Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice”- 12 obiektów w tym 2 obiekty objęte prawem opcji.

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice”- 12 obiektów w tym 2 obiekty objęte prawem opcji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia : Pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn:„Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice" - 12 obiektów w tym 2 obiekty objęte prawem opcji. I. Przedmiotem umowy jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na wykonaniu usług mających na celu zrealizowanie i rozliczenie Inwestycji następujących obiektów: 1. - I Projekt - Termomodernizacja Katowickiego Centrum Edukacji Zawodowej - internat przy ul. Techników 5 w Katowicach; 2. - II Projekt - Termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Gliwickiej 74a w Katowicach ; 3. - Termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Misjonarzy Oblatów 24 w Katowicach; 4. - Termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Morcinka 19a w Katowicach; 5. - IV Projekt - Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 94 przy ul. Rataja 10 w Katowicach; 6. - Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 82 przy ul. Bytomskiej 8b w Katowicach; 7. - VII Projekt - Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 93 przy ul. Łętowskiego 24 w Katowicach; 8. - Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 65 przy ul. Ciesielskiej 1 w Katowicach; 9. - Termomodernizacja Szkoły podstawowej nr 56 przy ul.Spółdzielczości 21 w Katowicach; 10. - Termomodernizacja Szkoły podstawowej nr 29 przy ul.Lepszego 2 w Katowicach; oraz objętych prawem opcji dotyczących pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad obiektami: 11. - Instalacja kolektorów słonecznych wspomagających system ciepłej wody użytkowej w Domu Pomocy społecznej „ZACISZE” w Katowicach; 12 - Projekt II- Termomodernizacja Szkoły podstawowej nr 66 przy ul. B. Krzywoustego 7 w Katowicach zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym rozdziałem 3 Prawa budowlanego (Dz.U. Z 2017r. poz. 1332 ze zm.) dla „inspektora nadzoru inwestorskiego", „koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego" . II. Zakres rzeczowy inwestycji, na której Inżynier Kontraktu będzie pełnił funkcję składa się z czterech Projektów (I,II,IV,VII), natomiast każdy Projekt obejmuje kilka obiektów użyteczności publicznej dla których zostały przewidziane prace termomodernizacyjne np.: ściany fundamentowe – czyszczenie i renowacja cokołu kamiennego, ocieplenie ścian elewacyjnych, ocieplenie dachu szkoły oraz budynku mieszkalnego, docieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie rynien i rur spustowych, instalacja odgromowa, obudowa centrali wentylacyjnej, konstrukcja wsporcza pod kolektory słoneczne oraz centralę klimatyzacyjną, modernizacja źródła ciepła na potrzeby c.o., c.w.u. I kolektorów słonecznych, instalacja kolektorów słonecznych, wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami, regulacja hydrauliczna instalacji c.o., instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja nawiewno-wywiewna, centrala wentylacyjna, modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego, zasilanie centrali wentylacyjnej i agregatu wentylacyjnego, montaż systemu monitoringu, regulacja hydrauliczna instalacji c.o., modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego, odpowiednio dla każdego obiektu zgodnie z pkt. 11.2.1) SIWZ. III. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadań i czynności mających na celu prawidłową realizację inwestycji, opisantch szczegółowo w pkt. 11.3) SIWZ i 11.4) SIWZ. IV. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonującej pracę kancelaryjno-administracyjną, do wykonania czynności w trakcie realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia tej osoby: a) Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że do realizacji zamówienia skieruje osobę wykonującą czynności wskazane w pkt 11.6) zatrudnioną na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b) Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu zatrudnienia osoby wykonującej czynności wskazane w pkt 11.6) na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie w/w wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się w projekcie umowy. V. Szczegółowy zakres prac określa: a) projekt umowy (załącznik nr. 5 do SIWZ) b) formularz cenowy (załącznik nr 1a do SIWZ) c) dokumentacja projektowa ( załącznik nr 6 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości: 7 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu -dogodnie z załącznkiem do SIWZ; 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. Kalkulację ceny ofertowej; 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; II. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach