Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej poprzez dostawę z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych, solarnych pompy ciepła na terenie Gminy Miastko.''

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 572 081 , fax. 598 572 368
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 572 081, fax. 598 572 368
    REGON: 52635700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej poprzez dostawę z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych, solarnych pompy ciepła na terenie Gminy Miastko.''
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie zarządzania, kontrolowania, nadzorowania i rozliczania realizacji projektu pn: ,,Poprawa efektywności energetycznej poprzez dostawę z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych, solarnych i pompy ciepła na terenie Gminy Miastko’’ obejmującego dostawę z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych, paneli solarnych i pompy ciepła w celu utworzenia: 17 instalacji fotowoltaicznych, 3 instalacji solarnych, 1 instalacji pompy ciepła powietrznej na budynkach użyteczności publicznej i budynkach mieszkalnych. 1.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad dostawą z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych, paneli solarnych i pompy ciepła w następujących obiektach: 1) Przedszkole Miejskie nr 1 w Miastku, ul. Bolesława Chrobrego 19, - dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 17,96 kW, 2) Przedszkole Miejskie nr 3 w Miastku, ul. Juliana Tuwima 2, - dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 15,75 kW, 3) Szkoła Podstawowa w Świerznie, - dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 17,96 kW, 4) Szkoła Podstawowa nr 2 w Miastku, ul. Kujawska 1, - dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 38,43 kW, 5) Szkoła Podstawowa nr 3 w Miastku, ul. Wrzosowa 1, - dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 3 instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy wszystkich nie mniejszej niż 73,08 kW, w tym: a) 1 instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy nie mniejszej niż 30,24 kW, b) 1 instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy nie mniejszej niż 20,16 kW, c) 1 instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy nie mniejszej niż 22,68 kW. 6) Budynek mieszkalny, ul. Chrobrego 6 w Miastku, - dostawę z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 3,15 kW, 7) Budynek mieszkalny, ul. Adama Mickiewicza 2 w Miastku, - dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 12,60 kW, 8) Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, - dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 8,51 kW, 9) Zarząd Mienia Komunalnego w Miastku, ul. Kolejowa 41w tym: a) dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 9,14 kW, b) dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli solarnych w celu utworzenia 1 instalacji solarnej o łącznej mocy nie mniejszej niż 3 kW, 10) Budynek przy ul. Mickiewicza 2a w Miastku w tym: a) dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 5,04 kW, b) dostawa z rozmieszczeniem (montażem) pompy ciepła powietrznej w celu utworzenia 1 instalacji pompy ciepła powietrznej o mocy nie mniejszej niż 3 kW, 11) Budynek administracyjny, Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miastku, ul. Adama Mickiewicza 3 w tym: a) dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 10,08 kW, b) dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli solarnych w celu utworzenia 1 instalacji solarnej o łącznej mocy nie mniejszej niż 3 kW, 12) Stacja Uzdatniania Wody w Miastku, - dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 36,54 kW, 13) Oczyszczalnia Ścieków w Węgorzynku w tym: a) dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 1 instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 35,60 kW, b) dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli solarnych w celu utworzenia 1 instalacji solarnej o łącznej mocy nie mniejszej 3 kW. 14) Zakład Energetyki Cieplnej w Miastku, ul. Kowalska 2 w tym: - dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia 2 instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy nie mniejszej niż 36,23 kW, w tym: a) 1 instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy nie mniejszej niż 31,19 kW, b) 1 instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy nie mniejszej niż 5,04 kW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71244700-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania tym samym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) – w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę. 4. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 5. Wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu . 6. W związku z określonym katalogiem wymaganych dokumentów, w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie zachodzą okoliczności przedkładania dokumentów wystawianych w tym kraju w zakresie: potwierdzenia odpowiednich uprawnień, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną