Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Kompleksowa modernizacji zajezdni autobusowej PKM sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach – drugie postępowanie

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Towarowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 217 01 07 , fax. 032 217 01 07
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.
    ul. Towarowa 1
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 217 01 07, fax. 032 217 01 07
    REGON: 27279736460210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pkmtychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Kompleksowa modernizacji zajezdni autobusowej PKM sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach – drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usługi zarządzania inwestycją na rzecz Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach (PKM) - kompleksowa usługa nadzoru (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu) nad realizacją inwestycji pod nazwą: „Kompleksowa modernizacja zajezdni autobusowej Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach – drugie postępowanie”. Usługi zarządzania inwestycją mają na celu zapewnienie PKM pełnej obsługi w zakresie nadzoru nad prawidłowym, sprawnym i zgodnym z przepisami prawa przebiegiem procesu inwestycyjnego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie włącznie, jeżeli obowiązek uzyskania tego pozwolenia będzie dotyczył. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ – wzór umowy. Inwestycja realizowana będzie w ramach Projektu: „Zakup nowoczesnego taboru autobusowego z napędem ekologicznym na potrzeby rozwoju transportu publicznego w podregionie tyskim” nr POIS.06.01.00-00-0041/16 współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach działania 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach, oś priorytetowa VI Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach (Projekt POIS). Inwestycja realizowana będzie na terenie miasta Tychy. Przewidywany czas realizacji inwestycji (robót budowlanych) – 14 miesięcy, w tym 13 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy wykonawcy inwestycji. Opis inwestycji określony został w: a) załączniku nr 1a do SIWZ – opis przedsięwzięcia b) załącznik nr 4 do SIWZ – dokumentacja projektowa. Zamawiający informuje, że jednocześnie prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w celu wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych - Kompleksowa modernizacja zajezdni autobusowej Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach. Odesłanie do pełnej dokumentacji dot. powyższego postępowania dostępne jest na stronie Zamawiającego https://www.pkmtychy.pl/przetargi/831-kompleksowa-modernizacja-zajezdni-autobusowej-przedsiebiorstwa-komunikacji-miejskiej-sp-z-o-o-tychy-przy-ul-towarowej-1-w-tychach-drugie-postepowanie-/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: ING Bank Śląski S.A. 44 1050 1214 1000 0007 0071 4900 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): INGBPLPW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b) do e) dokument winien być wystawiony na Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach, ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 oświadczenia wymienione w pkt 6.4.2; 7.1 – 7.4 SIWZ (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ); 1.3 dowód wpłaty wadium; 1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach