Starostwo Powiatowe w Złotoryi ogłasza przetarg
- Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8786940, -950 , fax. 076 8786955
- Data zamieszczenia: 2012-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Złotoryi
Pl. Niepodległości 8 8
59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
tel. 076 8786940, -950, fax. 076 8786955
REGON: 39068085700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) w ramach etapu przygotowania: - weryfikacja dokumentacji inwestycji będącej w posiadaniu Zamawiającego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na dokumentację opracowań i dokumentów (w szczególności ich zgodność z kosztorysami) oraz weryfikacji ewentualnych błędów lub wyjaśnienia niezgodności. Inwestor zastępczy dokona inspekcji terenu budowy oraz przeprowadzi szczegółową weryfikację pod kątem zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową. Inwestor zastępczy zweryfikuje także kompletność dokumentów, pozwoleń i rysunków. b) w ramach etapu przetargowego inwestycji: - udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej (specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzoru umowy lub istotnych postanowień umowy z generalnym wykonawcą itp.) w oparciu o dokumentację techniczną i przepisy ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - analiza ofert Wykonawców - udział w pracach komisji przetargowej b) w ramach etapu wykonawczego inwestycji: - przekazanie Wykonawcy robót dokumentacji projektowej i innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia budowy; - przekazanie placu budowy Wykonawcy robót przy udziale przedstawiciela Zamawiającego; - prowadzenie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów wykonawczych; - prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów i urządzeń, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej; - kontrola poprawności w prowadzeniu dzienników budowy oraz dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót; - reprezentowanie Zamawiającego przed organami administracji, mieszkańcami oraz innymi stronami w sprawach związanych z realizacją zadania na podstawie udzielonych pełnomocnictw; - monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującymi przy realizacji umowy harmonogramem robót; - dopuszczanie (lub odrzucanie) do stosowania materiałów budowlanych prefabrykatów, a także sprzętu, urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; - kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p. poż. i utrzymania porządku na terenie budowy; - udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących umowy; - Organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym, problemowym i innym spotkaniom, w których, w zależności od potrzeb, udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację umowy stron (Wykonawca robót, Inwestor zastępczy, przedstawiciel Zamawiającego, Projektant i inni) w terminach wynikających z potrzeb zgłaszanych przez strony umów (jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady; - dostarczanie Zamawiającemu w czasie trwania umowy comiesięcznych sprawozdań z postępu robót budowlanych w terminie do pierwszego dnia każdego miesiąca; - udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy na roboty budowlane; -zapewnienie wypełnienia warunków umów zawartych z instytucjami współfinansującymi zadania inwestycyjne, w tym w szczególności dotyczących osiągnięcia efektu rzeczowego, zgodności postępu robót i odbiorów z harmonogramem robót, sprawozdawczości i rozliczeń oraz innych postanowień zapisanych w tych umowach; - niedopuszczenie do nieuzasadnionego zwiększenia kosztów zadania inwestycyjnego; - uzgodnienia z Wykonawcą rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej i zatwierdzenie do odbioru; - przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; - weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania; - rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania (odstąpienia od umowy); - dochodzenie od Wykonawcy robót kar umownych oraz odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy; - zapewnienie obsługi prawnej inwestycji oraz zastępstwa sądowego w przypadku powstania sporów wynikających z realizacji umów z Wykonawcami robót budowlanych (również po rozliczeniu kontraktu oraz w czasie trwania okresu gwarancji); c) w ramach etapu końcowego inwestycji: - obowiązkiem Inwestora zastępczego będzie uzyskanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektu, który powstanie w wyniku realizacji nadzorowanego przez niego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Powiatowy Bank Spółdzielczy, Złotoryja nr 50 8658 0009 0000 3740 2000 0120). Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, pokój nr 101: Starostwo Powiatowe, pl. Niepodległości 8, 59 - 500 Złotoryja, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść do dnia 18.07.2012r. do godziny 11:00. 6. Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty 7. Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Inżynier kontraktu dla Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków w Złotoryi.
Dodano: 2016-07-21 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach - Etap A Przedszkole i Etap B - Szkoła
Dodano: 2016-05-20 - Określenie (w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego) zakresu rzeczowego robót, dostaw, montażu, rozruchu pozostających do wykonania na Projekcie Budowa stopnia wodnego Malczyce w km 300+00 rzeki Odry wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji rzeczowo - ilościowo - wartościowej robót, dostaw, usług wykonanych w okresie od 1997 r. do końca 2015 r.
Dodano: 2016-04-15 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych.
Dodano: 2013-06-17 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych
Dodano: 2013-06-06 - Wymiana elementów schodów kamiennych i okładzin drewnianych schodów w Kościele Garnizonowym w kompleksie wojskowym 2800 przy ul. Świętej Elżbiety 1 we Wrocławiu
Dodano: 2012-10-22 - Wykonanie dokumentacji techniczno - projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę, montaż opraw w kaplicy oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży i tarasu widokowego Kościoła Garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. Św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/321/2012
Dodano: 2012-10-15 - Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży oraz tarasu widokowego kościoła garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/290/2012
Dodano: 2012-09-21 - Sporządzenie wykazu robót budowlanych w pasach dróg powiatowych powiatu milickiego z określeniem nakładów finansowych
Dodano: 2011-09-28 - Sporządzenie wykazu robót budowlanych w pasach dróg powiatowych powiatu milickiego z określeniem nakładów finansowych
Dodano: 2011-08-29