Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu pn - Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ośno Lubuskie

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 571 330 , fax. 957 575 080
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1
    69220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 957 571 330, fax. 957 575 080
    REGON: 21096685200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu pn - Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ośno Lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ośno Lubuskie, obejmującego w szczególności przebudowę oczyszczalni ścieków w Ośnie Lubuskim przy ul. Okrzei, przebudowę i budowę przepompowni ścieków wraz z kolektorem przy ul. Kolejowej w Ośnie Lubuskim, likwidację oczyszczalni ścieków przy ul. Kolejowej w Ośnie Lubuskim. Szczegółowy zakres inwestycji do objęcia nadzorem inwestorskim i zastępstwem inwestycyjnym określa pkt.4.1.10. Część A – nadzór inwestorski (współfinansowany ze środków RPO Lubuskie 2014-2020 z wyłączeniem nadzoru nad robotami drogowymi) Część B – zastępstwo inwestycyjne z nadzorem inwestorskim nad branżą drogową Źródłami finansowania tej części zamówienia są w całości środki własne Gminy Ośno Lubuskie. 1. Inwestor zastępczy działa w imieniu i na rzecz Zmawiającego – Gminy Ośno Lubuskie jako jego pełnomocnika w zakresie zgodnym z SIWZ oraz umową. 2. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego, w tym do prawidłowego, zgodnego z prawem i wymaganiami Zamawiającego, przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji. 3. Inwestor zastępczy bezwzględnie musi uzyskać zgodę inwestora bezpośredniego – (Gminy) w przypadku zmian wysokości zobowiązań z tytułów wykraczających poza zakres umowy podstawowej na roboty budowlane jak również akceptacji kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zadania inwestycyjnego. 4. Inwestor zastępczy nie ma prawa bez zgody Zamawiającego wydawać Projektantowi/Wykonawcom robót poleceń wykonania jakichkolwiek robót dodatkowych. 5. Inwestor zastępczy nawiązuje stosunki prawne z wykonawcami robót w ten sposób, że skutki prawne dokonanych przez niego czynności ponosi inwestor bezpośredni - Gmina. 6. Usługodawcy, wykonawcy robót i dostawcy materiałów wystawiają faktury na inwestora bezpośredniego-Gminę. 7. Inwestor bezpośredni dokonuje zapłaty na rzecz kontrahentów ( sam dysponuje środkami finansowymi) i jest odpowiedzialny wobec nich za brak zapłaty lub zwłokę w zapłacie. 8. Wykonawcy robót będą odpowiedzialni wobec Inwestora Bezpośredniego za należyte wykonanie świadczeń (robót budowlanych). 9. Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia kosztów postępowań sądowych prowadzonych w celu obrony interesów Zamawiającego, jeżeli wszczęcie postępowania było z nim uzgodnione na piśmie oraz innych niezbędnych kosztów uzgodnionych z Zamawiającym na piśmie przed podjęciem decyzji o ich poniesieniu, w tym kosztów postępowań administracyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. WADIUM 8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 8.5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 8.9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 8.10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu; - nie podlegają wykluczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach