Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na realizację projektu pod nazwą: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1372 F na odcinku Chomętowo-Osiek

Powiat Strzelecko-Drezdenecki ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7632380 , fax. 095 7631126
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
    ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 7
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7632380, fax. 095 7631126
    REGON: 21096735000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na realizację projektu pod nazwą: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1372 F na odcinku Chomętowo-Osiek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane będzie w oparciu o dokumentację techniczną wykonaną przez Biuro Projektowo-Usługowe Osada ul. Czereśniowa 6 66-400 Gorzów Wielkopolski. Na realizację inwestycji pozyskano decyzję -pozwolenie na budowę nr 635-08 z dnia 4 sierpnia 2008 roku wydaną przez starostę gorzowskiego. Wykonawca robót zostanie wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 18 stycznia 2010 r. pod nr 14380-2010. 1) Roboty podlegające nadzorowi inwestorskiemu obejmują: Wykonanie nowej nawierzchni z poszerzeniem jezdni drogi powiatowej nr 1372F do 5,5 m (droga klasy L). W ramach przebudowy przewidziano przebudowę jezdni o nawierzchni asfaltowej, przebudowę urządzeń bezpieczeństwa oraz budowę zjazdów i rowów (renowacja) w granicach pasa drogowego. Stopień dostępności: droga ogólnodostępna. Początek opracowania: km 4+708,98 , Koniec opracowania: km 7+782,60 - skrzyżowanie w Osieku, Długość proj. odcinka : 3 073,62 m, Kategoria drogi: L, Kategoria ruchu KR2, Prędkość projektowa: 50 kmh, Przekrój poprzeczny na całej długości - jedna jezdnia o szerokości 5,50 m, Odwodnienie - długość rowu na terenie działki nr 376/6, która podlega konserwacji (czyszczeniu) przez Zarząd Dróg Powiatowych w Strzelcach Kraj. wynosi: L cz = 150.0 m. Lokalizacja projektowanych obiektów (droga, zjazdy, chodniki, sieci) - wg współrzędnych geodezyjnych. Odległość projektowanych obiektów od innych obiektów zostały ustalone na podstawie przepisów szczegółowych. Zestawienie projektowanych elementów: Powierzchnia nawierzchni jezdni (warstwa ścieralna) - 17 118, 0 m 2 Powierzchnia nawierzchni brukowa - 154, 0 m 2 Powierzchnia zjazdów i chodników z kostki betonowej - 1 191, 0 m 2 Powierzchnia projektowanej drogi w liniach rozgraniczenia - 41 460 m 2 Długość sieci z rur PVC ? 250, ? 315 ( SN 8). L = 274.4 m. Długość przyłączy z rur PVC ? 200 ( SN 8). L = 38, 8 m. Lokalizacja Projektowana przebudowa drogi powiatowej nr 1372F będzie dotyczyć działek o nr ewidencyjnych: 130/2, 144 i 151. Kanalizacja deszczowa i związane z nią elementy znajdują się na działkach nr 151, 357 i 376-6. Działka nr 130-2 znajduje się w obrębie 12 Chomętowo (właściciel: Powiat Strzelecko- Drezdenecki z siedzibą w Strzelcach Kraj.); działki w obrębie 10 Osiek: nr 144 (Właściciel Gmina Dobiegniew), nr 151 (właściciel: Powiat Strzelecko-Drezdenecki), nr 376-6 (współwłasność prywatna), nr 357 (własność Skarb Państwa, władający Agencja Nieruchomości Rolnych Gorzów Wlkp.) Ochrona konserwatorska Teren inwestycji nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega ochronie konserwatorskiej Ilości robót drogowych Projektuje się przebudowę nawierzchni drogi. Ze względu na zastosowane odsadzki, nawierzchnia bez obramowania jezdni ilości powierzchni podbudowy są największe i maleją w miarę przesuwania się ku górze (Rys. nr 3) Lp. Rodzaj nawierzchni Ilość [m2]: 1. Jezdnie o nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) 17 118,0 2. Jezdnie o nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca) 17 262,4 3. Nawierzchnia brukowa (77 m bruk nowy, 77 m - kamień z odzysku) 154,0 4. Chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej 595,0 5. Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej 596,0 Razem nawierzchnie (warstwa ścieralna) 18 463,0 Ilości nowych projektowanych elementów liniowych wynoszą: Lp. Rodzaj elementu Ilość [m]: 1. Krawężnik betonowy uliczny 300 2. Krawężnik betonowy wtopiony (opornik) 450 3. Krawężnik betonowy najazdowy 114 4. Krawężnik kamienny wtopiony 102 5. Ściek z prefabrykatów półokrągłe 271 6. Obrzeża betonowe 321. W celu dostosowania parametrów drogi do wymagań stawianych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto, że na całym odcinku droga powinna posiadać jezdnię o szerokości 5, 50 m (za wyjątkiem poszerzeń na łukach). 2) Obowiązki Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, specyfikacją techniczną, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, d) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, e) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, kontrola zaawansowania prac, sprawdzanie przedmiarów, kosztorysów w tym również kosztorysów na roboty dodatkowe, oraz merytoryczne potwierdzenie zgodności faktur z umową na roboty budowlane, f) prowadzenie sukcesywnych spotkań budowlanych z Wykonawcami i Zamawiającym, g) współudział w tworzeniu i egzekwowanie harmonogramu inwestycji, h) współpraca z nadzorem autorskim, i) uczestniczenie za oddzielnym wynagrodzeniem w czynnościach związanych z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych, wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, który to okres zostanie ustalony po wyłonieniu wykonawcy robót. 3) Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru określa załącznik nr 1 do umowy. Kompletna dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargu na wykonanie robót budowlanych znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Starostwa www.bip.fsd.pl w zakładce: przetargi aktualne, pn.: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1372 F na odcinku Chomętowo-Osiek, załączniki: 8-9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 2.000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-?kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA konto nr 82 1020 1967 0000 8502 0006 0822. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), należy złożyć w formie oryginału. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnym podpisem (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23.02.2010r., do godz. 1300 . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Wykonawcy, który w określonym terminie nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - Wykonawcy posiadają aktualne uprawnienia do sprawowania funkcji inspektora nadzoru w zakresach wymaganych przy realizacji zamówienia. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, (wykaz robót -na załączonym druku), tj.; - Wykonawcy nadzorowali wykonanie w ostatnich pięciu latach 2 roboty budowlane, każdą z nich o wartości minimum 2.000.000 zł odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykaz osób wg. załączonego druku) tj.: -minimum 4 letni staż pracy przy realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiot zamówienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: - wykonawcy posiadają rachunek bankowy lub rachunek w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 100.000 zł. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełniony formularz cenowy(załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, tj., iż nie stanowią wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Pełnomocnictwo, (jeżeli upoważniono osobę(y) do reprezentacji). 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ). 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 12. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach