Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn."PRZEBUDOWA BUDYNKU ORAZ GARAŻY PRZY UL. LIPOWEJ 81 W ŁODZI NA POTRZEBY DWÓCH WYDZIAŁÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W ŁODZI" realizowanego w podzadaniach (etapach): etap I - prace projektowe; etap II - roboty budowlane - realizowanego w podzadaniach (etapach, etap I - prace projektowe, etap II - roboty budowlane

Prokuratura Regionalna w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90950 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6649200, 6649251 , fax. 426 649 255
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Regionalna w Łodzi
    ul. Piotrkowska 151
    90950 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6649200, 6649251, fax. 426 649 255
    REGON: 36387901100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.pr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn."PRZEBUDOWA BUDYNKU ORAZ GARAŻY PRZY UL. LIPOWEJ 81 W ŁODZI NA POTRZEBY DWÓCH WYDZIAŁÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W ŁODZI" realizowanego w podzadaniach (etapach): etap I - prace projektowe; etap II - roboty budowlane - realizowanego w podzadaniach (etapach, etap I - prace projektowe, etap II - roboty budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest wybór Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku oraz garaży przy ul. Lipowej 81 w Łodzi na potrzeby dwóch wydziałów Prokuratury Regionalnej w Łodzi” – realizowanego w dwóch oddzielnych etapach ( podzadaniach):  I etap – wykonanie dokumentacji projektowej,  II etap – wykonanie robót budowlanych, wyposażenie obiektu, rozliczenie inwestycji. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego związanego z przebudową budynku położonego przy ul. Lipowej 81 w Łodzi na potrzeby dwóch wydziałów prokuratury. Inwestycja obejmie wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych wraz z pierwszym wyposażeniem niezbędnym do uruchomienia i użytkowania obiektu (meble, drobny sprzęt i materiały), uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczenie inwestycji. Zakresem inwestycji objęta jest nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów jako działki nr 68/5 i 68/6 w obrębie P-20. Na nieruchomości usytuowany jest 5-kondygnacyjny, podpiwniczony budynek dydaktyczno-biurowy oraz dwa parterowe budynki garaży. Zakres planowanej przebudowy obejmuje przystosowanie obiektów dla potrzeb jednostek prokuratury. Główne przeznaczenie pomieszczeń – cele biurowe. Pierwsze wyposażenie w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych, drobnego sprzętu i materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w programie funkcjonalno –użytkowym stanowiącym integralna część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 7 500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w formach niepieniężnych powinno być złożone w formie pisemnej i zawierać:  nazwę i siedzibę udzielającego zabezpieczenia,  nazwę i siedzibę firmy, dla której udzielane jest zabezpieczenie, a w przypadku konsorcjum – nazwy i adresy firm tworzących to konsorcjum lud lidera konsorcjum,  nazwę i siedzibę zamawiającego,  cel wystawienia zabezpieczenia,  pełna nazwę przedmiotu zamówienia,  kwotę wadium,  termin ważności zabezpieczenia,  stwierdzenie, że zobowiązanie wystawione przez zabezpieczającego jest zobowiązaniem do świadczenia pieniężnego na rzecz Zamawiającego w razie niewykonania przez wykonawcę zobowiązań nieodwołalne, o których mowa w ust. 5 i jest bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,  datę wystawienia zabezpieczenia  podpisy osób uprawnionych do wystawienia zabezpieczenia. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie zgodnie z zasadami zawartymi w art. 46 ustawy Pzp. 5. Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami przez zamawiającego nastąpi w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: NBP Odz. O. w Łodzi Nr 85 1010 1371 0004 8813 9120 0000 z podaniem numeru przetargu 8. Wadium wniesione przelewem na konto Prokuratury Regionalnej w Łodzi uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 9. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp . 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełniania warunku w tym zakresie, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca składa wykaz wykonanych lub wykonywanych usług – załącznik nr 6. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, których przedmiotem było pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji o wartości robót nie mniejszej niż 3 500 000 zł brutto każda z nich, polegających na budowie, remoncie lub przebudowie budynku z przeznaczeniem na cele biurowe, biurowo-usługowe, mieszkaniowo-usługowe, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem złożenia ofert. 1.3. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz odnośnie skazania za wykroczenie w zakresie określonym na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.5. aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 2.1. Zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1.3 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, 2.2. Zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1.2; 1.4; 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.3. Dokumenty o którym mowa w pkt 2.1 i 2.2 ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.2 ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 2.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 i 2.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienia pkt 2.3 stosuje się odpowiednio. 2.5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach