Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja istniejącego obiektu na terenie miasta Kowalewo Pomorskie – na dzienny dom pobytu”

Gmina Kowalewo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, Plac Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowalewo Pomorskie
    Plac Wolności 1
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
    REGON: 871118595
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kowalewopomorskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja istniejącego obiektu na terenie miasta Kowalewo Pomorskie – na dzienny dom pobytu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja istniejącego obiektu na terenie miasta Kowalewo Pomorskie – na dzienny dom pobytu” w zakresie: rozbudowy, nadbudowy i przebudowy budynku wraz z rozbudową i przebudową infrastruktury technicznej, wykonanie utwardzeń, oświetlenia, zagospodarowania terenu i wyposażenia. Inwestycja zakłada rewitalizację istniejącego budynku z przywróceniem pierwotnego wyglądu oraz zagospodarowanie najbliższego otoczenia. Przedmiotowa inwestycja dotyczy budynku dawnej stajni z wozownią figurującego w Wojewódzkiej i Gminnej ewidencji zabytków i jest planowana na obszarze historycznego układu urbanistycznego Kowalewa Pomorskiego. Historyczny układ urbanistyczny Kowalewa Pomorskiego jest przestrzennym założeniem miejskim zawierającym zespoły budowlane, pojedyncze budynki i formy zaprojektowanej zieleni, rozmieszczone w układzie historycznych podziałów własnościowych i funkcjonalnych, w tym ulic i sieci dróg i w interesie społecznym leży zachowanie jego zabytkowych (historycznego rozplanowania ulic, podziałów parcelacyjnych, kwartałów zabudowy, kształtów brył, wyglądu elewacji i dachów poszczególnych historycznych budynków tworzących ten zabytkowy układ urbanistyczny), ponieważ nie został on przekształcony w stopniu eliminującym jego wartości zabytkowe. W ramach zamierzenia inwestycyjnego projektuje się rewitalizację istniejącego budynku na dzienny dom pobytu przeznaczony dla osób starszych wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych z szybem dźwigowym, wykonanie konstrukcji stropu i dachu obecnie pokrytego płytami azbestowo – cementowymi. W tym celu projektuje się rozbiórkę budynku w zakresie istniejących garaży samochodów osobowych i łazienki przy części socjalnej – pomieszczeń nie podlegających ochronie Konserwatorskiej. Projektuje się wykorzystanie istniejących wejść od strony ulicy Świętego Mikołaja i placu oraz projektuje się wykonanie wyjścia od strony parku. Na parterze projektuje się pomieszczenia kuchni w postaci: zmywalni, obróbki warzyw, kuchni, magazynów oraz części socjalnej o pow. 73,21m2, salę spotkań o pow. 36,00m2, szatnię o pow. 6,53m2, salę komputerową 16,65m2, pomieszczenie edukacyjne 30,50m2, oraz węzeł sanitarny o pow. 11,71m2. Na poziomie poddasza projektuje się: salę rehabilitacji o pow. 84,54m2, kotłownię gazową o pow. 5,06m2, pomieszczenie terapii indywidualnej o pow. 16,60m2, sekretariat o pow. 17,21m2, pokój kierownika o pow. 19,05m2 oraz węzeł sanitarny o pow. 6,78m2. Budynek projektuje się przystosować dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie platformy w szybie windowym oraz węzeł sanitarny na parterze wyposażony min. w natrysk. Budynek będzie w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. Działka jest ogrodzona ogrodzeniem murowanym i posiada przyłącza: telekomunikacyjne, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oraz elektroenergetyczne. Ze względu na zbyt mały przekrój rury zasilającej w wodę projektuje się wykonanie nowego przyłącza wodociągowego od strony ul. Świętego Mikołaja nr dz. 175. Dla ogrzewania budynku i podgrzewania ciepłej wody projektuje się kotłownię zasilaną gazem oraz przyłącze gazowe na działce nr 175 w ul. Świętego Mikołaja. Odprowadzenia ścieków sanitarnych i deszczowych projektuje się do istniejących przyłączy na terenie działki nr 1. Odprowadzenie wód deszczowych od strony ul. Świętego Mikołaja i ul. Jagiellońskiej projektuje się rurami spustowymi z odprowadzeniem w kierunku rewitalizowanego budynku i do istniejącego przyłącza na terenie działki. Budynek zostanie dodatkowo wyposażony w instalację alarmową antywłamaniową i p.pożarową składającą się z dwóch hydrantów przy projektowanej klatce schodowej oraz z klapy oddymiającej i drzwi wejściowych na parterze automatycznie otwieranych przez czujkę alarmową. Planowane rozwiązania użytkowe i techniczne przy pełnym ich wdrożeniu pozwolą na przywrócenie budynkowi pierwotnego historycznego wyglądu z infrastrukturą techniczną, której przyszłe wykorzystanie będzie odpowiadało popytowi ze strony przyszłych użytkowników. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi zał. nr 1 do SIWZ - do wglądu na stronie internetowej oraz w siedzibie zamawiającego, w Referacie Techniczno-Inwestycyjnym i Gospodarki Gruntami Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pomorskim przy ul. Św. Mikołaja 5 (parter), 87-410 Kowalewo Pomorskie, w godzinach 9:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2018 r. poz.110 ) Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1; 2. Dowód wniesienia wadium (oryginał); 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych; 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7) Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców. Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców - załącznik nr 8 do SIWZ; 8) Pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych; 9) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia, przedłożyć Zamawiającemu łączącą Wykonawców umowę (umowę cywilnoprawną) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - sposób ich współdziałania, - zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich, - numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu, - solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, - umowa powinna zawierać wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach