Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego „budowa parkingu P+R przy stacji kolejowej oraz adaptacja istniejącego parkingu na potrzeby utworzenia P+R przy ul. Orlej w Ząbkach”

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 109 700 , fax. 225 109 888
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    ul. Wojska Polskiego 10
    05091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 225 109 700, fax. 225 109 888
    REGON: 52728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego „budowa parkingu P+R przy stacji kolejowej oraz adaptacja istniejącego parkingu na potrzeby utworzenia P+R przy ul. Orlej w Ząbkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie parkingu P+R przy stacji kolejowej oraz adaptacji istniejącego parkingu na potrzeby utworzenia P+R przy ul. Orlej w Ząbkach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:  pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż 1 w tygodniu,  kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budów,  wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umowami o roboty budowlane zadań inwestycyjnych, bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP oraz sztuką budowlaną,  udzielanie Wykonawcom robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji,  organizacja oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron oraz sporządzanie na bieżąco protokołu z narad i przekazywanie go Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad,  sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na roboty nie przewidziane w umowie o zadanie inwestycyjne,  monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawców robót,  powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją budowlano – wykonawczą a stanem faktycznym na terenie budowy,  dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową,  sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawców robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,  uczestniczenie w odbiorach robót oraz uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego,  udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawców robót,  uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji,  uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 3. Szczegółowy zakres pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach