Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
- Data zamieszczenia: 2018-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13
34500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
REGON: 65494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2016/10 „ Rewitalizacja budynków dworca PKP w Zakopanem” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2016 -10 o nazwie : „Rewitalizacja budynków dworca PKP” obejmującego przebudowę i remont budynku dworca kolejowego wraz częściową rozbudową piwnic oraz budową instalacji wewnętrznych. 3.1.Zakres obowiązków nadzoru wynika z art. 20 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332,) i będzie obejmował w szczególności: 1) Stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, 2) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Jeżeli w konsekwencji udzielonych wyjaśnień zachodzi konieczność uzupełnienia dokumentacji, Projektant zobowiązany jest uwzględnić w cenie wszelkie dodatkowe opracowania np. rysunki/szkice robocze i inne niezbędne czynności, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. Strony uzgodnią termin wykonania takiego uzupełnienia. 3) Uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości zastosowania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie oraz kwalifikacji planowanych odstępstw zgodnie z treścią art. 36a ust. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(tj. Dz. U. z 2017 r. poz.1332, z późn. zmianami), 4) Udział w naradach koordynacyjnych, odbywających się w siedzibie Zamawiającego, organizowanych, co najmniej raz na dwa tygodnie w okresie prowadzenia robót oraz uczestniczenia w odbiorze końcowym robót, 5) Uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570), opracowywanej przez wykonawców robót budowlanych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, 6) Opiniowanie próbek materiałowych przedkładanych przez wykonawców robót budowlanych przed ich wbudowaniem poprzez umieszczenie na przedkładanych przez Wykonawcę dokumentach (certyfikatów, deklaracji zgodności, deklaracji właściwości użytkowych materiałów, i innych nałożonych art.10 Prawa Budowlanego), klauzuli projektanta z pieczątka podpisem i datą. 7) Udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia inwestycyjnego oraz operatywne współdziałanie z uczestnikami procesu budowlanego, 8) Przeprowadzanie kontroli budowy, w zakresie opisanym w Umowie osobiście lub przez upoważnionego przedstawiciela. 3.3. Dokumentacja techniczna robot objętych nadzorem dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Zakopane (www.zakopane.eu Zamówienia Publiczne Postepowania poniżej wartości artykułu 11.8 - -Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych dla zadania o nazwie : „Rewitalizacja budynków dworca PKP”. Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz 2).Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3).Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do niniejszej siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4) Wykonawca , który nie jest autorem projektu budowlanego ma dołączyć do oferty poświadczone przez niego za zgodność z oryginałem, kopie upoważnienia dla osób pełniących nadzór autorski udzielonych im przez autorów projektu budowlanego w tym branż upoważnień do reprezentowania ich w zakresie osobistych praw autorskich w szczególności do wyrażania zgód na ewentualne zmiany dokonywane w toku robót budowlanych odstępstwa od sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji technicznej. 5Wykonawca , który chce uzyskać punkty w kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej - Doświadczenie Koordynatora usług nadzoru autorskiego w pełnieniu w okresie ostatnich 10 lat usług nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w obiektach użyteczności publicznej wpisanymi do rejestru zabytków – 40 % ma do oferty załączyć dokumenty( potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę której dokument dotyczy potwierdzające należyte świadczenie przez tą osobę usług nadzoru w obiektach użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej 540131K w km od 0+440 do km 0+965 w miejscowościach Stadniki i Kędzierzynka, Gmina Dobczyce”
Dodano: 2024-06-04 - Sprawowanie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn.: „ Nadbudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na funkcję usługową w zakresie kultury dla budynku przy ul. Fredry 8 w Warszawie"
Dodano: 2024-05-15 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU w Andrychowie
Dodano: 2024-05-09 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-04-23 - Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”, w zakresie robót bud ... (dla etapu I i II)
Dodano: 2024-03-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej sołectwa Brzezinka - etap II
Dodano: 2024-03-05 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją rekanalizacji w miejscowościach Jabłonka-Centrum, Jabłonka-Bory, Chyżne, Lipnica Mała oraz Zubrzyca Dolna
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”
Dodano: 2024-02-19