Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘCIA: Rozbudowa Centrum Sportowo-Rekreacyjnego Aquapark w Pile - etap I - basen sportowy

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘCIA: Rozbudowa Centrum Sportowo-Rekreacyjnego Aquapark w Pile - etap I - basen sportowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia: Rozbudowa Centrum Sportowo - Rekreacyjnego Aquapark w Pile - etap I - basen sportowy I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) rozbudowę Centrum Sportowo - Rekreacyjnego Aquapark w Pile - etap I - basen sportowy wraz z jego wyposażeniem; 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie Rozbudowy; 3) rozruch i oddanie do eksploatacji Rozbudowy i Centrum; 4) uzyskanie homologacji Polskiego Związku Pływackiego; 5) wykonanie opisanych w umowie dokumentacji, w tym audytu bezpieczeństwa i instrukcji ppoż. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi zawiera dokumentacja przetargowa na wybór wykonawcy robót budowlanych, tj: specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i pozostałe dokumenty, które znajdują się na stronie internetowej Gminy Piła, zakładka Zamówienia publiczne, postępowanie nr 12-ZP-2016. 2. Zakres obowiązków i czynności Zespołu Inżyniera Kontraktu jest następujący: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji i dokumentacją budowy. Wniesienie uwag do otrzymanej dokumentacji w terminie 2 tygodni od daty przekazania jej przez Zamawiającego; 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym i obowiązkami nałożonymi w pozostałych uzyskanych dla przedmiotowej inwestycji decyzjach i uzgodnieniach; 3) stworzenie funkcjonalnego i skutecznego sposobu bieżącej i nieprzerwanej w czasie trwania umowy komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami Projektu. Zasady i szczegółowe zadania Inżynier Kontraktu określi w Raporcie Wstępnym, który powstanie w terminie 3 tygodni od podpisania umowy; 4) zaopiniowanie w terminie 3 dni roboczych od daty przekazania przez wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo - finansowego, który będzie stanowił podstawę wykonania i rozliczania wykonanych robót; 5) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane w trakcie lub po wykonaniu prac budowlanych; 6) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji 7) współpraca z Zamawiającym przy przygotowywaniu wniosków o płatność i wniosków sprawozdawczych w związku z ujęciem zadania w programie o dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej; 8) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego, umowy na realizację inwestycji z wykonawcą robót, przyznanego dofinansowania; 9) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami; 10) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia; 11) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających (minimum raz w miesiącu tzw. Raporty Miesięczne), w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe; 12) zapewnienie codziennej dyspozycyjności osób nadzoru na placu budowy; 13) współpraca z nadzorem autorskim; 14) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; 15) prowadzenie rejestrów oraz zarządzanie analizy dokumentacji projektowej zamiennej i uzupełniającej; 16) nadzór i akceptacja przeprowadzonych badań i sprawdzeń, testów i technologicznych rozruchów; 17) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania; 18) nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie; 19) kontrolowanie wytwórni materiałów w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowania metod wytwarzania; 20) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych; 21) zachowanie poufności informacji; 22) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji; 23) zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego; 24) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska; 25) akceptowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), projektu organizacji ruchu na czas budowy; 26) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną; 27) zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę robót; 28) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; 29) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych urządzeń i materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w art. 10 Prawa budowlanego oraz innymi przepisami; 30) rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych; 31) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę robót, w zakresie wartości fizycznych i finansowych; 32) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót; 33) negocjowanie z wykonawcą robót i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu; 34) weryfikacja, sprawdzenie i rekomendowanie Zamawiającemu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie; 35) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 36) organizowanie, minimum raz w miesiącu (lub jeśli zaistnieje potrzeba częściej), rad budowy dotyczących postępu robót z ewentualnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołów dla zainteresowanych stron; 37) weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót; 38) organizacja oraz przeprowadzanie odbiorów częściowych, końcowych i gwarancyjnych tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym a odbiorów gwarancyjnych również w porozumieniu z Użytkownikiem; 39) przygotowanie protokołów końcowych; 40) wykonywanie dokumentacji fotograficznej podczas prowadzenia inwestycji i po jej zakończeniu oraz przekazywanie jej co najmniej raz w miesiącu Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (minimum 30 zdjęć z postępem robót); 41) przygotowywanie skróconego materiału informacyjnego z postępu inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową (max 5 zdjęć) - materiał należy dostarczać Zamawiającemu do 7 dnia roboczego każdego miesiąca; 42) rozliczenie wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym; 43) nadzór i sprawdzenie poprawności wykonania inwentaryzacji środków trwałych w poszczególnych obiektach oraz przygotowanie wsadu merytorycznego do dokumentów OT zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przepisami wewnętrznymi Zamawiającego; 44) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniach korygujących, mających na celu usuwanie tych problemów; 45) wyjaśnianie wątpliwości, przygotowanie wspólnie z Zamawiającym pisemnych wyjaśnień - jeśli taka konieczność zaistnieje; 46) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane; 47) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne; 48) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (minimum 2 razy w roku), odbiorowych oraz innych, mogących powstać w okresie udzielonej przez wykonawcę robót rękojmi i gwarancji, sporządzanie i dystrybucję protokołów z tych przeglądów dla zainteresowanych stron; 49) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych wykonawcy robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez wykonawcę robót; 50) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym; 51) rekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z wykonawcą robót. Decyzje Inżyniera Kontraktu, dotyczące zmiany przedmiotu umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym, zawieszenia wykonania robót wymagają zatwierdzenia Zamawiającego. Zamawiający informuje, że wykonawca robót budowlanych zapewni możliwość nieodpłatnego korzystania z zaplecza budowy - pomieszczeń biurowych wraz z umeblowaniem i mediami w celu odbycia rad budowy; Korespondencja na budowie prowadzona będzie w języku polskim;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach