Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego 1. Rodzaj zamówienia: usługi 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. I. Część I zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: „Budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Goszczanowo”. • Ze szczegółami inwestycji można zapoznać się na stronie internetowej: http://www.bip.drezdenko.pl/3317,budowa-wiaty-rekreacyjnej-wraz-z-zagospodarowaniem-terenu-w-m-goszczanowo.html • Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego Na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór inwestorski w branżach: konstrukcyjno – budowlanej i elektrycznej. II. Część II zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: „Budowa placu rekreacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Niegosław”. • Ze szczegółami inwestycji można zapoznać się na stronie internetowej: http://www.bip.drezdenko.pl/3338,budowa-placu-rekreacyjnego-wraz-z-zagospodarowaniem-terenu-w-m-niegoslaw.html • Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego Na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór inwestorski w branżach: konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. III. Część III zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: „Dostosowanie i adaptacja pomieszczeń na Klub ”Senior+” w Drezdenku”. • Ze szczegółami inwestycji można zapoznać się na stronie internetowej: http://www.bip.drezdenko.pl/3342,dostosowanie-i-adaptacja-pomieszczen-na-klub-senior-w-drezdenku.html • Zadanie współfinansowane ze środków otrzymanych od Wojewody Lubuskiego w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015-2020 • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór inwestorski w branżach: konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. IV. Część IV zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: „Budowa ciągu pieszego wraz z pomostem na jeziorze Łubowo w m. Zagórze”. • Ze szczegółami inwestycji można zapoznać się na stronie internetowej: http://www.bip.drezdenko.pl/3345,budowa-ciagu-pieszego-wraz-z-pomostem-na-jeziorze-lubowo-w-m-zagorze.html • Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór inwestorski w branżach: konstrukcyjno – budowlanej i drogowej. 3. Zakres czynności obejmuje (postanowienia wspólne dla części I – IV): 1. przeprowadzanie nadzoru inwestorskiego budowy pod względem zgodności robót z projektem, umową na roboty budowlane, jakości robót oraz wbudowywanych materiałów, 2. przeprowadzanie odbioru robót, 3. przygotowywanie rozliczeń oraz dokumentacji odbiorowej, 4. analiza dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz kontakt z projektantami, 5. organizowanie rad budowy, 6. pełnienie obowiązków wynikających z Prawa Budowlanego (art. 25), 7. organizowanie przeglądów gwarancyjnych oraz nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie rękojmi i / lub gwarancji, 8. wyegzekwowanie od wykonawcy robót dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej (uporządkowanej i kompletnej) Zamawiającemu, 9. sprawdzanie prawidłowości wystawianych faktur częściowych pod kątem wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu robót i kwoty do zapłaty (pod względem merytorycznym, formalnym, rachunkowym), na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą Inwestycji, bez prawa ich odbioru, 10. naliczanie kar umownych wobec wykonawcy robót oraz określenie wysokości szkody i ewentualnie odszkodowania, w przypadkach gdy wysokość szkody przewyższa wysokość określonych przez strony kar umownych, a ponadto przekazywanie tych danych Zamawiającemu w celu ich egzekwowania, 11. ustalenie podstaw i wysokości odszkodowania należnego Zamawiającemu, w przypadku nienależytego bądź wadliwego wykonania robót, 12. przygotowywanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie w uzgodnieniu z Wykonawcą Inwestycji, przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, nadzór nad przygotowaniem druków PT, 13. kontrolowanie realizacji inwestycji w zakresie postępu prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym (o ile był wymagany) oraz informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizowanych robotach budowlanych i niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego, o możliwości niedotrzymania terminu wykonania zadania przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach