Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa krytego basenu w Działdowie

GMINA-MIASTO DZIAŁDOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236970400
  • Data zamieszczenia: 2023-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA-MIASTO DZIAŁDOWO
    ul. Zamkowa 12
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236970400
    REGON: 130377860
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dzialdowo.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa krytego basenu w Działdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa krytego basenu w Działdowie”, zobowiązujące Wykonawcę do pełnienia funkcji Inżyniera Kontaktu, sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: „Budowa krytego basenu w Działdowie”.2. Opis przedmiotu zamówienia:Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie, koordynowanie, rozliczanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt. 1, w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową oraz ofertą Wykonawcy robót w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą.Zamawiający określa wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego:Nr 79 1020 3541 0000 5502 0270 1613z tytułem Wadium RZE.271.2.9.2023.5. Wadium wniesione przelewem na konto uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:- zdolności do występowania w obrocie prawnym - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w niniejszym zakresie;- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w niniejszym zakresie;- sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w niniejszym zakresie;- zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa następujące warunki:1) Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją roboty budowlanej, która dotyczyła budowy lub przebudowy budynku o kubaturze minimum 20 000 m3 i wartości minimum 7 000 000,00 złotych brutto;orazb) co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją, obejmującą wykonanie basenu, która obejmowała: wykonanie niecki basenowej o powierzchni minimum 250 m2 oraz wykonanie kompletnej technologii basenowej, w skład której wchodził montaż instalacji, uzbrojenie niecki oraz system uzdatniania wody basenowej.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobę - inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej, pełniącą równocześnie funkcję kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,b) min. jedną osobę - inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która pełniła funkcje kierownika budowy lub robót lub nadzorowała co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na wykonaniu basenu która obejmowała wykonanie kompletnej technologii basenowej, w skład której wchodził montaż instalacji, uzbrojenie niecki oraz system uzdatniania wody basenowej.c) min. jedną osobę - inspektorem nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach