Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ul. Bruzdowej w Warszawie.

MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ul. Bruzdowej w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi powiatowej – ul. Bruzdowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Gratyny (wraz ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z drogą gminną bez nazwy oznaczoną symbolem 37 KUD w MPZP Zawady i Kępy Zawadowskiej (bez skrzyżowania) wraz z przebudową sieci wodociągowej w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.Zakres robót określa dokumentacja projektowa autorstwa biura projektowego Pracownia Projektowa R-Plan, z którą można zapoznać się w Systemie https://zamowienia.um.warszawa.pl, zakładka „Lista postępowań Pzp” – „W toku”, numer postępowania 37/WIR/2022.Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje między innymi:1) wyegzekwowanie od wykonawcy robót bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych do zaplecza Budowy i przyległego terenu;2) wyegzekwowanie od wykonawcy robót prawidłowej obsługi geodezyjnej;3) przestrzeganie warunków umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót;4) kontrolę zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego pod kątem realizacji, identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrolę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia poszczególnych etapów;5) sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniem na budowę (decyzja ZRID), pozwoleniem wodnoprawnym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami prawa budowlanego;6) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, a także odkrywek;7) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub ZRID; 8) wykonywanie stałego nadzoru, stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie odpowiedniej dyspozycyjności osób wykonujących czynności nadzoru na Budowie;9) organizowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych i komisji technologicznych wynikających z technologii prowadzonych robót, sporządzanie z nich protokołów oraz przekazywanie Zamawiającemu tych protokołów w terminie 3 dni roboczych po dacie odbycia narady lub spotkania komisji;10) zapewnienie udziału wszystkich inspektorów branżowych w co tygodniowych naradach koordynacyjnych (lub komisjach technologicznych wynikających z technologii prowadzonych robót);11) systematyczne organizowanie i przewodniczenie dodatkowym roboczym naradom, a także sporządzanie z nich protokołów i ich przekazywanie Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych po dacie odbycia narady; 12) sprawdzanie jakości i ilości wykonanych robót, wbudowywanych wyrobów i urządzeń, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, bądź niezgodnych z wymaganiami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;13) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie czynności odbioru gotowych obiektów budowlanych w celu przekazania ich do użytkowania;14) pisemne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową o roboty budowlane i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz usuniętych wad;15) nadzorowanie wprowadzanych zmian w dokumentacji projektowej w trakcie budowy, wymagających zatwierdzenia przez Zamawiającego;16) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska i rażących uchybień technicznych;17) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych (nieprzewidzianych lub koniecznych), zamiennych i uzupełniających, sporządzanie komisyjnego protokołu konieczności (w tym: sprawdzanie kalkulacji lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót), będącego podstawą do rozpoczęcia procedury zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych; 18) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę na placu budowy przepisów ppoż. i bhp. oraz egzekwowanie utrzymania ogólnego porządku na Budowie;19) opracowywanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy o roboty budowlane, ustalanie terminów ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady uznane jako nienadające się do usunięcia;20) bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu i stopniu zaawansowania robót;21) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dzienników budowy;22) nadzór nad poprawnością sporządzania dokumentacji powykonawczej i potwierdzenie wymaganych dokumentów przez Inspektorów nadzoru;23) skuteczne rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót;24) monitorowanie realizacji robót budowlanych, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji technicznej i związanej z realizacją robót;25) stałą współpracę i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego;26) kontrolę kosztów we wszystkich fazach realizacji inwestycji;27) kontrolę dokumentów rozliczeniowych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym, w tym: a) sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych,b) sprawdzanie poprawności rzeczowej wystawionych faktur na roboty budowlane,c) weryfikacja zgodności przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów z aktualnym postępem prac;28) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających sposób prowadzenia prac przez wykonawcę robót, 29) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających materiały, sprzęt dostarczany i wbudowany przez wykonawcę robót;30) kontrolę dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót;31) zapewnienie możliwości kontroli wykonywanych robót przez przedstawicieli służb technicznych Zamawiającego;32) uwzględnianie uwag przedstawicieli służb technicznych Zamawiającego do wykonawstwa i stosowanych materiałów;33) sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem w rejonie prac budowlanych (a w szczególności: określanie sposobu należytego zabezpieczenia prac, przerywanie prac mogących być przyczyną katastrofy, pożaru itp.), o wszelkich zagrożeniach Inspektor obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego; 34) pisemne potwierdzenie przez inspektorów branżowych gotowości całej inwestycji do końcowego odbioru robót;35) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych dostarczenia, a następnie sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z obowiązującym prawem dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, deklaracjami zgodności lub certyfikatami zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń, protokołów z przeprowadzonych instalacji, instrukcji i atestów; termin przekazania ww. dokumentów Zamawiającemu wynosi 7 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia zakończenia robót budowlanych;36) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do planowania i finansowania inwestycji, w tym podpisanych przez ustanowionych Inspektorów nadzoru robót protokołów odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego.ODBIÓR ROBÓT I PRZEKAZANIE INWESTYCJI DO UŻYTKOWANIAzgodnie z SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100) najpóźniej do dnia, w którym upływa ostateczny termin składania ofert do godz. 12:00.2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572 ze zm.).Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej lit. b–d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego (m.st. Warszawa Dzielnica Wilanów) nr 73 10301508 0000 0005 5001 6109 Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg nr 45/WIR/2022 – Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ul. Bruzdowej w Warszawie.” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.UWAGA! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki.Pozostałe informacje w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.1.1. W zakresie doświadczenia WykonawcyNa potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 2 usługi polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg publicznych klasy co najmniej Z i wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł brutto dla każdej z usług.Przez kompleksowy nadzór nad realizacją robót budowlanych należy rozumieć świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w co najmniej czterech specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;W przypadku gdy wartość zrealizowanego zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – wówczas wartość tego zamówienia ustala się jako równowartość tej kwoty w zł przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.1.2 W zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówieniaO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby prawidłowej realizacji, przynajmniej:a. jedną osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub do kierowania i projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie którego należycie pełniła co najmniej dwa razy funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej co najmniej klasy Z, przy czym wartość nadzorowanych robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie tej drogi powinna wynosić co najmniej 6.000.000,00 zł brutto każda;b. jedną osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń lub kierowania i projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego;c. jedną osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub do kierowania i projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego;d. jedną osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub do kierowania i projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:- warunek określony w III.B.1.1.1 SWZ musi być spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie, nie podlega łączeniu doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).- warunek określony w III.B.1.1.2.a, b, c, d SWZ zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek lub Wykonawcy wspólnie potwierdzą, że spełniają powyższy warunek.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku Wykonawców polegających na zasobach podmiotów, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy - Podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać samodzielnie, że spełnia warunek określony w III.B.1.1.1 SWZ.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach