Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tucholi

Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, ul. Świecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o.
    ul. Świecka 68
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tucholi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu polegająca na kompleksowej obsłudze Projektu pn. : Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tucholi w systemie „zaprojektuj i wybuduj” współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020. Opis Projektu zawiera Załącznik Nr 1c do SIWZ. Usługa Inżyniera Kontraktu będzie obejmowała wykonywanie czynności : 1) w zakresie obejmującym opracowywanie dokumentacji projektowej, wykonawstwo robót budowlanych, zamówienia publiczne, odpowiedzialności gwarancyjnej: a) kontrolę zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, Programem Funkcjonalno – Użytkowym ( dalej PFU ) oraz Studium Wykonalności opracowanej dokumentacji projektowej wykonywanej przez wykonawców wybranych w odrębnych przetargach nieograniczonych( IK zobowiązany będzie do koreferatu opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę ), b) kontrolę i ocenę wniosku oraz dokumentów składanych do Starostwa Powiatowego w Tucholi w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, c) kontrolę zgodności opracowywanej dokumentacji projektowej z terminami określonymi w harmonogramie rzeczowo – finansowym opracowanym przez wykonawcę robót budowlanych, d) zarządzanie zadaniem inwestycyjnym, a w szczególności organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Tucholi i innych zadań, a w szczególności opracowanie zarządzenia o powołanie Zespołu Projektowego i opracowanie regulaminu działania Zespołu ( materiały pomocnicze – Załącznik Nr 1b ), e) nadzorowanie i rozliczanie oraz raportowanie i sprawozdawczość z przebiegu realizacji inwestycji, f) pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, g) opracowanie zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych Opisu przedmiotu zamówienia dla potrzeb sporządzenia dokumentacji przetargowej ( specyfikacji istotnych warunków zamówienia ) w celu wyboru :  Wykonawcy modernizacji i rozbudowy Oczyszczalni Ścieków,  Wykonawcy systemu GIS z modelem hydraulicznym oraz strefowego opomiarowania sieci wodociągowej,  Wykonawcy/dostawcy specjalistycznego pojazdu i urządzeń do lokalizacji wycieków z sieci wodociągowej,  Wykonawcy/dostawcy wyposażenia do laboratorium, h) udział w pracach komisji przetargowej, i) udział w pracach Zespołu Projektowego od momentu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówień publicznych do całkowitego zakończenia Projektu, j) po wykonaniu i odbiorze robót budowlanych i dostaw – Inżynier Kontraktu będzie sprawował kontrolę i nadzór nad wykonywaniem i przebiegiem przeglądów gwarancyjnych na wykonane roboty, usługi oraz dostarczone urządzenia. 2) w zakresie dostaw i usług na rzecz modernizowanej oczyszczalni ścieków i systemu wodno-kanalizacyjnego: a) nadzorowanie nad prawidłowym wdrożeniem zaawansowanego systemu zarządzania liniową infrastrukturą wodociągową i kanalizacyjną oraz opracowaniem modelu hydraulicznego sieci wodociągowej, b) nadzorowanie nad prawidłowym wykonaniem strefowego opomiarowania ciśnień i przepływów w systemie dystrybucji wody, c) nadzorowanie nad prawidłowym zakupem i odbiorem specjalistycznego pojazdu oraz urządzeń do lokalizacji wycieków wody, d) nadzorowanie nad prawidłowym zakupem i odbiorem wyposażenia do laboratorium, e) w zakresie obejmującym działania ( a + b + c + d ) przygotowanie dokumentów do rozliczenia za wykonane usługi i dostawy, przygotowanie dokumentów sprawozdawczych i rozliczeniowych do złożenia w Instytucji Zarządzającej Projektem ( wg wymagań IZ ), f) w zakresie obejmującym działania ( a + b ) – do uzyskania wymaganych efektów wraz z dokumentacją techniczno – technologiczną, protokołami odbioru, rozruchu systemów itp., g) w zakresie obejmującym działania ( c + d ) – odbiór dostarczonych urządzeń i materiałów, sprawdzenie stanu technicznego i jakościowego, wyposażenia, zgodności z zapotrzebowaniem, zgodności z przepisami, protokołami odbioru. 3) Inżynier Kontraktu będzie pełnić swoje obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym, zgodnie z polskim prawem oraz wymaganiami i wytycznymi zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykaz głównych zadań Inżyniera Kontraktu przedstawiony w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami nie wyklucza wykonywania wszystkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy o roboty budowlane oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 4) Inżynier Kontraktu wykonując swoje czynności będzie działał w imieniu i na rachunek Zamawiającego zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. 5) Inwestycja prowadzona będzie na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków. Wykonawca w ramach zamówienia zapewni ciągłość pracy układu technologicznego i osadowego oczyszczalni ścieków. Harmonogram wyłączenia i włączenia poszczególnych obiektów i urządzeń na oczyszczalni ścieków prowadzone będą po zatwierdzeniu i kontroli przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego. Wykonawca robót budowlanych podczas ich wykonywania zobowiązany będzie do zachowania na odpływie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z przepisami prawa i pozwoleniem wodno-prawnym, w przeciwnym wypadku wykonawca pokrywa koszty kar za naruszenie wymogów ochrony środowiska. 6) Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie zlecić niezależnej, akredytowanej jednostce weryfikację jednostki kogeneracyjnej pod kątem spełnienia aktualnych wymogów prawnych i technicznych (opomiarowania) 7) Inżynier Kontraktu winien zapewnić zespół wysoko kwalifikowanych specjalistów, inżynierów branżowych, posiadających stosowne kwalifikacje, odpowiednią wiedzę i doświadczenie, oraz zdolność do wykonywania zadań, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 8) Inżynier Kontraktu powinien ocenić swoje ogólne potrzeby i zatrudnić zespół wystarczający na wykonanie wszystkich obowiązków wymienionych w niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu zawiera załącznik Nr 1a do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w wysokości 10.000 zł, słownie : dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Millenium S.A. w Tucholi Nr rachunku : 49 1160 2202 0000 0000 60 9050 58 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tucholi 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, 2) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach