Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Kompleksowa modernizacja, odnowa i ochrona budynku Ustrzyckiego Domu Kultury w Ustrzykach Dolnych wraz z digitalizacją/udostępnieniem zasobów informacyjnych

Ustrzycki Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 461 13 22, , fax. 13 471 16 69
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ustrzycki Dom Kultury
    ul. 29 Listopada 31
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 461 13 22, , fax. 13 471 16 69
    REGON: 103359100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyckidomkultury.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Kompleksowa modernizacja, odnowa i ochrona budynku Ustrzyckiego Domu Kultury w Ustrzykach Dolnych wraz z digitalizacją/udostępnieniem zasobów informacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego – Inspektora Nadzoru nad realizacją projektu. 2) Dokonywanie rozliczeń finansowych projektu z Instytucją Pośredniczącą Projektu tj. Urzędem Marszałkowskim w Rzeszowie poprzez opracowywanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie umożliwiającym spełnienie warunków dotyczących rozliczeń zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu. 3) Dokonywanie sprawozdawczości związanej z realizacją projektu poprzez sporządzanie raportów (początkowego, miesięcznych, kwartalnych, końcowych – dotyczących zakresu rzeczowego i finansowego) oraz opracowywanie wniosków o płatność w części sprawozdawczej (kwartalnych i końcowego). poprzez: a) koordynowanie realizacji umowy o dofinansowanie na przedmiotowe zadanie inwestycyjne; b) współdziałanie z Zamawiającym w opracowaniu dokumentacji, w tym SIWZ, na wyłonienie wykonawcy przedmiotowego zadania, kontrolowanie zgodności realizacji prac z zapisami umów z Wykonawcą planowanego zadania inwestycyjnego; c) kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową oraz z harmonogramem rzeczowo – finansowym realizacji zadania. Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa; d) systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji w ramach zadania zgodnie z dokumentami przetargowymi i z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu wraz z zaproponowaniem programów naprawczych; e) sprawdzanie jakości wykonanych prac i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i/lub niedopuszczonych do zastosowania, jak również zatwierdzenie materiałów przewidzianych do montażu; f) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenia; g) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych; h) kontrolowanie terminowości realizacji inwestycji; i) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp.; j) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego; k) udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą prac montażowych poszczególnych instalacji, a także przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania oraz inicjowanie i prowadzenie takich spotkań; l) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji projektu; m) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac budowlano-montażowych; n) potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego; o) stwierdzenie zakończenia prac budowlanych oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych,; p) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów; q) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych; r) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach, jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień; s) weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji; t) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia objętego umową; u) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania; v) realizacja zamówienia przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż.; w) udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi; x) bieżącą współpracę z Zamawiającym oraz w zakresie p.pkt 2 i 3 z Urzędem Marszałkowskim w Rzeszowie . y) pełną obsługę systemu „LSI RPO WP 2014-2020” - Lokalny System Informatyczny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, umożliwiający wymianę danych z SL2014 i zapewniający obsługę procesów związanych z wnioskowaniem o dofinansowanie na zasadach określonych w paragrafie 18 Umowy o dofinansowania „Zasady wykorzystania SL2014”, w tym „przetwarzanie danych osobowych” – należy przez to rozumieć jakiekolwiek operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie, a zwłaszcza te, które wykonuje się w systemie informatycznym oraz SL2014, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zadań wynikających z Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone: 1) w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych, nr konta: 11 8621 0007 2001 0008 9324 0002 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na zadanie „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: „Kompleksowa modernizacja, odnowa i ochrona budynku Ustrzyckiego Domu Kultury w Ustrzykach Dolnych wraz z digitalizacją/udostępnieniem zasobów informacyjnych”. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty; 2) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) Nazwa i adres Zamawiającego – Ustrzycki Dom Kultury, ul. 29 – Listopada 31, 38-700 Ustrzyki Dolne; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu; 1) dowód osobisty – w przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna; 2) odpis z ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli Wykonawca będzie prowadził działalność gospodarczą w oparciu o wpis do ewidencji działalności gospodarczej; 3) dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia 4) dokumenty dotyczące uprawnień Inspektorów (poświadczone za zgodność z oryginałem decyzje o nadaniu uprawnień oraz informacje o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach