Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2424P i 2400P ul. Pocztowa i Szamotulska w m. Rokietnica- zadanie 8, Rozbudowa drogi powiatowej nr 2400P ul. Szamotulska , odcinek między ul. Kolejową a ul. Pocztową w m. Rokietnica – zadanie 9

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61851 Poznań, ul. Zielona
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 593 430 , fax. 618 593 429
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8
    61851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 593 430, fax. 618 593 429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2424P i 2400P ul. Pocztowa i Szamotulska w m. Rokietnica- zadanie 8, Rozbudowa drogi powiatowej nr 2400P ul. Szamotulska , odcinek między ul. Kolejową a ul. Pocztową w m. Rokietnica – zadanie 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na Pełnieniu nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2424P i 2400P ul. Pocztowa i Szamotulska w m. Rokietnica- zadanie 8, Rozbudowa drogi powiatowej nr 2400P ul. Szamotulska , odcinek między ul. Kolejową a ul. Pocztową w m. Rokietnica – zadanie 9. 2. Zakres zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem między innymi następujących podstawowych elementów drogi: - rozbudowa odcinków dróg powiatowych nr 2400P i 2424P, - rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2400P i 2424P, - budowa oraz przebudowa zjazdów, - budowa chodników i ścieżek rowerowych, - budowa kanalizacji deszczowej, - budowa oświetlenia ulicznego, - likwidacja kolizji z urządzeniami obcymi / przebudowa infrastruktury technicznej. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w ogłoszonym przetargu pn. Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2424P o 2400P ul. Pocztowa i Szamotulska w m. Rokietnica – zadanie 8. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2400P ul. Szamotulska, odcinek między ul. Kolejową a ul. Pocztową w m. Rokietnica – zadanie 9. w ramach Projektu pt. „Węzeł przesiadkowy Rokietnica” w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej bip.zdp.poznan.pl 3. Usługa polegać będzie na: - przekazaniu placu budowy pod realizowaną inwestycję, - kontrolowaniu zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia i pisemne zgłaszanie Zamawiającemu odstępstw od harmonogramu, - składaniu okresowych sprawozdań z postępów w realizacji zadania, - współpracy z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji, - koordynacji i nadzór nad inwestycją i przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu, - weryfikacji dokumentacji powykonawczej, - pisemnym zgłaszanie Zamawiającemu, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, a przed rozpoczęciem wykonania, konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych w terminie 2 dni od dnia stwierdzenia konieczności ich wykonania, - sporządzeniu protokołów konieczności w razie wystąpienia robót dodatkowych, - uczestnictwie w cotygodniowych radach budowy, - w przypadku zejścia Wykonawcy robót z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę, - kontroli rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowy i harmonogram finansowo- rzeczowy, - przedkładaniu na żądanie Zamawiającego cyklicznych danych dotyczących postępu robót, harmonogramu rzeczowo-finansowego a także wszelkich raportów i sprawozdań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) . 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, tj.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004; Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaleca się by oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp Wykonawca, złożył wraz z ofertą, nie łącząc trwale z ofertą, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty. W innym przypadku dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą postępowania z dopiskiem „wadium”, w siedzibie Zamawiającego, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, pok. 026. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2424P i 2400P ul. Pocztowa i Szamotulska w m. Rokietnica- zadanie 8, Rozbudowa drogi powiatowej nr 2400P ul. Szamotulska , odcinek między ul. Kolejową a ul. Pocztową w m. Rokietnica – zadanie 9”. Oznaczenie sprawy: ZDP.WO.261.5.72/18.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ , zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 4 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 10 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach