Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: „Zachowanie dziedzictwa kulturowego dzięki renowacji Zamku w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej.

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11
    11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: „Zachowanie dziedzictwa kulturowego dzięki renowacji Zamku w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia „Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: „Zachowanie dziedzictwa kulturowego dzięki renowacji Zamku w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej” obejmuje w szczególności: 1) Nadzorowanie robót budowlanych związanych z renowacją Zamku Krzyżackiego przy Placu Zamkowym 1 w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem obejmujących m.in. a) roboty konserwatorskie na elewacjach Zamku, b) roboty remontowe pokrycia dachu, c) ocieplenie połaci dachu, stropu poddasza użytkowego, ścian szczytowych, przygórkowych i lukarn, d) roboty remontowe na elementach żelbetowych, e) roboty remontowe stalowych balustrad balkonu i galerii, f) wymiana rynien i rur spustowych, g) wymiana stolarki okiennej, h) renowacja oraz wymiana stolarki drzwiowej, i) roboty budowlane i odtworzeniowe wewnątrz pomieszczęń sanitarnych, j) roboty odtworzeniowe wewnątrz pomieszczeń niesanitarnych, k) wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, l) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, m) wykonanie instalacji elektrycznych m.in. instalacji gniazd wtyczkowych, oświetlenia podstawowego LED, oświetlenia awaryjnego, iluminacji Zamku, n) odtworzenie wschodniego i południowego muru średniowiecznego wraz ze schodami i basztami, o) obniżenie terenu parchamu wraz z towarzyszącymi pracami, p) wykonanie alejki o nawierzchni ziemnej na podbudowie, q) wykonanie trawników, r) wykonanie odwodnienia parchamu, s) przesunięcie istniejącego pomnika docelowo do baszty południowo-wschodniej, t) budowa systemu sygnalizacji pożarowej SSP; u) kontrola kompletności i poprawności dostarczanych dokumentów związanych z robotami budowlanymi - wymaganymi w umowie Wykonawcy robót z Zamawiającym oraz w przepisach prawa budowlanego; 2) Opiniowanie poprawności sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych pn. „Zachowanie dziedzictwa kulturowego dzięki renowacji Zamku w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem” dokumentacji na wykonanie przedsięwzięć zapewniających dostosowanie obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i przeciwpożarowych oraz dokumentacji na dostosowanie istniejącego oświetlenia podstawowego oraz instalacji elektrycznych czterech pomieszczeń Zamku do wymagań obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych; 3) Nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych na podstawie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych pn. „Zachowanie dziedzictwa kulturowego dzięki renowacji Zamku w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem” dokumentacji; 4) Kontrola w imieniu Zamawiającego przestrzegania przez Wykonawcę zapisów umowy na roboty budowlane; 5) Kontrola i egzekwowanie poprawności zabezpieczenia terenu budowy; 6) Kontrola i egzekwowanie wykonania zgodnej z przepisami ochrony przeciwporażeniowej placu budowy. 2. Szczegółowy zakres zamówienia objęty usługą nadzoru inwestorskiego zawierają: 1) Istotne postanowienia umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych dostępne na stronie http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/51/status/5/rodzaj/0/wzp/zwr/ (tytuł zamówienia publicznego: „Zachowanie dziedzictwa kulturowego dzięki renowacji Zamku w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem”) oraz wymienione w nich dokumentacje projektowe, 2) SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „Zachowanie dziedzictwa kulturowego dzięki renowacji Zamku w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem”, znak SOO.271.06.2018 dostępne na stronie: http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/51/status/5/rodzaj/0/wzp/zwr/ (tytuł zamówienia publicznego: „Zachowanie dziedzictwa kulturowego dzięki renowacji Zamku w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem”) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy- zał. nr 5 do SIWZ. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018, poz. 917). 5. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. “Zachowanie dziedzictwa kulturowego dzięki renowacji Zamku w Kętrzynie wraz z jego otoczeniem”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6 - „Kultura i dziedzictwo”, Działanie 6.1.- „Infrastruktura Kultury”, Poddziałania 6.1.1.- „Dziedzictwo kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2. wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do dnia 20.06.2018r. do godz. 10.00, 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy). Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. 5. W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oryginał poręczenia lub gwarancji, przy czym należy go dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 5) dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach