnie wykonywanego I etapu. Nadzór inwestorski będzie obejmował wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, tłocznej, ciśnieniowej oraz przyłączy kanalizacyjnych do pierwszej studni na posesji. Nadto nadzorem objęte będzie wykonanie kanalizacji deszczowej w ulicy Wieczorka i Surowca w Kroczycach z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej na ulicy Jana Pawła II (dawniej: ul. Armii Ludowej) oraz przebudowa odcinka wodociągu w miejscowości Lgotka polegająca na wymianie ciągu głównego oraz przyłączy domowych do granicy posesji wraz z połączeniem z istniejącym przyłączem. Zakres zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad następującym zakresem robót budowlanych: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna o średnicy 200 mm i długości - 7 747,6 mb, - kanalizacja tłoczna o średnicy 90 mm i długości - 893,6 mb, - kanalizacja tłoczna o średnicy 125 mm i długości - 385,1 mb, - kanalizacja ciśnieniowa o średnicy 50 mm i długości - 300,4 mb, - kanalizacja ciśnieniowa o średnicy 63 mm i długości - 57,7 mb, - przepompownie sieciowe w ilości - 3 szt., - przepompownie przydomowe w ilości - 12 szt., - przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne o średnicy 160 mm i długości - 2 065,5 mb, - przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe o średnicy 40 mm i długości - 172,2 mb, łącznie do wykonania jest 306 przyłączy domowych kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej; - kanalizacja deszczowa z rur VIPRO o średnicy 300 mm i długości - 311,9 mb, - przykanaliki deszczowe o średnicy 200 mm i długości - 17,9 mb, - sieć wodociągowa o średnicy 125 mm i długości - 284,0 mb, - przyłącza wodociągowe o średnicy 40 mm i długości - 60,0 mb, łącznie do wykonania jest 20 przyłączy domowych wodociągowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: a) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, b) oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę nieuprawnioną w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy, do których Zamawiający może uzyskać dostęp za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach