Przetargi.pl
pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Komercjalizacja wyników badań oraz kreowanie postaw przedsiębiorczych przez UMW w Olsztynie poprzez staże, szkolenia i działania uświadamiające z zakresu przedsiębiorczości akademickiej realizowanego na podstawie umowy nr POKL-08.02.01-28.001/08-00.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Komercjalizacja wyników badań oraz kreowanie postaw przedsiębiorczych przez UMW w Olsztynie poprzez staże, szkolenia i działania uświadamiające z zakresu przedsiębiorczości akademickiej realizowanego na podstawie umowy nr POKL-08.02.01-28.001/08-00.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu w zakres czego będzie wchodziło m.in.: Planowanie realizacji zadań w projekcie. Organizowanie realizacji zadań w projekcie. Monitoring realizacji zadań w projekcie. Nadzorowanie realizacji finansowej projektu. Nadzorowanie sprawozdawczości projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący lub będący dysponować osobą legitymującą się kwalifikacjami niezbędnymi do realizacji Zamówienia. Wskazana osoba musi spełniać następujące wymagania: A1)wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania; A2)minimum 5 lat pracy, w tym co najmniej 5 lat pracy w publicznej szkole wyższej; A3)w ciągu ostatnich 3 lat pełnienie kluczowej funkcji w realizacji minimum 3 projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej, dotyczących współpracy nauki z gospodarką, w tym co najmniej 1 z budżetem powyżej 800 000,00 złotych brutto; A4)znajomość zagadnień związanych z innowacyjnością, współpracą nauki z gospodarką; A5)znajomość zagadnień w zakresie zarządzania/wdrażania projektów finansowanych z funduszy UE; A6)ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu innowacyjności, zarządzania projektami, zarządzania funduszami UE. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza bądź równa 3, do złożenia ofert wstępnych zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy spełniający te warunki. Natomiast jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 3 wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu według kryteriów określonych poniżej: 1. Za każdy rok pracy powyżej 5 lat - 1 pkt. 2. Za każdy rok pracy w publicznej szkole wyższej powyżej 5 lat - 1 pkt. 3. Za każdy projekt powyżej 3, współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej dotyczący współpracy nauki z gospodarką, w którym pełniono funkcję kluczową - 1 pkt. 4. Za każdy projekt powyżej 1 współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej, o wartości powyżej 800.000 PLN, w którym pełniono funkcję kluczową - 1 pkt. 5. Za każdy certyfikat ukończenia studiów podyplomowych lub kursu z zakresu innowacyjności lub zarządzania projektami - 1 pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Informacja o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Potwierdzeniem spełniania warunków jest: A)informacja o posiadaniu wyższego wykształcenia, ukończonych studiów podyplomowych lub kursów z zakresu innowacyjności, zarządzania projektami, zarządzania funduszami UE, B)informacja potwierdzająca doświadczenie zawodowe, C)informacja potwierdzająca wszystkie sformułowane wymagania w pkt. A3) z podaniem: nazwy, przedmiotu, wartości projektu, funkcji pełnionej w projekcie oraz danych teleadresowych podmiotu, w którym realizowany był projekt, D)informacja potwierdzające pozostałe wymagania: znajomość zagadnień związanych z innowacyjnością, współpracą nauki z gospodarką. Do przedstawionych powyżej informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań. W przypadku posługiwania się w wykonywania zamówienia osobą innego podmiotu, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tego podmiotów do udostępnienia wskazanej osoby. W przypadku składania wniosku przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Wszelkie wymagane przez zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach