Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku pałacu w Nieszczycach na lokale mieszkalne”

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15
    59305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku pałacu w Nieszczycach na lokale mieszkalne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynku pałacu w Nieszczycach na lokale mieszkalne Przez kompleksowy nadzór inwestorski rozumie się zapewnienie nadzoru nad realizacją wszystkich robót budowlanych niezbędnych do wykonania w/w zadania przez zespół składający się z inspektorów posiadających stosowne uprawnienia budowlane w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych ,cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru określa załącznik Nr 1 do projektu umowy. Kompleksowy nadzór inwestorski sprawowany będzie nad inwestycją polegającą na Adaptacji budynku pałacu w Nieszczycach na lokale mieszkalne. Szczegółowy zakres inwestycji określa dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej www.bip.rudna.pl w zakładce przetargi pod indeksem p-380_18 oraz do wglądu w Urzędzie Gminy Rudna, pokój nr 213 w godz. 7:30 do 15:30. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu na którym ma być realizowany nadzór inwestycji będący przedmiotem zamówienia w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty , które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełniony formularz oferty- wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ 2. Dokument potwierdzający kwalifikacje wiodącego inspektora nadzoru o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 a do SIWZ 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia , wykonawca może przedstawić dowody ,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4. do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach