Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 000304415
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej , określonych w załączniku nr 1a 1. Określenie przedmiotu usługi: „Pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej” 2. Miejsce świadczenia usługi: • Szpital w Suchej Beskidzkiej; • Szpital w Makowie Podhalańskim; • ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie; • Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Suchej Beskidzkiej; • ZRM Maków Podhalański; • ZRM Zawoja; • Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Makowie Podhalańskim; 3. Szczegółowy zakres zadań Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez: 1. planowanie i koordynowanie pracy Działu Informatycznego Zamawiającego; 2. sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem systemów informatycznych Zamawiającego m.in. dziedzinowych systemów użytkowych, systemów operacyjnych itp., w tym usuwania drobnych awarii oprogramowania, wykonywania czynności administracyjnych zapewniających ciągłość działania systemów informatycznych w trybie całodobowym, a także współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania oraz sprzętu; 3. indywidualny nadzór nad następującym oprogramowaniem wykorzystywanym przez Zamawiającego: Moduł Oddział (CliniNet), Moduł Blok Operacyjny (CliniNet), Moduł e-usług (CGM), Moduł Tabletowy (CGM), portal intranetowy info.sucha.pl (nadzór i administracja); 4. sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem sieci komputerowej wewnętrznej (lokalnej) oraz zewnętrznej (internet), w szczególności poprzez: • administrowanie siecią lokalną, • usuwanie awarii sieciowych, • monitorowanie pracy serwerów, • monitorowanie pracy routerów, • monitorowanie pracy pozostałych urządzeń sieciowych, • monitorowanie obciążenia danych segmentów sieci, • rozbudowę logiczną sieci, • fizyczne naprawy sieci, • zabezpieczenie sieci, testowanie zabezpieczeń, wykrywanie luk w systemach zabezpieczeń; 5. administrowanie systemami informatycznymi Zamawiającego (miedzy innymi: nadzór nad nadanymi uprawnieniami, konfiguracja funkcji aplikacji, wdrażanie nowych funkcjonalności); 6. nadzór nad przebiegiem i prawidłowością archiwizacji baz danych wykorzystywanych w systemach informatycznych Zamawiającego; 7. obsługę informatyczną oprogramowania i sprzętu komputerowego Zamawiającego, tj. w szczególności poprzez realizację następujących zadań: a) nadzór nad zabezpieczeniem posiadanego oprogramowania przed wirusami oraz innym szkodliwym oprogramowaniem, b) przyjmowania zgłoszeń użytkowników kierowanych do działu informatycznego, c) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników, d) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania, e) usuwania drobnych awarii oprogramowania oraz pośredniczenie w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu i konserwacji oprogramowania, f) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu informatycznego, g) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przeprowadzania napraw sprzętu i oprogramowania, których wykonanie przekracza możliwości Wykonawcy lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy, h) tworzenia i modyfikowania raportów oraz druków systemowych, których złożoność i pracochłonność wykonania nie wymaga angażowania firm zewnętrznych, i nie niesie zagrożeń związanych z utratą gwarancji i wsparcia dla modyfikowanych elementów, i) współpracy przy sporządzaniu planu zakupu sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania na potrzeby Zamawiającego oraz weryfikacji zgodności otrzymanych dokumentów z dostarczonym towarem, j) udzielaniu konsultacji i pomocy technicznej w zakresie utrzymania ciągłości działania systemu informatycznego kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, k) pozostawanie w pogotowiu „pod telefonem” do usunięcia nagłych awarii systemu informatycznego, 8. podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłych awarii – z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania zgłoszenia. 9. planowanie i sporządzanie koncepcji rozbudowy systemów informatycznego i informacyjnego Zamawiającego; 10. tworzeni harmonogramu wykonywania usług informatycznych w Dziale; 11. nadzór nad realizacją harmonogramu wykonywania usług informatycznych; 12. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych Zamawiającego przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem – podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń systemie zabezpieczeń; 13. sprawowanie nadzoru nad osobami odbywającymi staż w Dziale Informatycznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72511000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 wraz z załącznikiem nr 1a do specyfikacji. 2. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie określone w rozdz. XI, pkt. 1D SIWZ. 6. Certyfikaty potwierdzające posiadane kwalifikacje określone w rozdz. XI, pkt.1E SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach