Przetargi.pl
Pełnienie funkcji lidera szkolnego w ramach realizacji projektu pn. ,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2013-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji lidera szkolnego w ramach realizacji projektu pn. ,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności Lidera Programu Rozwojowego Szkoły w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Jagiełły 2, 38-300 Gorlice, w ilości co najmniej 22 godzin w miesiącu, prowadzącym kształcenie zawodowe, uczestniczącym w realizacji projektu systemowego pn.Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Podstawowe obowiązki LIDERA. a. wdrażanie programu rozwojowego szkoły w zakresie objętym problematyką projektu, b. współpraca z gronem pedagogicznym w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z programu rozwojowego szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły, c. przestrzeganie prawidłowej i terminowej realizacji programu rozwojowego szkoły w zakresie objętym projektem, d. przygotowywanie prawidłowej dokumentacji realizacji projektu w szkole, e. współpraca w zakresie zamówień publicznych udzielanych w ramach projektu, m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, f. współpraca z koordynatorem w zakresie realizacji projektu, g. współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych, h. nadzorowanie sposobu wykorzystywania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i. prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej szkole, j. organizowanie rekrutacji uzupełniającej zależnie od zapotrzebowania, k. opracowywanie harmonogramów zajęć i kursów w ramach projektu, l. monitorowanie i ewaluacja działań szkoły w zakresie realizacji projektu, m. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, n. opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu, o. przekazywanie do koordynatora niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, p. terminowe i rzetelne sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji projektu do biura projektu, w tym dokumentacji sprawozdawczej końcowej, q. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym szkolnej dokumentacji projektowej i akceptowanie jej własnoręcznym podpisem, r. przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, s. wprowadzanie danych identyfikacyjnych uczniów do formularza PEFS zgodnie z zasadami Polityki Bezpieczeństwa, t. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu, u. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu, prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych, v. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, w. udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, x. niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań, reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych, y. uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami biura projektu, z. weryfikowanie jakości praktyk realizowanych u przedsiębiorców, zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia uczniów, aa. przygotowywanie zaplecza dydaktycznego do realizacji kursu, bb. monitorowanie postępu realizacji form wsparcia, cc. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. 3/. Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. ustawy i rozporządzenia dotyczące Europejskiego Funduszu Społecznego, e. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, f. znajomości nauczania zawodowego oraz przedmiotów pozwalających nabywanie beneficjentom projektu tzw. kompetencji kluczowych (m.in. kierunki kształcenia, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach