Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg
- Adres: 82400 Sztum, ul. Mickiewicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 556 406 303 , fax. 556 406 300
- Data zamieszczenia: 2018-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39
82400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 556 406 303, fax. 556 406 300
REGON: 17074777300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. MODERNIZACJA DRÓG Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMBO NA TERENIE GMINY SZTUM” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia będzie jeden nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, obejmujący 3 części zamówienia dotyczące robót budowlanych: 1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZY: A) Wykonania gruntowych nawierzchni dróg gminnych z płyt żelbetowych wielootworowych (Yumbo) 100x75x12,5cm w systemie pasowym – znajdujących się w dwóch pasach szerokości 1,0 m, położonych w odległości 1,0 m od siebie, tak aby mogły poruszać się po nich koła pojazdu. Na łukach o promieniach większych (np. >250m) płyty należy układać tak samo jak na odcinkach prostych. Krzywiznę ułożonych płyt można uzyskać przez rozszerzenie szczelin od zewnętrznej strony łuku. Na łukach o małych promieniach (np. <250m) nawierzchnię należy ułożyć w systemie płatowym na całym odcinku łuku, układając ją rzędami płyt równoległych do jednej ze stycznych odcinka prostego. Nie przewiduje się zwiększenia szerokości jezdni na łukach. Na skrzyżowaniach z drogami gminnymi i zjazdach przewiduje się ułożenie nawierzchni w systemie płatowym (z dodatkowym pasem płyt w osi drogi). B) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni będzie polegało na wykonaniu następujących warstw: a) płyta wielootworowa Yumbo 100x75x12,5cm grubości – 12,5cm lub płyty drogowej 150x100x300 cm gr 15 cm , b) warstwa odcinająca z piasku o grubości – 10cm. C) Zakres modernizacji dróg w Części – I robót budowlanych obejmuje drogi: a) Parpary - odcinek drogi obejmujący część działek nr 1,488 obręb Uśnice, 5/1, 15/4, 5/2 obręb Gościszewo - uzupełnienie przestrzeni między płytami o montaż 3 płyty dz. nr 65, b) Biała Góra – drogi obejmujące działki nr 315/2 i 17 obręb Biała Góra, c) Gościszewo – drogi obejmujące działki nr 108, 147/1 i 249 obręb Gościszewo, d) Sztumskie Pole – droga obejmująca działki 178/1, 176/7, 149/1 i 141/1 obręb Sztumskie Pole, e) Piekło – droga obejmująca część działki nr 135 obręb Piekło. D) Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, SSTWiOR, kosztorysie ofertowym, która znajduje się na stornie internetowej www.bip.sztum.pl w zakładce zamówienia publiczne przy robotach budowlanych pn. „MODERNIZACJA DRÓG Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMBO NA TERENIE GMINY SZTUM Z PODZIAŁEM NA CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II i CZĘŚĆ III”, oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZY: A) Wykonanie gruntowych nawierzchni dróg gminnych z płyt żelbetowych wielootworowych (Yumbo) 100x75x12,5cm w systemie pasowym – znajdujących się w dwóch pasach szerokości 1,0 m, położonych w odległości 1,0 m od siebie, tak aby mogły poruszać się po nich koła pojazdu. Na łukach o promieniach większych (np. >250m) płyty należy układać tak samo jak na odcinkach prostych. Krzywiznę ułożonych płyt można uzyskać przez rozszerzenie szczelin od zewnętrznej strony łuku. Na łukach o małych promieniach (np. <250m) nawierzchnię należy ułożyć w systemie płatowym na całym odcinku łuku, układając ją rzędami płyt równoległych do jednej ze stycznych odcinka prostego. Nie przewiduje się zwiększenia szerokości jezdni na łukach. Na skrzyżowaniach z drogami gminnymi i zjazdach przewiduje się ułożenie nawierzchni w systemie płatowym (z dodatkowym pasem płyt w osi drogi). B) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni będzie polegało na wykonaniu następujących warstw: a) płyta wielootworowa Yumbo 100x75x12,5cm grubości – 12,5cm lub płyty drogowej 150x100x300 cm gr 15 cm, b) warstwa odcinająca z piasku o grubości – 10cm. C) Zakres modernizacji dróg w Części – II robót budowlanych obejmuje drogi: a) Zajezierze - odcinek dróg obejmujący część działek nr 48 i 64 obręb Zajezierze, b) Czernin – droga obejmująca część działki nr 93/2 obręb Barlewice, c) Szpitalna Wieś część działki nr 314/1 obręb Barlewice, d) Koniecwałd – drogi obejmujące część działek nr 107, 31 i 205/4 obręb Koniecwałd - odcinek drogi obejmujący część działki nr 107 obr. Koniecwałd, e) Sztumska Wieś - Zajezierze – droga obejmująca działki 333 obręb Sztumska Wieś i dz. nr 157 obręb Zajezierze. D) Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, SSTWiOR, kosztorysie ofertowym, która znajduje się na stornie internetowej www.bip.sztum.pl w zakładce zamówienia publiczne przy robotach budowlanych pn. „MODERNIZACJA DRÓG Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMBO NA TERENIE GMINY SZTUM Z PODZIAŁEM NA CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II i CZĘŚĆ III”, oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZY: A) Wykonania gruntowych nawierzchni dróg gminnych z płyt żelbetowych wielootworowych (Yumbo) 100x75x12,5cm w systemie pasowym – znajdujących się w dwóch pasach szerokości 1,0 m, położonych w odległości 1,0 m od siebie, tak aby mogły poruszać się po nich koła pojazdu. Na łukach o promieniach większych (np. >250m) płyty należy układać tak samo jak na odcinkach prostych. Krzywiznę ułożonych płyt można uzyskać przez rozszerzenie szczelin od zewnętrznej strony łuku. Na łukach o małych promieniach (np. <250m) nawierzchnię należy ułożyć w systemie płatowym na całym odcinku łuku, układając ją rzędami płyt równoległych do jednej ze stycznych odcinka prostego. Nie przewiduje się zwiększenia szerokości jezdni na łukach. Na skrzyżowaniach z drogami gminnymi i zjazdach przewiduje się ułożenie nawierzchni w systemie płatowym (z dodatkowym pasem płyt w osi drogi). B) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni będzie polegało na wykonaniu następujących warstw: a) płyta wielootworowa Yumbo 100x75x12,5cm grubości – 12,5cm lub płyty drogowej 150x100x300 cm gr 15 cm, b) warstwa odcinająca z piasku o grubości – 10cm. C) Zakres modernizacji dróg w Części – III robót budowlanych obejmuje drogi: a) Nowa Wieś - odcinek drogi obejmujący część działek nr 181 i 179 obręb Nowa Wieś, b) Gronajny – droga obejmująca część działki nr 10/2 obręb Gronajny, c) Koślinka – droga obejmująca część działki nr 49 obręb Koślinka, d) Postolin – droga obejmująca część działki 25 obręb Postolin, e) Kępina – droga obejmująca część działki nr 71 obręb Kępina - droga obejmująca część działki nr 35 obręb Kępina, f) Pietrzwałd - droga obejmująca część działek nr 70 i 156 obręb Pietrzwałd. D) Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, SSTWiOR, kosztorysie ofertowym, która znajduje się na stornie internetowej www.bip.sztum.pl w zakładce zamówienia publiczne przy robotach budowlanych pn. „MODERNIZACJA DRÓG Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMBO NA TERENIE GMINY SZTUM Z PODZIAŁEM NA CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II i CZĘŚĆ III”, oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o którym mowa w w/w pkt. III.3) ogłoszenia tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów- pisemnego zobowiązania tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: „Zaprojektuj i wybuduj - Przebudowa drogi gminnej nr 218525G ul. Donimirskich w Czerninie wraz z infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2024-04-04 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa szkoły podstawowej w Różynach wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świerznica, gmina Stegna"
Dodano: 2024-03-21 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki.
Dodano: 2024-03-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .
Dodano: 2024-02-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud w ramach zad. pn.: Rozbudowa drogi gminnej - ul. Długiej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego w m. Czersk
Dodano: 2023-12-11 - Nadzór inwestorski nad realizacją robót pn; „Budowa zespołu czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną wraz z przyłączami w Nowym Stawie"
Dodano: 2023-11-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa ścieżki rowerowej z miejscowości Mokre do granicy gminy Czersk (trasa Czersk - Karsin).
Dodano: 2023-11-24 - Nadzór inwestorski nad realizacją robót pn; „Budowa zespołu czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną wraz z przyłączami w Nowym Stawie"
Dodano: 2023-10-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk
Dodano: 2023-10-05