Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO – etap II Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA – I ETAP.

Gmina Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, Armii Polskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 185 281 , fax. 943 185 320
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sianów
    Armii Polskiej 30
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 185 281, fax. 943 185 320
    REGON: 52910833217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO – etap II Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA – I ETAP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO – etap II Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA – I ETAP. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje: 1) przekazanie placu budowy wykonawcy robót; 2) kontrola prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem, z przepisami i zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zawartą umową; 3) sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; 4) kontrola stanu zaawansowania prac; 5) nie dopuszczenie do wykonania robót w sposób odmienny niż to przewiduje projekt budowlany, bez zgody autora projektu i „Zamawiającego” oraz zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu, wniesionych przez „Zamawiającego”, wykonawcę robót i dokonanie z nim stosownych uzgodnień; 6) sprawdzanie faktur za wykonane roboty przez inspektora nadzoru wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 7 dni od daty ich otrzymania; 7) informowanie „Zamawiającego” i uzgodnienie z nim konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych oraz sporządzenie i przedłożenie „Zamawiającemu” do zatwierdzenia protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych; 8) pisemne powiadomienie „Zamawiającego” o zgłoszeniu gotowości odbioru końcowego robót w terminie 3 dni od daty potwierdzenia dokonanego przez „Wykonawcę” wpisem w dzienniku budowy; 9) przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego i udział w tym odbiorze oraz zapewnienie obsługi odbioru; 10) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów dla celów rozliczenia inwestycji; 11) informowanie Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających zgłaszanie przez Zamawiającego roszczeń na podstawie przedstawionej przez wykonawcę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w terminach określonych w dokumencie gwarancji oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji uprawnień z gwarancji w tym gwarancji ubezpieczeniowej i bankowej; 12) przygotowanie „Zamawiającemu” finansowego rozliczenia inwestycji wraz z przekazaniem jej „Zamawiającemu” na stan środków trwałych w terminie do 30 dni od daty końcowego odbioru robót (po zakończeniu inwestycji); 13) obsługa okresu gwarancyjnego polegająca na dokonywaniu przeglądów gwarancyjnych, 14) organizowanie co najmniej raz w tygodniu spotkania technicznego na placu budowy, celem omówienia postępu robót i spraw związanych z realizacją robót; 15) wykonywanie innych czynności za Zamawiającego lub dla Zamawiającego, które wynikają z obowiązków lub uprawnień ustawowych lub umownych Inwestora wobec Wykonawcy i innych uczestników procesu budowlanego w terminach umożliwiających wykonanie tych obowiązków lub uprawień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach