Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji: „Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 5058250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji: „Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego”, na podstawie decyzji nr 109/18 z dnia 05.06.2018r., zatwierdzającej projekt i udzielającej pozwolenia na roboty budowlane. 2) Obiekt będący przedmiotem wykonania zlokalizowany jest w zespole budynków szpitala im. Włodzimierza Mantiuka w Hajnówce, przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9, na działce nr geod. 3038/20, obejmuje w swym zakresie budynek F. 3) Przedmiot umowy obejmuje obowiązki związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn. „Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego”, w zakresie architektury (w tym branża drogowa i zagospodarowania terenu), instalacji sanitarnych (wod-kan, wentylacja, klimatyzacja, c.o.), instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji CCTV, instalacji SSP, do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz w okresie rękojmi dla robót budowlanych i instalacyjnych. 4) Zamawiający informuje, że dokumentacja, dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru, stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 7) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych szczegółowo we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9) Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: a) wyznaczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane, pełnił będzie rolę koordynatora inspektorów wszystkich zaangażowanych branż, b) wyznaczenie inspektorów nadzoru inwestorskiego branż: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, -drogowej bez ograniczeń, która będzie kierowała robotami budowlanymi w w/w specjalnościach, c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, d) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji inwestycji, e) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, f) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, g) sprawdzanie jakości wykonawczych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, h) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych i odbioru końcowego) wykonywanych robót budowlanych, i) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i przekazywanie ich do użytku, j) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych. k) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, l) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, m) udzielanie Wykonawcy Robót informacji, wyjaśnień, wskazówek, dotyczących realizacji zamówienia, n) udział w naradach roboczych – koordynacyjnych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych przez Zamawiającego, w jego siedzibie lub na placu budowy, o) składanie Zamawiającemu raportów z działalności, obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową, w okresach miesięcznych „Sprawozdanie miesięczne”, w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego. Sprawozdanie miesięczne powinno zawierać: - opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu rzeczowo-finansowego, - nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym, - opisy powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót, - wykaz zmian w dokumentacji projektowej, - wykaz roszczeń i etapy ich rozpatrzenia. Po zakończeniu inwestycji, Koordynator Nadzoru dokona sprawdzenia dokumentacji wykonawczej, przedłożonej przez Wykonawcę Robót. Sprawozdanie końcowe, powinno zawierać: - końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i powykonawczą Tabelę Elementów Rozliczeniowych, - protokół odbioru końcowego, - całą dokumentację kontraktową do odbioru końcowego zawierającą takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z narad, polecenia zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, dokumentację powykonawczą techniczną. p) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących BHP, p.poż., ochrony środowiska, itd. q) kontrolowanie zgodności wykonywania przez Wykonawcę robót budowlanych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, z wszystkimi aktualnie obowiązującymi zmianami i nowelizacjami. r) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i obowiązującymi przepisami, s) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, t) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach, związanych z realizacją inwestycji, u) osoby świadczące usługi zobowiązane są do pełnienia nadzoru w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz w wyjątkowych sytuacjach na każde żądanie Zamawiającego, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych, przy czym minimalny czas pracy ww. osób winien wyglądać następująco: - Koordynator Nadzoru Inwestorskiego - minimum 3 razy w tygodniu, przez co najmniej 2 godziny dziennie. - Inspektorzy Nadzoru (branżowi) – minimum 1 raz w tygodniu, przez co najmniej 2 godziny dziennie, w czasie prowadzenia robót w swojej branży. Konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i/lub w godzinach innych nadliczbowych, nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. v) udział w przeglądach technicznych nadzorowanej inwestycji, 1 raz w roku, w okresie 5 letniego okresu rękojmi oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie (ryczałtowej) - bez dodatkowej zapłaty, w) ścisła współpraca z Zamawiającym, zgodnie z jego wymogami, przedmiotem zamówienia i obowiązującymi przepisami. x) Każdy inspektor ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Dziale Technicznym SP ZOZ w Hajnówce, każdorazowej swojej obecności na placu budowy (inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej przez cały czas trwania robót, inspektor branży sanitarnej, branży elektrycznej i branży drogowej- w czasie prowadzenia robót na budowie z danej branży).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca wraz z ofertą składa wypełnione i podpisane Załączniki o numerach 1, 3, 6 do SIWZ lub własny dokument/oświadczenie o treści tożsamej z treścią w/w Załączników. 2.Jeżeli osobą podpisującą ofertę w imieniu i na rzecz Wykonawcy nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do podpisania oferty przez tę osobę. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej (www.spzoz.hajnowka.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach