Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NA ZADANIU DOTYCZĄCYM: BUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO CZYNSZOWEGO, ZLOKALIZOWANEGO W ŚWINOUJŚCIU PRZY UL. KONTRADMIRAŁA WŁODZIMIERZA STEYERA W SYSTEMIE ZAPROJEKTU I WYBUDUJ

Lokum Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, Armii Krajowej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 486 58 66
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lokum Spółka z o.o.
    Armii Krajowej 12/210A
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 486 58 66
    REGON: 364942088
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lokum.swinoujscie.pl/ , http://bip.um.swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna - spółka ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NA ZADANIU DOTYCZĄCYM: BUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO CZYNSZOWEGO, ZLOKALIZOWANEGO W ŚWINOUJŚCIU PRZY UL. KONTRADMIRAŁA WŁODZIMIERZA STEYERA W SYSTEMIE ZAPROJEKTU I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu usługi pn. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego czynszowego, zlokalizowanego w Świnoujściu przy ul. Kontradmirała Włodzimierza Steyera w systemie zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o dokumentację techniczną, od chwili podpisania umowy z Inspektorem nadzoru do zakończenia czynności odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu – pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy. 2)Wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom (podwykonawcom). Zamawiający zaleca zamieszczenia powyższej informacji w formularzu oferty. Niezamieszczenie przedmiotowej informacji Zamawiający uzna za równoważne z informacją na moment składania oferty o wykonaniu przez Wykonawcę zamówienia własnymi siłami. 3)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. UWAGA Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4)Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. • W przypadku zabezpieczenia określonego w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – jest to kopia potwierdzenia przelewu na konto Zamawiającego wskazane w siwz dołączona do oferty, wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium. • W przypadku zabezpieczenia określonego w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – oryginał takiego dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej, bankowej, itp.) – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. 5)Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.1. ppkt 1) lit. c) siwz, z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach