Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Kolno

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, Kolejowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (86)2782284 , fax. (86)2782512
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o.o.
    Kolejowa 4A
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. (86)2782284, fax. (86)2782512
    REGON: 200277706
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-kolno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Kolno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej Miasta Kolno, w tym nadzór nad robotami budowlanymi. 2. Zakres rzeczowy projektu do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia: 1) Przebudowa oczyszczalni ścieków w Kolnie polegająca na wymianie wyeksploatowanego wyposażenia. 2) Zwiększenie efektywności zarządzania systemem wodnokanalizacyjnym poprzez instalację systemu GIS - urządzeń do monitoringu pracy sieci wodociągowej. 3) Budowa instalacji fotowoltaicznej usytuowanej w całości na gruncie, o parametrach 80kWp. 4) Zakup nowego ciągnika z ładowaczem czołowym i przyczepy. 5) Roboty instalacyjne i montażowe przy wykonywaniu połączeń technologicznych międzyobiektowych, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i powietrza, kanalizacji deszczowej na terenie oczyszczalni ścieków. Uwaga: Powyższy zakres jest częścią przedmiotowego projektu. Rozbudowa oczyszczalni ścieków polegająca na zmianie gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków będzie realizowana w kolejnym etapie. 3. Projekt jest dofinansowany z Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach, oś priorytetowa II „Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”. 4. Zadania Wykonawcy w ramach niniejszej zamówienia będą obejmować następujące czynności: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, oraz pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenia przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U.2017 poz. 1332 z późń. zm.); 2) weryfikacja, sprawdzanie dokumentacji projektowej dla zadań realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”; 3) czynny udział w postępowaniach o udzielenie zamówień, których przedmiotem będą roboty budowlane w tym udział w komisji przetargowej jako członek lub biegły, pomoc przy odpowiadaniu na pytania Wykonawców, analizie ofert itp. 4) zarządzanie i administrowanie umowami na roboty budowlane w ścisłej współpracy z Zamawiającym; 5) monitoring postępu umowy na roboty, łącznie z comiesięcznym raportowaniem, biorąc pod uwagę wskaźniki: rzeczowe i finansowe, forma Raportów powinna być uzgodniona z Zamawiającym; 6) sprawowanie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, ze szczególnym zwróceniem uwagi na terminowość i jakość wykonywanych robót; 7) nadzór nad odbiorami częściowymi i końcowymi ze szczególnym uwzględnieniem rozruchu technologicznego urządzeń; 8) zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego oraz przepisów branżowych przez Wykonawców; 9) zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami umów na roboty; 10) rozliczenie rzeczowe i finansowe umów na roboty; 11) przygotowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do dokonania przez Zamawiającego rozliczenia z jednostkami współfinansującymi; 12) inne konieczne działania dla prawidłowej i terminowej realizacji Projektu. Wykonawca będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi przez Zamawiającego. Wartość nadzorowanych robót budowlanych 4,5 mln złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 4 500 PLN. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone w terminie (dnia i godziny) składania ofert, określonego w Rozdziale 11 pkt 11.1 niniejszej SIWZ. UWAGA: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego na konto prowadzone przez: Bank Spółdzielczy Kolno 38 8754 0004 0000 9061 2000 0010 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.4. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna, należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej „Wadium - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Kolno” w siedzibie Zamawiającego w 18-500 Kolno, ul. Kolejowa 4A do terminu (dnia i godziny) składania ofert, określonego w Rozdziale 11 pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, natomiast kserokopię dołączyć do oferty. 8.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: 1) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), 2) wskazanie beneficjenta, 3) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 5) „gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie”. 8.6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Pzp zawarte w art. 45 i 46. 8.7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach