Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Lubcza, Wola Lubecka, gm. Ryglice”

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 14 6210562 , fax. +48 14 6210564
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.
    ul. Jana III Sobieskiego 69C
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. +48 14 6210562, fax. +48 14 6210564
    REGON: 85274782500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dorzeczebialej.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Lubcza, Wola Lubecka, gm. Ryglice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Lubcza, Wola Lubecka, gm. Ryglice”. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Lubcza, Wola Lubecka, w gm. Ryglice” w ramach którego planuje się przeprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Lubcza, Wola Lubecka, gm. Ryglice”. Na w/w zamierzenie inwestycyjne Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 5 Oś Priorytetowa Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno – kanalizacyjna – SPR. Wsparcie inwestycji związanych z budową, rozbudową, przebudową sieci kanalizacji sanitarnej – projekt typu A. Zadanie objęte jest umową o dofinansowanie. 2. Do OPZ załączono materiały graficzne obrazujące przebiegi sieci w msc. Lubcza, Wola Lubecka – załącznik nr1 do OPZ. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w części III – opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: i. pieniądza, ii. poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, iii. gwarancji bankowych, iv. gwarancji ubezpieczeniowych, v. poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr 03 1130 1235 0031 5020 5620 0001, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Na przelewie winien znaleźć się opis „Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego”. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty lub kopie załączyć wraz z ofertą a oryginał złożyć w odrębnej kopercie z ofertą. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów albo osobnej kopercie). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na warunkach określonych w PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający będzie wymagał aby osoby realizujące przedmiot zamówienia posiadały odpowiednio: - uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument Wykonawca winien sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i przedłożyć wraz z ofertą. 2. Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj. a. wykaz wskazujący (tylko jednego z wskazanych w SIWZ specjalistów nadzoru): - osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy w powyższej specjalności oraz określający ukończone roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy. Wykazane ukończone roboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na: budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej i/lub wodociągowej o łącznej długości sieci co najmniej 15 km lub - osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA) oraz określający ukończone roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji specjalisty j/w, pełniła funkcje specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA). Wykazane ukończone roboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na: budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej i/lub wodociągowej o łącznej długości sieci co najmniej 15 km w ramach których dostarczono i uruchomiono co najmniej 5 przepompowni/pompowni ścieków i/lub wody Uwaga 1. Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami oraz uzyskał zgodę na użytkowanie. Uwaga 2. Przez definicję budowy lub przebudowy Zamawiający rozumie pojęcia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Uwaga 3. Wskazując na dodatkowe doświadczenie specjalisty nadzoru (tj. inspektora nadzoru (pierwszy tiret) / specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA) (drugi tiret)) niedopuszczalne jest dzielenie obiektu budowlanego na który uzyskano ostateczną zgodę na użytkowanie i na którym wskazana przez Wykonawcę osoba pełniła funkcję inspektora lub kierownika / specjalisty, na mniejsze zakresy spełniające wymóg 15 kilometrów i 5 obiektów j/w celem uzyskania większej ilości punktów. Uwaga 4. Zamawiający nie dopuszcza wykazania dodatkowego doświadczenia dla kilku specjalistów. Warunek ten zostanie spełniony tylko w przypadku wykazania dodatkowego doświadczenia spełniającego warunki podane SIWZ dla jednego z dopuszczonych w SIWZ specjalistów. Wykaz wykonawca winien sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. b. dowody określające czy wykazane usługi przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji specjalisty nadzoru, tj.: - inspektora nadzoru, pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub - specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA), pełniła funkcje specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA), zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, jest oświadczenie Wykonawcy. Oświadczenie dodatkowo winno wskazywać nr telefonu i stanowisko osoby która będzie mogła potwierdzić wykazaną robotę. c. z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje inspektora nadzoru lub kierownika budowy / specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA). Wskazany w ofercie specjalista nadzoru tj. inspektor nadzoru / specjalista w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA) musi brać udział w wykonaniu zamówienia przez cały okres jego realizacji. Uwaga 1. Wyżej wymienione dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje inspektora nadzoru lub kierownika budowy muszą zostać załączone przez Wykonawcę wraz z ofertą, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust 1 ustawy PZP ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP na późniejszym etapie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 3. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 9 do SIWZ 4. Oświadczenie w zakresie wykluczenia Wykonawcy zgodnie z zapisami sekcji 6.5.2 pkt 2 i 3 Wytycznych – załącznik nr 10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach