Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Myślibórz w 2020 r.

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 472 061 , fax. 957 473 363
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 472 061, fax. 957 473 363
    REGON: 52976900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Myślibórz w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie przeprowadzania robót budowlanych podczas realizacji zadań wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z rozliczeniem inwestycji. Rozliczenie inwestycji rozumiane jest jako sprawowanie nadzoru na wszystkimi czynnościami związanymi z realizacją robót budowlanych, sprawdzeniem dokumentacji technicznej oraz rozliczaniem robót wykonywanych przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych (dalej, Generalny Wykonawca). 3.2. Przedmiot zamówienia opisuje Załącznik nr 5 do SIWZ – wykaz planowanych inwestycji Gminy Myślibórz (dalej, Wykaz inwestycji) oraz załącznik nr 8 do zapytania cenowego - wzór umowy. Zawarte w wykazie inwestycji kwoty są wartościami orientacyjnymi. Dokładna wartość każdego zadania zostanie ustalona po wyborze Generalnego Wykonawcy zgodnie z procedurami udzielania zamówień publicznych. 3.3. W momencie rozpoczęcia procedury wyboru Generalnego Wykonawcy Zamawiający przekaże na adres email wskazany w formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do SIWZ) dokumentację z opisem przedmiotu zamówienia a po podpisaniu umowy na realizację inwestycji z Generalnym Wykonawcą, skan zawartej umowy. 3.4. Zakres obowiązków Wykonawcy: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j. Dz.U. 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz wymaganiami ustalonymi w dokumentacji technicznej i umowie na roboty budowlane, poprzez ustanowienie inspektora nadzoru odpowiednio w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej i sanitarnej. 2) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 3) udział w przekazaniu Generalnemu Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy; 4) nadzorowanie budowy (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru co najmniej dwa razy w tygodniu lecz nie mniej niż 8 godzin tygodniowo z wcześniejszym zawiadomieniem Zamawiającego o pobycie na placu budowy oraz na wezwanie Zamawiającego, przy czym czas reakcji wyznaczonych przedstawicieli Wykonawcy oraz inspektorów nadzoru tj. czas od powiadomienia Wykonawcy do chwili przybycia przedstawiciela Wykonawcy do siedziby Gminy Myślibórz nie przekroczy 24 godzin, a w szczególnie pilnych przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa na budowie oraz zdrowia i życia ludzi podczas wykonywania robót, nie może przekroczyć 2 godzin; 5) koordynowanie prac wykonanych przez Generalnego Wykonawcę i jego Podwykonawców; 6) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi, przepisami i normami (w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej, w sposób zgodny z umową na roboty budowlane zawartą z Generalnym Wykonawcą; 7) kontrolowanie prowadzonych robót w zakresie technicznej jakości a także ich zabezpieczenia, zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa pożarowego oraz kontroli właściwej jakości wbudowywanych materiałów, żądanie dostarczenia przez wykonawcę robót atestów, świadectw dopuszczenia, protokołów badań i kontroli itp. oraz ich kompletowanie i przekazanie Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót; 8) instruowanie Wykonawcy odnośnie technologii robót, technologii zabezpieczenia robót, ocena technicznej poprawności ich wykonania; 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, itp. 10) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności; 11) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Generalnego Wykonawcę lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 12) zwoływanie i prowadzenie narad roboczych, ich protokołowanie na terenie budowy (inwestycji) oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad; 13) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuowanie mogło wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 14) udział w uzyskaniu przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udziału w uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu nadzoru budowlanego do zawiadomienia o zakończeniu budowy; 15) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorowych przewidzianych w umowie z Generalnym Wykonawcą, w następującym zakresie: a) stwierdzenie gotowości do odbioru, b) przeprowadzenie odbiorów robót częściowych, odbioru końcowego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu, c) egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy i przekazanie zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji; 16) dokonywanie czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedkładanych przez Generalnego Wykonawcę; 17) sprawdzenie i zatwierdzenie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Generalnego Wykonawcy i Podwykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym; 18) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego inwestycji; 19) akceptowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczonych przez Generalnego Wykonawcę próbek materiałów wykończeniowych; 20) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 21) przygotowanie dokumentów i wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy (jeśli dotyczy); 22) archiwizacja korespondencji oraz dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu umowy; 23) rozliczenie częściowe i końcowe inwestycji; 24) zwoływanie i uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie obowiązywania umowy inwestycyjnej z Generalnym Wykonawcą z uwzględnieniem przyjętego okresu gwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ); e) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; f) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach