Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Szymanowskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2478000 w. 115 , fax. 412 478 050
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szymanowskiego 11
27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2478000 w. 115, fax. 412 478 050
REGON: 31147300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.ostrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji zarządzającego procesem inwestycyjnym, polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację inwestycji pod nazwą: Rozbudowa budynku szpitala o jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek – pawilon mieszczący szpitalny oddział ratunkowy Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji zarządzającego procesem inwestycyjnym, polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację inwestycji pod nazwą: Rozbudowa budynku szpitala o jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek – pawilon mieszczący szpitalny oddział ratunkowy Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. wraz z instalacjami wod.-kan., cieplnej, elektrycznej oraz przebudową części dróg wewnętrznych na działce nr ew.3/4 (obręb 10 ark.5) przy ul. K. Szymanowskiego w Ostrowcu Św. odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Zamówienie będzie realizowane w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0216/17-00 „Budowa i wyposażenie pawilonu szpitalnego oddziału ratunkowego w Ostrowcu Świętokrzyskim w celu poprawy funkcjonowania systemu ratownictwa medycznego” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. 2. Zamówienie składać się będzie z dwóch części, na które zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.: 1) Część I Zarządzanie projektem – Inwestor zastępczy. 2) Część II Zarządzanie projektem – rozliczenia rzeczowo – finansowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę: 1. Dla części 1 zamówienia – 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące zł); 2. Dla części 2 zamówienia – 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – zał. nr 1 wraz z załącznikami, 2. Upoważnienie (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach innych podmiotów. Zamawiający zastrzega, iż zmiana albo rezygnacja przez Wykonawcę z podmiotu będącego podwykonawcą na zasoby, którego powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że proponowany inny podwykonawca lub samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż określony w dokumentacji postępowania. 4. Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (formularz oferty); 5. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 – wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:„Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie”
Dodano: 2024-05-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla 4 zadań
Dodano: 2024-04-04 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją inwestycji „Rozbudowa i przebudowa budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach.
Dodano: 2024-01-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: „Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Areszcie Śledczym w Kielcach".
Dodano: 2023-05-22 - Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na budowie siedziby Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Kielcach
Dodano: 2023-05-20 - Nadzór inwestorski w zakresie robót drogowych na zadaniu p.n. Remont dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Sędziszów
Dodano: 2023-03-24 - Nadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach".
Dodano: 2022-12-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania Osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej” (branża mostowa i elektroenergetyczna)
Dodano: 2021-04-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania Osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej” (branża mostowa i elektroenergetyczna)
Dodano: 2021-02-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania Osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej”
Dodano: 2021-01-22