Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT”

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT” Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 „Budowlanka” w Zielonej Górze. 2) CZĘŚĆ II - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Elektronik” w Zielonej Górze. 3) CZĘŚĆ III - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 3 „Ekonomik” w Zielonej Górze. 4) CZĘŚĆ IV - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Zespole Szkół Technicznych w Zielonej Górze. 5) CZĘŚĆ V - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Zielonej Górze. 6) CZĘŚĆ VI - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Branżowej Szkole I stopnia w Zespole Szkół Specjalnych w Zielonej Górze. 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT” w następujących szkołach: 1) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 „Budowlanka” w Zielonej Górze, ul. Botaniczna 50, 65-392 Zielona Góra; 2) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Elektronik” w Zielonej Górze, ul. Stanisława Staszica 2, 65-175 Zielona Góra; 3) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 3 „Ekonomik” w Zielonej Górze, ul. Długa 5, 65-401 Zielona Góra; 4) Zespole Szkół Technicznych w Zielonej Górze, ul. Wrocławska 65a, 65-218 Zielona Góra; 5) Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Zielonej Górze, ul. Botaniczna 66, 65-392 Zielona Góra; 6) Branżowej Szkole I stopnia w Zespole Szkół Specjalnych w Zielonej Górze, ul. Piastowska 9, 65-515 Zielona Góra. Koordynator szkolny będzie miał za zadanie koordynować zadania w szkole przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Miejsce realizacji zamówienia: miasto Zielona Góra. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia tego obszaru. 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na więcej niż jedną część zamówienia. Zamawiający nie wyraża zgody na pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu przez jedną osobę dla dwóch lub więcej części zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: 5.1. Część I – Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 „Budowlanka” w Zielonej Górze, ul. Botaniczna 50, 65-392 Zielona Góra. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienia dyżurów w szkole min. 46 godzin (zegarowych) w miesiącu, w tym co najmniej 75% w dniach i godzinach nauki szkolnej. Łączny czas pracy koordynatora szkolnego projektu w CKZiU „Budowlanka” wynosi 46 godzin w miesiącu 5.2. Część II –Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Elektronik” w Zielonej Górze, ul. Stanisława Staszica 2, 65-175 Zielona Góra. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienia dyżurów w szkole min. 46 godzin (zegarowych) w miesiącu, w tym co najmniej 75% w dniach i godzinach nauki szkolnej. Łączny czas pracy koordynatora szkolnego projektu w CKZiU „Elektronik” wynosi 46 godzin w miesiącu. 5.3. Część III –Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 3 „Ekonomik” w Zielonej Górze, ul. Długa 5, 65-401 Zielona Góra. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienia dyżurów w szkole min. 46 godzin (zegarowych) w miesiącu, w tym co najmniej 75% w dniach i godzinach nauki szkolnej. Łączny czas pracy koordynatora szkolnego projektu w CKZiU „Ekonomik” wynosi 46 godzin w miesiącu. 5.4. Część IV –Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Zespole Szkół Technicznych (ZST) w Zielonej Górze, ul. Wrocławska 65a, 65-218 Zielona Góra. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienia dyżurów w szkole min. 26 godzin (zegarowych) w miesiącu, w tym co najmniej 75% w dniach i godzinach nauki szkolnej. Łączny czas pracy koordynatora szkolnego projektu w Zespole Szkół Technicznych wynosi 26 godzin w miesiącu 5.5. Część V –Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego (ZSiPKZ) w Zielonej Górze, ul. Botaniczna 66, 65-392 Zielona Góra. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienia dyżurów w szkole min. 26 godzin (zegarowych) w miesiącu, w tym co najmniej 75% w dniach i godzinach nauki szkolnej. Łączny czas pracy koordynatora szkolnego projektu w ZSiPKZ wynosi 26 godzin w miesiącu 5.6. Część VI –Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu w Branżowa Szkoła I stopnia w Zespole Szkół Specjalnych w Zielonej Górze, ul. Piastowska 9, 65-515 Zielona Góra. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienia dyżurów w szkole min. 5 godzin (zegarowych) w miesiącu, w tym co najmniej 75% w dniach i godzinach nauki szkolnej. Łączny czas pracy koordynatora szkolnego projektu w Branżowej Szkole I stopnia wynosi 5 godzin w miesiącu 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały komunikatywną znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą posiadały komunikatywnej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 8. Ze względu na charakter usługi, Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.zielona-gora.pl informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr III.1 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 5.1.1 albo 5.1.2 albo 5.1.3 albo 5.1.4 albo 5.1.5 albo 5.1.6 SIWZ; (Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie ww. warunku wyłącznie dla jednej, wybranej przez siebie części, na którą składa ofertę); 2) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 4) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.2 do SIWZ; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.3 do SIWZ; UWAGA: 4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w: 1) pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty; 2) pkt 7.2. SIWZ – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie www.bip.zielona-gora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia; 3) pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, z zastrzeżeniem pkt 7.4. SIWZ, oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.3.4) – 7.3.6) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 7.4. i 8 - 9 SIWZ; 6. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. – 7.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 8. Dokumenty i oświadczenia składane przez podmioty lub osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 8.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.3.3) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wymaganiami pkt 8.1. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach