Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
Jana III Sobieskiego 5
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
REGON: 510827093 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA RZECZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:1) znajomości ustawy:a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;4) nieposzlakowanej opinii;5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;7) umiejętności interpretowania przepisów;8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.3. Zakres wykonywanych zadań:1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 150 godzin miesięcznie).W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,3) dziennik pracy koordynatora,4) miesięczną kartę czasu pracy.Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:1) znajomości ustawy:a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;4) nieposzlakowanej opinii;5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;7) umiejętności interpretowania przepisów;8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.3. Zakres wykonywanych zadań:1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 150 godzin miesięcznie).W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,3) dziennik pracy koordynatora,4) miesięczną kartę czasu pracy.Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:1) znajomości ustawy:a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;4) nieposzlakowanej opinii;5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;7) umiejętności interpretowania przepisów;8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.3. Zakres wykonywanych zadań:1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 150 godzin miesięcznie).W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,3) dziennik pracy koordynatora,4) miesięczną kartę czasu pracy.Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:1) znajomości ustawy:a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;4) nieposzlakowanej opinii;5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;7) umiejętności interpretowania przepisów;8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.3. Zakres wykonywanych zadań:1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 150 godzin miesięcznie).W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,3) dziennik pracy koordynatora,4) miesięczną kartę czasu pracy.Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 10 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:1) znajomości ustawy:a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;4) nieposzlakowanej opinii;5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;7) umiejętności interpretowania przepisów;8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.3. Zakres wykonywanych zadań:1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 100 godzin miesięcznie).W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,3) dziennik pracy koordynatora,4) miesięczną kartę czasu pracy.Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 10 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:1) znajomości ustawy:a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;4) nieposzlakowanej opinii;5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;7) umiejętności interpretowania przepisów;8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.3. Zakres wykonywanych zadań:1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 100 godzin miesięcznie).W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,3) dziennik pracy koordynatora,4) miesięczną kartę czasu pracy.Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 10 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:1) znajomości ustawy:a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;4) nieposzlakowanej opinii;5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;7) umiejętności interpretowania przepisów;8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.3. Zakres wykonywanych zadań:1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 100 godzin miesięcznie).W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,3) dziennik pracy koordynatora,4) miesięczną kartę czasu pracy.Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312300-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną