Gmina Sianów ogłasza przetarg
- Adres: 76-004 Sianów, Armii Polskiej
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 185 281 , fax. 943 185 320
- Data zamieszczenia: 2018-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sianów
Armii Polskiej 30
76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 185 281, fax. 943 185 320
REGON: 52910833217 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO – etap II Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA – I ETAP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO – etap II Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA – I ETAP. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje: 1) przekazanie placu budowy wykonawcy robót; 2) kontrola prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem, z przepisami i zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zawartą umową; 3) sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; 4) kontrola stanu zaawansowania prac; 5) nie dopuszczenie do wykonania robót w sposób odmienny niż to przewiduje projekt budowlany, bez zgody autora projektu i „Zamawiającego” oraz zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu, wniesionych przez „Zamawiającego”, wykonawcę robót i dokonanie z nim stosownych uzgodnień; 6) sprawdzanie faktur za wykonane roboty przez inspektora nadzoru wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 7 dni od daty ich otrzymania; 7) informowanie „Zamawiającego” i uzgodnienie z nim konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych oraz sporządzenie i przedłożenie „Zamawiającemu” do zatwierdzenia protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych; 8) pisemne powiadomienie „Zamawiającego” o zgłoszeniu gotowości odbioru końcowego robót w terminie 3 dni od daty potwierdzenia dokonanego przez „Wykonawcę” wpisem w dzienniku budowy; 9) przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego i udział w tym odbiorze oraz zapewnienie obsługi odbioru; 10) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów dla celów rozliczenia inwestycji; 11) informowanie Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających zgłaszanie przez Zamawiającego roszczeń na podstawie przedstawionej przez wykonawcę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w terminach określonych w dokumencie gwarancji oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji uprawnień z gwarancji w tym gwarancji ubezpieczeniowej i bankowej; 12) przygotowanie „Zamawiającemu” finansowego rozliczenia inwestycji wraz z przekazaniem jej „Zamawiającemu” na stan środków trwałych w terminie do 30 dni od daty końcowego odbioru robót (po zakończeniu inwestycji); 13) obsługa okresu gwarancyjnego polegająca na dokonywaniu przeglądów gwarancyjnych, 14) organizowanie co najmniej raz w tygodniu spotkania technicznego na placu budowy, celem omówienia postępu robót i spraw związanych z realizacją robót; 15) wykonywanie innych czynności za Zamawiającego lub dla Zamawiającego, które wynikają z obowiązków lub uprawnień ustawowych lub umownych Inwestora wobec Wykonawcy i innych uczestników procesu budowlanego w terminach umożliwiających wykonanie tych obowiązków lub uprawień. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem: "Remont budynków Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Kossaka 31"
Dodano: 2023-10-18 - Świadczenie usługi inspektora nadzoru w ramach inwestycji pn. "Budowa grupowego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Stare Czarnowo"
Dodano: 2023-03-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Modernizacja stadionu miejskiego wraz z częścią infrastruktury przy ul. Szczecineckiej 25 w Połczynie-Zdroju - Etap 1".
Dodano: 2022-10-03 - Przebudowa i rozbudowa zespołu oficynowych budynków mieszkalnych położonych przy ul. B. Śmiałego 34,35,36 w Szczecinie wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem wnętrza podwórza
Dodano: 2021-03-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, koordynacją, nadzorem i rozliczeniem realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa systemu wytwarzania, zarządzania i dystrybucji mediów energetycznych z zastosowaniem technologii trigeneracji i odnawialnych źródeł energii w Samodzielnym Publicznym Szpital Klinicznym Nr 2 PUM w Szczecinie przy Alei Powstańców Wielkopolskich 72 – Etap I”
Dodano: 2021-02-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie budynku usługowego obsługi ruchu turystycznego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym w miejscowości Jezierzany
Dodano: 2021-02-03 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II
Dodano: 2021-01-28 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II”
Dodano: 2021-01-27 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad Zadaniem pn.: Budowa miejsc odpoczynku w ramach Projektu pn. Zrównoważona turystyka wodna w Unikalnej Dolinie Dolnej Odry” – kontynuacja.
Dodano: 2021-01-18 - „Nadzór inwestorski i przygotowanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktu przesiadkowego wraz z zapleczem parkingowym przy stacji kolejowej w miejscowości Reptowo”.
Dodano: 2021-01-09