Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Zakościele 7A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3171968 , fax. 41 317 12 71
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce
    ul. Zakościele 7A 7A
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3171968, fax. 41 317 12 71
    REGON: 26012400200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.radom.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce (zwana dalej Inwestycją) oraz w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi udzielonej Wykonawcy na te roboty. 3.2. Charakterystyka inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego zawarta jest w dokumentacji projektowo-kosztorysowej sporządzonej przez Pana Jacka Nabzdyka prowadzącego działalność gospodarczą pn. Przedsiębiorstwo Projektowania, Rzeczoznawstwa i Nadzoru Budowlanego NABUD ul. Mickiewicza 33 32, 60-837 Poznań oraz prawomocnym pozwoleniem na budowę: Nr 544 2015 z dnia 30 marca 2015 r. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją następujących obiektów oraz dostawy urządzeń potrzebnych do wyposażenia szkółki 3.3.1. budowę budynku administracyjno-socjalnego i hali siewu, 3.3.2. budowę budynku przechowalni nasion, 3.3.3. budowę budynku przechowalni na sadzonki, 3.3.4. budowę budynku magazynowo - warsztatowego, 3.3.5. budowę budynku przepompowni, 3.3.6. budowę obiektów inżynierskich: a. kwater polowych, b. trzech nadziemnych zbiorników stalowych na wodę, 3.3.7. budowę instalacji elektrycznego zasilania i rozdziału energii, 3.3.8. wykonanie instalacji oświetlenia terenu zewnętrznego i monitoringu, 3.3.9. instalację technologiczną, 3.3.10. wykonanie wewnętrznych sieci cieplnych, 3.3.11. budowę zewnętrznej instalacji gazowej na gaz płynny LPG (propan techniczny), 3.3.12. budowę namiotu foliowego, składającego się z 6 naw, 3.3.13. budowę szczelnego zbiornika wód opadowych i melioracyjnych, 3.3.14. wykonanie obudów studni głębinowych wraz z armaturą, 3.3.15. budowę nawierzchni na kwaterach polowych oraz w namiocie foliowym, nawierzchni dróg i placów wokół kwater wraz parkingami, 3.3.16. uzbrojenie terenu w sieci wod.-kan., 3.3.17. budowę ogrodzenia: na terenie szkółki zostaną wydzielone 4 obszary wygrodzone, 3.3.18. dostawę, montaż, kalibrację i uruchomienie linii technologicznej do obsiewu kaset nasionami drzew leśnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - część nr 1 3.3.19. dostawę i uruchomienie modułu do mycia i dezynfekcji kaset oraz linii technologicznej do wyjmowania, sortowania i pakowania sadzonek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - część nr 2 3.3.20. dostawę i montaż szafy suszarniczej do podsuszania nasion i prowadzenia procesu termoterapii nasion dębu wraz z urządzeniem załadunkowymi oraz zestawem dodatkowych szuflad. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - część nr 3 3.3.21. dostawę, montaż i uruchomienie czyszczalni do nasion buka, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - część nr 4 3.3.22. dostawę wanny do spławiania nasion dębu, zaprawiarki do nasion, wózków do podsuszania i schładzania nasion dębu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - część nr 5 3.3.23. dostawę, montaż i uruchomienie kiełkownika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - część nr 6. 3.4. Charakterystyka inwestycji pn. Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego zawarta jest w dokumentacji projektowo-kosztorysowej stanowiącej załącznik od nr 9 do nr 12 SIWZ, obejmująca: Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiary robót, Załącznik nr 12 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń potrzebnych do wyposażenia szkółki kontenerowej. 3.5. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa zostanie przekazana Wykonawcy protokołem przekazania po podpisaniu umowy. 3.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.) - art. 25 i 26, w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) drogowej ale także w zakresie opisanym w tej SIWZ. 3.7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca wyznaczy koordynatora nadzoru inwestorskiego. Funkcję koordynatora może pełnić wyłącznie osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego dla przedmiotowej inwestycji. Osoba pełniąca funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego jest bezpośrednio odpowiedzialna za kontakt zespołu nadzoru inwestorskiego z Zamawiającym. 3.8. Wykonawca robót zostanie wyłoniony w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.: Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce. 3.9.1. Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji powinien zapewnić w szczególności 1) efektywną kontrolę wykonania robót zgodnie z przedmiotem zamówienia dotyczącym budowy szkółki kontenerowej wraz z infrastrukturą techniczną i harmonogramami realizacji, 2) nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków, 3) zakończenie robót w wyznaczonym terminie i rozliczenie inwestycji. 3.9.2. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 3.9.2.1. na etapie przeprowadzenia postępowania przetargowego na roboty budowlane oraz wyboru oferty Wykonawcy Inwestycji: a. udział przedstawiciela Inspektora Nadzoru inwestorskiego w procedurze wyboru Wykonawcy robót budowlanych w charakterze biegłego na życzenie Zamawiającego, b. weryfikacja ofert wykonawców robót budowlanych pod kątem ich zgodności z dokumentacją projektowo-kosztorysową, c. przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektowo-kosztorysową, d. wskazanie ewentualnych błędów przed otwarciem ofert w dostarczonej dokumentacji oraz interpretacja wpływu błędu na Projekt i zaproponowanie konkretnych zmian (rozwiązań), e. analiza Dokumentacji Postępowania, wprowadzanie stosownych uwag, zastrzeżeń oraz zmian, f. opiniowanie dokumentów przygotowywanych przez Wykonawcę zgodnie z wzorem umowy zawartą w Dokumentacji Postępowania. 3.9.2.2.na etapie realizacji Inwestycji: a. przekazanie Wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy, b. reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę i innymi dokumentami określającymi termin i sposób realizacji robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej oraz umową na roboty budowlane; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, c. uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych Inwestycji realizowanych przez Wykonawcę Inwestycji w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, d. opiniowanie projektu umowy albo zgłaszanie zastrzeżeń do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą, zgodnie z art. 6471 § 2 Kodeksu cywilnego, e. kontrola płatności na rzecz podwykonawców zgodnie z postanowieniami umowy na roboty budowlane Inwestycji, f. współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, g. sporządzenie pisemnych sprawozdań z realizacji umowy obejmujących informacje o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, h. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowym, końcowym i ostatecznym przed upływem okresu rękojmi oraz gwarancji i kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót, i. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, j. nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, k. dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru częściowego, odbioru końcowego, odbioru ostatecznego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania, l. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, m. dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy, n. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, o. kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z przedłożonym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Zamawiającego harmonogramem robót, p. udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję, q. uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych cen jednostkowych proponowanych do zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, r. kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwej realizacji procesu budowlanego oraz wyceny robót, s. potwierdzanie w Dzienniku Budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych, t. sporządzanie protokołów konieczności - jeżeli wystąpi taka potrzeba, u. kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy, niezbędnych do odbioru, v. zawiadamianie organów nadzoru budowlanego oraz projektanta o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót, w. w uzasadnionych przypadkach zasięganie opinii projektanta i dokonanie koniecznych uzgodnień, x. uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek, y. nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawców zasad bhp i ppoż., z. zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy, aa. żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji, bb. dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez Wykonawcę, cc. zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy, dd. zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę, ee. przekazywanie Zamawiającemu przez Wykonawcę faktur podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od ich otrzymania, ff. pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, gg. zwoływanie narad koordynacyjnych w trakcie realizacji robót i uczestniczenie w nich, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem przyczyn, hh. sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej oraz jej skompletowanie od Wykonawcy robót i przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu realizacji robót, obejmującej w szczególności (operat kolaudacyjny): oryginał dziennika budowy, dokumentację powykonawczą robót objętych przedmiotem umowy, dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń (atesty na materiały, urządzenia), wymagane przepisami, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, w przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i warunków pozwolenia na budowę, po dołączeniu przez Wykonawcę kopii rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem, oświadczenie kierownika budowy powinno być zatwierdzone przez projektanta i inspektora nadzoru, dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji, inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji procesu budowlanego, ii. przygotowanie dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót, jj. zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa, kk. współpraca z ekspertem w dziedzinie technologii szkółkarskiej powołanym przez Zamawiającego oraz Zamawiającym w sprawach dotyczących urządzeń i technologii produkcji szkółkarskiej. 3.9.2.3. w czasie trwania okresu gwarancyjnego: a. dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 miesięcy, b. zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, c. zgłaszanie Wykonawcy robót budowlanych zaistniałych wad i ustalenie terminów ich usuwania, d. nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, e. ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, f. sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienie wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, g. inne zadania wynikające z przepisów prawa i realizacji zapisów umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 3.10. Zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, przez m.in. zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego, w co najmniej następujących osobach: a. Inspektora Nadzoru - specjalisty w zakresie robót budowalnych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b. Inspektora Nadzoru - specjalisty w zakresie robót budowalnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, c. Inspektora nadzoru - specjalisty w zakresie robót budowalnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d. Inspektora Nadzoru - specjalisty w zakresie robót budowalnych w specjalności drogowej. 3.11. Cały zespół inspektorów Nadzoru Inwestorskiego kierowany przez koordynatora nadzoru inwestorskiego, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji Kontraktu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 3.12. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych ze sprawowaną funkcją pełnienia kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego leżą po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium na zasadach określonych w art. 45 ust. 3 ustawy Pzp. 8.2 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 8.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank: BGŻ S.A. o.Kielce Nr rachunku: 64 2030 0045 1110 0000 0129 7880 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium - Pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce (znak sprawy: SA.270.1.6.2015) 8.5 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w postaci nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego, tj. w Nadleśnictwie Daleszyce, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, przed upływem terminu składania ofert. Z treści wadium powinno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. 8.6 Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.8 Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.9 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. 8.10 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym musi być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8.11 Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.12 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.13. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość pobytów na terenie budowy w tygodniu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach