Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Jeżowem wraz z instalacją OZE

Gmina Jeżowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37430 Jeżowe, Jeżowe
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 794 304 , fax. 158 794 304
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżowe
    Jeżowe
    37430 Jeżowe, woj. podkarpackie
    tel. 158 794 304, fax. 158 794 304
    REGON: 83040941300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowe.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Jeżowem wraz z instalacją OZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego, we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej i STWiORB (w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji sanitarnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, drogowej) dotyczącego zadania pod nazwą: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Jeżowem wraz z instalacją OZE Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Oś priorytetowa IV Ochrona Środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa, poddziałanie 4.3.1 Gospodarka ściekowa 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę przy realizacji w/w zadania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru winien współpracować z Zamawiającym zapewniająca sprawną, zgodną z dokumentacją projektową. Zakres robót do wykonania dot. robót budowlanych został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej Gminy Jeżowe www.jezowe.biuletyn.net – „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Jeżowem wraz z instalacją OZE” Dodatkowa zakres robót przedstawia Zał. nr 8 oraz harmonogram robót Zał. nr 9 do SIWZ Wspólny słownik zamówień: 71520000-9 Usługi Nadzoru Budowlanego W szczególności Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do: 1. uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, 2. sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazanie ich do użytkowania, 3. nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy, 4. wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą, 5. wykonywania innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności, 6. kontroli terminowości i jakości wykonywania robót, 7. informowania Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, 8. zatwierdzania materiałów budowlanych i instalacyjnych, które Wykonawca robót zamierza wbudować, 9. sprawdzania dokumentów dotyczących jakości, certyfikatów zgodności, atestów, itp. oraz dokonywania rutynowych badań jakości w celu zapobiegania stosowania materiałów wadliwych lub niezgodnych ze specyfikacja techniczną, 10. obowiązkowego pobytu (minimum cztery dni pobytu w tygodniu) na placu budowy w trakcie trwania robót potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone oraz na każde wezwanie Wykonawcy robót oraz Zamawiającego. Każdorazowo poinformowania Zamawiającego o przybyciu na budowę celem pisemnego potwierdzenia pobytu przez Zamawiającego. 11. wykonywania na bieżąco dokumentacji fotograficznej terenu budowy (przed rozpoczęciem robót, w trakcie – szczególnie robót ulegających zakryciu, po zakończeniu robót), 12. uczestniczenia w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych, 13. stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, 14. informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania polecenia wykonania robót dodatkowych, chyba, że według oceny Inspektora Nadzoru zajdzie pilna potrzeba wykonania robót niezbędnych i uzasadnionych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, wówczas Zamawiający upoważnia Wykonawcę do udzielenia Wykonawcy robót zlecenia na ich wykonanie wpisem do dziennika. 15. W sprawach spornych Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązanych będzie wykonać badania na własny koszt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31 a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 1 dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych).Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Zestawienie materiałów równoważnych – w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach