Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: "Budowa strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu przy ul. Łużyckiej

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Strażacka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 887 600 , fax. 323 887 631
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu
    ul. Strażacka 3
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 323 887 600, fax. 323 887 631
    REGON: 27307306500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bytom.katowice.kwpsp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: "Budowa strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu przy ul. Łużyckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla zadania pn. „Budowa strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu przy ul. Łużyckiej” Pełnienie funkcji inwestora zastępczego obejmować będzie świadczenie usług polegających na: a) pełnieniu nadzoru nad projektowaniem, w tym czynności związane z odbiorem dokumentacji; b) uczestniczeniu w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania dotyczącego wyboru wykonawcy robót budowlanych; c) pełnieniu nadzoru nad realizacją robót budowlanych, d) zarządzaniu inwestycją, e) przygotowaniu rozliczenia końcowego zadania, f) pełnieniu nadzoru w okresie gwarancji i rękojmi dla zrealizowanych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty – odpowiednio załącznik nr 1 do siwz oraz jeżeli dotyczy pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z oryginałem przez notariusza; dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; dowodu/dowodów wskazującego/-ych, że zdolności lub sytuacja podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemnego zobowiązania podmiotu, zawierającego informacje określone w załączniku nr 3 do siwz; informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z pkt 12.7. siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach